Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tunnen säännöllisesti kans illalla ja päivällä liikkeet.. ajoista en osaa sanoo.. mua on jopa iltasin ärsyttäny ku liikkeet tuntuu ihan alavatsalla, tavallaan kohdun pohjalla.. tuntuu ilkeeltä/ärsyttävältä.. muuten kyllä ollu kiva tuntea jo enemmän liikkeitä. Mies ei vielä tunne, ei taida tuntea vielä hetkeen ku on tota omaa mahaa ja istukka tuossa mahalla ulospäin liikkeitä vaimentamassa.. mutta uskon että hänkin vielä myöhemmin saa riittävästi potkuja tuntee.. :)

Meillä joko kumpikaan ei ole mahassa ollessaan potkinut yöllä tai sitten en vain ole koskaan siihen havahtunut :grin Esikoinen tosiaan alkoi nukkumaan 3vko vanhana yöt läpi ja siitä lähtien nukkunut muuten paitsi kipeänä ollessaan, katsotaan miten tämän kohdalla!:p

Jännä miten rakenneultrassa maatessani, jalat alaviistoon, tunsin jokaisen potkun ja käden venytyksen mitä tyttö mahassa teki vaikka monitorilta näki kuinka liikkeet oli todella pieniä.
Liikkeet siis tuntuu hyvin vahvana ja pari kertaa itsekin ulos asti tuntenut. Mies ei ole vielä tuntenut, mutta ehtiihän sitä vielä :)

Meillä mies tunsi eilen ekan kerran liikkeet. Illalla kun makailin sängyllä niin pieni päätti ottaa sellaisen jumppatuokion, että vinkkasin miehen koittamaan ja hän tunsi sen. Esikoinen oli siinä vieressä ihan "mitä tapahtuu" ja kun mieheni sanoi, että isi koittaa pikkuveljeä niin esikoinen oli hakemassa jo doppleria, että kuunnellaan. :joyful: Mitenkähän mahtaa suhtautua kun hänkin alkaa liikkeet tuntemaan. Kovasti kyllä jo tuntuu odottavan pikkuveljeä. Enää minun masussa ei ole vauva vaan veli. :Heartred
Nyt siis rv 20+5 menossa (ja ru perjantaina :nailbiting:)

Meilläkin mies tunsi eilen ekan kerran liikkeet. Nyt rv 24+3. Vauvalla oli kyllä kunnon jumpat eilen menossa. Oltiin just käyty nukkuun ku alko kunnon meno. Mies hetken kokeili ja sit tosiaan niin selkeitä potkuja että oli ihan varma että tuntee. Mulla kun on tota omaa mahaa ja istukkakin ihan eessä ni ei oo kauheesti tuntunu potkut ulospäin. Nyt vauva eilen selkeesti jalat ylöspäin ja pää alaspäin ni hyvin tuntu.. ihan nauratti ku niin kovaa myllersi :D ♡♡♡

Meillä isäntä ei oo viel tuntenu, ku ei oo kokeillu :D Taitaa vähän vierastaa tai jotaa ? Esikkoa odotellaan, mutta olishan se kiva, et uskaltais kokeilla :) Tai mä alan kohta tyrkyttää mahaa sille ! :D

Meillä isäntä ei oo viel tuntenu, ku ei oo kokeillu :D Taitaa vähän vierastaa tai jotaa ? Esikkoa odotellaan, mutta olishan se kiva, et uskaltais kokeilla :) Tai mä alan kohta tyrkyttää mahaa sille ! :D

Niin se minäkin otin ekat kerrat miestä kädestä ja sanoin että kokeile siitä :grin. Nykyään kysyy ainakin kerran päivässä että tuntuisko siellä vatsalla nyt just mitään :wink.

Itse olen päässyt myös liikkeistä nauttimaan. Ihan ekan kerran taisin tuntea 19+5. Nyt ollaan 20+6 viikoilla ja liikkeitä tuntuu jo selkeästi. Mieheni on myös mahan päältä pariinkin otteeseen tuntenut liikkeet :) Välillä hän kyseleekin että sano taas kun tuntuu liikkeitä, kun haluaa päästä kokeilemaan. <3

Hahah! Parina yönä olen nyt tuntenut kun mies vielä valveillaan ollessaan on laittanut käden kummulleni juurikin selkeästi kokeillen liikkeitä :p Ihana kun toinen yrittää piilotella innostustaan kovasti ja esittää välinpitämätöntä :rolleyes:

Serkkunsa oli hänelle laittanut viestiä ja onnitellut, niin oli kuulemma todella täpinöissään selittänyt kaikkea ja jopa aikaistanut laskettua aikaa vahingossa kuukaudella :love7 Kaverinsa oli myös asiaa onnitellut, niin oli hänellekin innoissaan selitellyt homman alusta loppuun :D

Meillä mies tunsi ekan kerran liikkeitä vkolla 17, ja sen jälkeen oli pari hiljaisempaa viikkoa että minä kyllä tunsin myllerryksen mutta ei mies osannut tunnistaa mahan päältä. Mutta sit viikolta 20 on hänkin taas tuntenut potkut ja töytäisyt :Heartpink Nyt meillä 25+2 kasassa ja liikkeitä tuntuu monta kertaa päivässä ja myös öisin. Edelleen pikku neiti innostuu kunnolla potkimaan ja myllertävä joka kerta kun ajan autoa :smiley-bounce012 Ja kun mies soittaa meille kitaraansa:love017 Niistä neiti näyttää tykkäävän erityisesti.

Mä tunsin itse liikkeitä ekan kerran jossain viikolla 17, mutta ne on ollu semmosia vähän että olikohan se nyt vai ei...
Nyt vasta alkanut parin päivän sisällä kunnolla voimistuu, niin että iteki tunnen ilman että makaan hiljaa ja odotan :) Nyt siis 21+5 ja ekaa odotetaan.
Mut alkaako nyt se, että jos ei mitään tunnu niin ollaan murheesta soikeena täällä :inpain:

Meilläkin auto aiheuttaa mahaan elämää, toivottavasti syntymän jälkeen oppii nukkumaan automatkat eikä potkimaan :D

Mä oon kyllä niin vainoharhanen, että heti jos masussa on rauhallisempi päivä niin oon kaivamassa doppleria esiin, että voi kuunnella sydänäänet.. :D Vaikka meillä toi aktiivisuus mahassa voi vaihdella paljonki päivän ja viikonki sisällä, mut sit ku jumpataan niin sit jumpataan oikein kunnolla eikä tarvi sillo epäillä, että onko masussa kaikki ok. Saa nähä missä vaiheessa raskautta mä maltan olla ressaamatta, kun vauvalla on lepopäivä.. :D Nyt siis rv 25+2

Mullakin on alkanut näkyä liikkeet. :) Avokki välillä tunteekin, mutta tyypillisesti pitää vähän pantata niitä potkuja kun joku haluaisi tunnustella... :rolleyes: Pää painaa aika ikävästi tuolla alhaalla. :confused: Saa nähdä juuttuuko se nyt sinne kun kasvaa. :hilarious: Ihan siis "lähtövalmius"-asennossa jo nyt... :confused:

Alkaako muilla myllerrys mahassa ku makaatte mahallanne? Täällä pistetää hirveet partyt pystyyn :D ei vissiin oikein tykkää.

Muutama tooosi voimakas potku on jo tullu, niin et mahalla levännyt käsi on tuntenut selkeesti potkun. Siellä se vaa kasvaa ja voimistuu!

Takaisin