Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Spiraali, sä oot voittaja! :D Mä en oo juossu varmaan 3 viikkoon metriäkään! Halu ois kova mutta ilmat on sellasia että ei viitsi läkseä itseään lenkille rääkkäämään!
Tänään kahvakuulailin. Lähinnä vaan keskivartaloa treenailin, mutta tulipahan kuuma! Sisälläkin sellaset viileät 28 astetta!
Syksyn viileitä juoksuilmoja odotellessa! :)

Mä en oo ikinäkoskaan juossu yli kilsaa. Ei vaan keuhkot kestä moista. Nyt kokeilin uusilla lenkkareilla pari juoksuaskelta kun mies oli kantovuorossa ja taas kerran virisi ajatus juoksukoulun aloittamisesta. Tähän mennessä olen päässyt aloituksissani siihen asti että juostaan 15 sek ja kävellään kotiin :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Hei Nipsumuki, aloita meille täällä kunnon juoksukoulu. Mä osallistun! Oon juossut pitkiä lenkkejä viimeeksi parikymppisenä ja nyt olis taas maastoa, jossa polvet ei heti hajoa. Tarviin vaan inspiraation ja vinkkejä! :)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app. Proud member of Reilumammakerho.

Joo kokeilin itsekin yksi päivä juoksemista, koska ärsytti alhainen syke kävellessä. Mies repeää takanani nauruun. Eli A: mun on suunniteltava pyrähdykseni yön pimeimmille tunneille, B: liityttävä juoksukouluun tai C: jättää se juokseminen suosiolla pois mun treeneistä.

mä en kans handlaa tota juoksemista... se muistuttaa lähinnä vyötiäisen vyörymistä.... mä voisin kans innostuu tohon juoksukouluun!!

Mä pääsin viimeksi siihen että juoksin 5km, jonka jälkeen keskityin taas johonkin muuhun. Juokseminen on tuskaa!

Joskin kun aloittaa niillä helpoilla ohjelmilla ja tekee ohjelman mukaan, niin se tuntuu jossain vaiheessa jopa mukavalta. Mulla vaan loppuu aina mielenkiinto, kun en saa tarpeeksi tarpeeksi nopeasti. Sitten vedän pari kamalaa treeniä, enkä enää viitsi.

Rääkkään itseäni paljon mieluummin spinningissä, tai salilla.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Minä myös mukana! Jospa se ryhmäpaine toimis yhtenä motivaattorina ;) juoksu ois kyllä hyvä harrastus! Ei vaan oo oikein kunto kohillaan - jaksaa ehkä pari metriä ? :D

Siinä mielessä olisi hyvä aika juoksutreenille kun mun trikoot on nyt niin piukat että hyllypylly on kuin teipattu paikoilleen. Tosin ne täytyy köyttää mahaan kiinni etteivät valu alas :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Pääsin juoksemisen makuun kesällä ennen raskautta, kun kuntoilin häitä varten. Ehdoton motivaattori täällä oli kun hankin koiralle vetovaljaat ja itselle juoksuvyön koiraa varten. Koira vetää, jolloin ainakin itsellä asento pysyi hyvänä ja askel oli ehkä jonnin verran köykäisemmän tuntuinen kun joku "pakotti" eteenpäin.. nyt kun vaan sais taas aikaseks...

Mua ahdistaa nää mun raskauden jäljiltä levähtäneet jalat. Kävelen noi 10km lenkitkin ballerinoissa, koska kaikki muut kenkäni tekee rakkulat. Noi on ainoot kokoa 42 ja sen takia eivät hierrä, mut en mä suostu laittaa koko kenkä arsenaalia uusiksi. Kävellään sitten varpaat rutussa perkele..

Täällä kans yks joka tykkäis juosta!! Mut taidan kans ootella viileempiä ilmoja ja alotan sitten. Se vaan että pitää olla TOSI tukevat urheiluliivit et viittii käydä edes reippaalla kävelylenkillä. Sen verran epämukavat riippatissit omistan..:(

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Niin ja kunnon lenkkarit puuttuu, eikä voi hommata ennen ku tää talouspuoli vähän korjaantuu. Miehellä siis sattu niin kurja työpaikka ettei siellä toiminu mikään..varsinkaan palkanmaksu.

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Huh, eilisen juoksupäivän ansiosta jalat, pakarat ja lantio ihan hellänä! Mut eiks tää tarkoita, että _jotain_ tapahtuu ja lihas vahvistuu ;) Huomenna taitaa olla spinnailupäivä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon vanha yleisurheilija ja niin harmittaa kun mun selkä ei kestä nykyään juoksua ollenkaan enkä siihen oo saanut lääkäriltä lupaa :sad001. Siis lapsena urheilin ja aikuisena vielä juoksin, mutta tuskaiset kivut on pakottaneet mut vesijuoksuun, jonka taas sykysymmällä aloitan.

Aamutreeni kahvakuulalla tehty! Ei ollu kuin vartin pikarykäsy, mutta kuitenkin käsivarret ja reidet vähän tärrää. Hyvä fiilis. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Minä en ole tosiaan nyt muutamaan viikkoon tehny muuta kuin kahvakuula treeniä ja neki on aina iltaisin ennen suihkua kun esikoinen on jo unilla. Mietinpä vaan onko paljoa vaikutusta kun ovat aika lyhkäsiä treenejä mutta parempi kai sekin kun ei mitään :D Mut et kyllähän tässä pitää liikunnan puolesta kunnostautua kunhan kelit vähän viilenee :)

Mä tahon lenkille!!!!!!!!:mad: hiton helle! En edelleenkään lähe vaunuja työntelee tuonne kuumuuteen ja auringonpaisteeseen! Täällä meijän tuppukylillä ku ei pysähytä mihkää penkillekkää imettää ku ei täällä mitää penkkejä oo.

Takaisin