Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taisin eilen tuntea ensimmäiset hentoiset potkut ♡♡♡ ihanaa! Nyt rv 15+6 ja istukka enemmän takana kun taas esikoisesta oli edessä ja tunsin vasta rv 20+ ensimmäiset potkut. Tosin nyt ties vähän jo et mitä tunnetta edes odottaa ;)

Ei vieläkään ole liikkeitä tuntunut :( Nyt on rv 19+1.. Näyttäis, että suurin osa kuitenkin on tuntenut jo liikkeitä. Mutta kaippa se edelleen on ihan normaalia! Viikko ja päivä rakenneultraan vaan, jos sitten sais mielenrauhaa..

Liikkeitä on tuntunut nyt n. viikon verran :Heartred Välillä kaveri kyllä monottaa niin lujasti että oikein naurattaa kun tuntuu kunnon tömähys, vaikka toinen vielä niiiiin pieni!
Rv 16+6

mullakin 16+6, ja saatoin tuntea parina päivänä liikkkeitä. :) en ole varma koska aiempaa kokemusta ei ole. enää kaks viikkoa rakenneultraan!! :)

Mä luulen pari kertaa tunteneeni liikkeet tuossa rv 16+ , mutta niinkuin cenni sanoi niin en voi olla varma kun ei ole kokemusta ennestään. Jännää aikaa :)

toikin voi kyllä olla, että ei vaan tunnista niitä liikkeitä kaikista vatsatuntemuksista mitä tässä koko ajan on. :D

Tänään 18+0 ja joitakin pieniä liikkeitä olen tuntenut. Istukka tällä kertaa kuulemma etuseinässä eli dopplerkaan ei oikein kuulu. Viimeksi takana ylhäällä niin kuului hyvin. Liikkeet tuntuu suunnilleen samaan aikaan kuin esikoisenkin kanssa.

Eilen illalla nukkumaan mennessä tuntui ihan selkeitä potkuja :Heartred
Huusin miestä äkkiä kokeilemaan ja tuntui kädelle. Ei näkynyt vatsan päälle mutta tunsi kyllä ja ei voinut erehtyä. Tuli niin yhtäkkiä että hämmennyin.:Heartred eka tulossa ja 18+1

Jennyhannele, sama täällä! Tosi kovasti pieni kyllä mylläsi masussa! <3

Viimepäivinä on muutenkin ollut melkonen töminä ja meininki. Eilen ihmettelin ääneen, että nukkuukohan se ollenkaan :D

Olen yrittänyt ymmärtää, mitä tuolla vatsassa oikein tapahtuu. Tunnustan, että selvitin myös, onko käsitykseni siitä, missä kaikkialla suolistoa kulkee, aivan väärä. Oudot uudet tuntemukset ovat vain lisääntyneet ja koska suoliakaan ei ihan kaikkialla ole, uskon, että meidänkin pienen hipsutukset ovat vahvistuneet tömähdyksiksi. Mies tuntee niitä jo kädellä, mutta minä en.

Mulla rv 18 toinen tulossa :) lähipäivinä alkoi tuntua pieniä potkuja silloin kun rauhottuu sänkyyn tai sohvalle :)

19+3 eikä vieläkään mitään :woot:

Kaiketi kyse on vaan siitä, että en älyä. Dopplerilla kuuluu sydänäänet ja se, että tyyppi liikkuu (äänet voimistuu ja vaimenee). Josko ensiviikon ultran näköyhteys auttaísi havaitsemaan jytinän...

Täällä tuntuu liikkeet yllättävän selvästi jo kättäkin vastaan. Melkoinen möngertäjä tuntuu tuo pikkuinen olevan. Aika suloista :Heartred

Mullakaan ei ole vielä liikkeitä tuntunut. Nyt 19+6. Odotan kauheasti torstain rakenneultraa, että saa varmistuksen siitä, että siellä ollaan! Samoin kuin Järvenhenki niin toivon, että en vaan tajua :grin

Takaisin