Liikkeet

Täällä liikkeet ovat muuttuneet niin isoiksi ja voimakkaiksi, että tuntuu kun hän olisi tulossa mahan läpi ulos. Näkyy kauaksi nämä liikkeet. Yötkin touhutaan ja mun maha on kosketusherkkä aamulla kaikesta möyrimisestä. Viime viikolla oli ihan hiljaisiakin päiviä. Ja hikkailu on loppunut melkein kokonaan. Eilen pitkästä aikaa oli hikka. Miten teillä? Nyt mennään 40+2...
 
Täällä on hikka joka pv melkii 2-4 kertaa.:joyful:
Se on pikkasen rasittavaa jotenkii ku nykii tuolla alhaalla jatkuvasti.
Neuvolassa sanoi että jollai on vaa useesti ja tiheästi ja jollai voi olla todella harvoin.
En sit tiiä miten ihan loppuakohen väheneekö.
Ei oo täällä viellä vähentynyt.
 
Täälläkin hikka vähentyny, aiemmin oli kanssa monta kertaa päivässä, ja nyt voi mennä useampi päivä ilman.
 
Mulla selvästi liikkeet vähentyneet, samoin hikkaaminen. Liikkeet ovat sellaista puskemista. Sattuu kylkiluihin välillä aika paljon :/ Nyt rv 37+6.
 
Mulla kanssa liikkeet tosi isoja kunnon mylläämistä että on kanssa aamulla yleensä kyljet ihan hellänä. Lisäks jostain syystä kun istun ni haluu punkee ittensä mahdollisimman oikeelle mikä tuntuu tosi epämiellyttävältä. Autoo on kanssa hankalaa ajaa välillä ku alottaa tuon oikealle punkemisen. Yöllä tosi vaikeeta saada unta ku tuntuu ettei asetu ollenkaan. Kun olin kipee liikkeet oli vähäisempiä onneks kylläkin että anto rauhassa parannella, 4 päivää kesti flunssa jonka jälkeen poikakin oli jälleen vauhdissa :D
 
Nyt taas antanu enemmän kuulua itestään illan myötä vauva.
Hyvä kuulla,että siellä ellikki kanssa ollu kipeenä vähäisemmät liikuskelut, et varmaa sit ihan normaalia.
 
Mulla kanssa liikkeet tosi isoja kunnon mylläämistä että on kanssa aamulla yleensä kyljet ihan hellänä. Lisäks jostain syystä kun istun ni haluu punkee ittensä mahdollisimman oikeelle mikä tuntuu tosi epämiellyttävältä. Autoo on kanssa hankalaa ajaa välillä ku alottaa tuon oikealle punkemisen. Yöllä tosi vaikeeta saada unta ku tuntuu ettei asetu ollenkaan. Kun olin kipee liikkeet oli vähäisempiä onneks kylläkin että anto rauhassa parannella, 4 päivää kesti flunssa jonka jälkeen poikakin oli jälleen vauhdissa :D

Täällä ihan sama juttu. Tuo vauvan toispuoleisesti pönkääminen autoa ajaessa on tosi inhottavan tuntusta ja sit kun vielä samalla supistaa! Yöllä kyljen kääntäminen ja sängystä ylös nouseminen on yhtä tuskaa, kun rakko on täynnä, maha tuntuu ihan just repeevän ja häpyliitos niin kipeä. Siks nukunkin yleensä sohvalla, kun siitä on niin paljon helpompi nousta ylös ja muutenkin kyllä mukavammin tuossa nukkuu :D Tulis jo ulos sieltä, mahan läpi kun Ei oikein pääse - niin kätevää kun se olisikin.
 
Oon kanssa joutunu muutaman kerran siirtyy hikoilun takia sohvalle josta on kyllä kätevän lyhyt matka vessaan, sohvalla tosin saan vielä huonommin unta kun sängyssä. Jotenki tänään tuntunu vielä enemmän painetta alhaalla ja ollu kivuliaampaa liikkuu liekö poju valunu vieläkin alemmas en tiedä :)
 
Meillä hikotteli vauva masussa just jotain 2-4krt päivässä ja nyt syntyessäänkin hikottelee todella usein. Välillä ihan kuullostaa kun pikkunen tukehtuisi kun on niin kova hikka päällä.
 
Sama täällä jennyhannele! Ei se hikka häntä kyllä tunnu haittaavan, paitsi että sen yhteydessä saattaa helposti tulla puklu..
 
Takaisin
Top