Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KÄÄÄÄKS!!

Kertokaahan te kokeneemmat mammat että onko mahdollista että tänään tunsin ekaa kertaa tytön heittävän kuperkeikkaa??!
Aamulla kun heräilin mulla oli käsi vatsan päällä, juurikin siinä kohdassa missä dopplerillakin paikantuu sydänäänet, ja tunsin vatsan päällä olevalla kädelläni muljahduksen! Siis ihan tuntui! Ja kun ajelin töihin niin samassa kohdassa tuntui sellainen "kuplasarja" niinkuin poksahtelevia kuplia, mutta ei pieniä, vaan ihan kuin saippuakuplan kokoinen kupla ois poksunut.

Tältäkö ne liikkeet tuntuu?
Nyt rv 15+4 ja istukka takana

Melkoisen jännää näin ensikertalaisena seurata liikkeiden kehitystä. Nyt mennään rv 18+4 ja mönkijä tihentää tahtoaan ja selkeämpiä liikkeitä. Erityisesti autolla ajettaessa ja syödessä mönkijän urakalla :) Iltaisin kun makoilee sängyssä niin mönkimiset tuntuu miehen kädessäkin,itse en ulospäin niitä tunne. Epäilin miehen tuntemusta mutta hänellä on ex avioliitosta 4lasta ja sanoi että "kyllä se lapsen liike on ;)" Tämmöstä vaan päivittelin aikani kuluksi salaa töissä ;)

Mä kanssa tunnen nyt liikkeitä useammin, ei tosin vatsan päälle vielä tunnu. Pari kertaa on tuntunut oikein kunnon kavion tömähdys, mutta jäänyt aina siihen yhteen potkuun, niin ei mies ole valitettavasti ehtinyt mukaan tunnustelemaan. Kovasti jo odotetaan, että hänkin pääsis liikkeitä tuntemaan.

Niin ja Zipa mullakin suurin osa liikkeistä on juurikin tota muljumista, tuntuu kyllä hassulta!

On kyllä metkaa kun sisällä liikkuu joku jota ei voi mitenkään kontrolloida :)

Muokattu viimeksi:
Täälläkin vielä vasta odotellaan tunnistettavia liikkeitä, viikkoja tänään 17+0 :)

Huuuuuui! Täällä eilen ilmeni ensimmäiset ihan kunnon monotukset ja samassa kohtaan kun aiksemmat hipsutuksetkin on tuntunu. Ihan siis säikähdin kun tv:tä katellessa yhtäkkiä alkoi monotus. Sen jälkeen vielä tuntui hetken sellasta kummallista möyryntää(?) vatsalla. Aamulla heräillessä, sama homma kun illalla. Vooi tätä onnen määrää, kun ensisynnyttäjänä osaa varmaksi vihdoin sanoa että nyt tuntui! Tuntuu vaan kyllä tosi alhaalla ja sivulla, mut niinkai se etuseinäistukan kanssa usein onkin :) rv18+6.

Voiku ittenkin jo tuntis.. Esikoisesta oon tuntenut rv 15+.. Istukka nyt edessä ja rv 17+5 menossa. :)

Minäki haluan jo tuntea ees jotain pientä hipsutusta! Neuvolassa lääkäri mainitsi, että mulla on kohtu takana, joten meinaako se sitä nyt sitten, että niitä liikkeitäkin joutuu tovin oottelee? Mahakaan kun ei ole vielä yhtään kasvanu, ainoastaan ehkä turvonnu. Toisaalta oon vasta rv 16+4, joten eipä se nyt ehkä ihmekään oo, et näin ensikertalaisena ei vielä yhtään mitään tunnu. Ei vaan jaksais odottaa!

Mulla rv 18+6 ja pikkukaveri potkii välillä ihan kunnolla! Ensiodottaja oon ja tosi jännä seurata kun viikko viikolta potkut kovenee ja tuntuu useammin.

Minulla oli esikoisesta istukka etuseinässä ja liikkeet tunsin vasta viikolla 19-20 ja aloin uskomaan niihin vasta ru ultran jälkeen. Kaiken kaikkiaan esikoinen oli jo mahassa rauhallinen tyyppi ja kovaa potkimista ei ollut koskaan. Meno ei ole siitä muuttunut, edelleen on kovin rauhallinen, eikä juuri riehu. :happy:

Mulla sama ku vivekalla, paitsi ekan kerran tunsin liikkeet päivä ru:n jälkeen, rv 21. Ultrassaki meinas itku tulla ku näki liikkeet mutta ei tuntenu.

Hei vaikuttaako ylipaino liikkeiden tuntemiseen? Tuli vaan mieleen kun siskoni kertoi, että hänen isokokoinen työkaveri ei ollut koko raskauden aikana tuntenut vauvan liikkeitä. En tosin tiedä oliko tällä ihmisellä etinen istukka..

Itse luulen tunteneeni yksi päivä autolla ajaessa jotain mutta nyt en ole tuntenut mitään joten sekin oli varmasti kuvitelmaa.

Sydänkäpynen, mullakin on ylipainoa, mutta liikkeitä oon tuntenu tässä muutaman päivän. Tänään rv16+0 ja takana oleva istukka

Ei vaiukuta ylipaino mitenkään liikkeiden tuntemiseen, liikkeet on sun sisällä ja siihen ei vaikuta ympärillä oleva massa. Tunnet ne liikkeet sisälläsi, niin massan määrällä ei ole merkitystä.
Siihen koska liikkeet tuntuvat vatsan päältä käteen vaikuttaa sit se minkä kokoinen on :)

No näin mäkin sen järkeilin, mutta mun sisko tuntui vakuuttuneelta että hänen työkaverin liikkeiden tuntemattomuus johtui ylipainosta niin aloin ite epäröimään. :D

Takaisin