Taisin eilen tuntea ensimmäiset hentoiset potkut ♡♡♡ ihanaa! Nyt rv 15+6 ja istukka enemmän takana kun taas esikoisesta oli edessä ja tunsin vasta rv 20+ ensimmäiset potkut. Tosin nyt ties vähän jo et mitä tunnetta edes odottaa
Ei vieläkään ole liikkeitä tuntunut Nyt on rv 19+1.. Näyttäis, että suurin osa kuitenkin on tuntenut jo liikkeitä. Mutta kaippa se edelleen on ihan normaalia! Viikko ja päivä rakenneultraan vaan, jos sitten sais mielenrauhaa..
Liikkeitä on tuntunut nyt n. viikon verran Välillä kaveri kyllä monottaa niin lujasti että oikein naurattaa kun tuntuu kunnon tömähys, vaikka toinen vielä niiiiin pieni!
Rv 16+6
Mä luulen pari kertaa tunteneeni liikkeet tuossa rv 16+ , mutta niinkuin cenni sanoi niin en voi olla varma kun ei ole kokemusta ennestään. Jännää aikaa :)
Tänään 18+0 ja joitakin pieniä liikkeitä olen tuntenut. Istukka tällä kertaa kuulemma etuseinässä eli dopplerkaan ei oikein kuulu. Viimeksi takana ylhäällä niin kuului hyvin. Liikkeet tuntuu suunnilleen samaan aikaan kuin esikoisenkin kanssa.
Eilen illalla nukkumaan mennessä tuntui ihan selkeitä potkuja
Huusin miestä äkkiä kokeilemaan ja tuntui kädelle. Ei näkynyt vatsan päälle mutta tunsi kyllä ja ei voinut erehtyä. Tuli niin yhtäkkiä että hämmennyin. eka tulossa ja 18+1
Olen yrittänyt ymmärtää, mitä tuolla vatsassa oikein tapahtuu. Tunnustan, että selvitin myös, onko käsitykseni siitä, missä kaikkialla suolistoa kulkee, aivan väärä. Oudot uudet tuntemukset ovat vain lisääntyneet ja koska suoliakaan ei ihan kaikkialla ole, uskon, että meidänkin pienen hipsutukset ovat vahvistuneet tömähdyksiksi. Mies tuntee niitä jo kädellä, mutta minä en.
Kaiketi kyse on vaan siitä, että en älyä. Dopplerilla kuuluu sydänäänet ja se, että tyyppi liikkuu (äänet voimistuu ja vaimenee). Josko ensiviikon ultran näköyhteys auttaísi havaitsemaan jytinän...
Mullakaan ei ole vielä liikkeitä tuntunut. Nyt 19+6. Odotan kauheasti torstain rakenneultraa, että saa varmistuksen siitä, että siellä ollaan! Samoin kuin Järvenhenki niin toivon, että en vaan tajua
Tästä meidän pikkuisesta taitaa tulla isona potkunyrkkeilijä, semmoinen jytke käy välillä :D tänään näkyi myös ekat potkut alavatsalla ❤ tänään rv 19+6