Ainakin myllerys tuntuu parhaiten makuulla ollessa, tai oikeastaan sellaisessa puoli-istuvassa asennossa. Tosin joskus jos lysähdän töissä etukumaraan istumaan niin alkaa mahdoton tilan raivaus masussa
.
Mulla on kanssa toi, että heti jos liikkeet on vähänkin vähäisemmät, niin tuppaan huolestumaan...
Mulla on kanssa toi, että heti jos liikkeet on vähänkin vähäisemmät, niin tuppaan huolestumaan...
Onhan se eri asia tuntea ne mahan läpi kuin omissa nahoissaan ja vatsakalvoissa :)
Esikoinen piti meinaan välillä sellaista myllerrystä, että oli hyvä kun oli konsti rauhottaa poika. Jotenkin taisi sen isin sitten syntymän jälkeenkin tunnistaa kun mies oli niin paljon kättään mun masun päällä pitänyt. Poika meinan rahottui yleensä aina isin sylissä. Nykyään sitten ei yleensä kelpaa kukaan muu kuin äiti. 

Herkkupäivä nimittäin menossa ja makeaa tullu syötyä enemmän kuin tarpeeksi. Eikä sen puoleen liikunta tai lepäilykään. Monesti pieni innostuu sen jälkeen, kun lenkiltä oon kotia tullut, mut ei tänään. Eilen en edes lenkillä käynyt. 
Oon sitäkin yrittänyt. Useampaan otteeseen. Me palautettiin se doppleri, kun ei saatu toimimaan ja sanoi että niissä oli ollut jotain vikaa. Eli ei sitäkään ole nyt.