Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tuntuu usein hikka ja muutenkin mahassa möyryää paljon :D maha oikein heiluu kunnolla, kun tyyppi laittaa ranttaliksi. Olen iloinen, että liikkuu tosi aktiivisesti siitä huolimatta, että välillä liikkeet ovat niin rajuja, että aiheuttaa kipua :)

Mulla liikkeet selkeesti rauhottuneet. Mikä tyypillistä loppuviikoilla, vauvalla ei oo enää tilaa potkia niin paljoa.. kuitenkin liikkuu hyvin..

Täällä taas on alkanu iha käsittämätön mylläys ja monotus! :o oikein sattuu kokoajan!! Ollut hiljainen rv24-34 ja nyt rv35 alkanut ihan hirvee biletys mahassa. Nyt siis rv35+5.

Mun vauva ei niinkään tunnu potkivan, mutta myllertää ja "kaivaa" tosi paljon. Välillä tuntuu, että pikkuinen yrittää tulla nahkan läpi ulos. :rolleyes: Liikkeet on tuntuneet erilaisilta kuin esikoisen aikaan. On enemmän alamahalla. Tosin esikoinen oli pää alaspäin jo jostain rv 20+ alkaen ja tästä en edes tiedä miten päin on. Torstaina on neuvola ja th koittaa taas käsikopelolla koittaa. Viimeksi veikkasi, että on perätilassa. Nyt siis rv 34+2.

Täällä liikkeet muuttuneet myös vaisummiksi viimeisimpinä viikkoina. PAITSI, nyt eilen ja tänään vauva on jotenkin riemastunut mylläämään oikein huolella! Ja liikkeet on juurikin sellasta venyttelyä ja möngerrystä, ja joskus kevyitä potkuja (tai ehkäpä nyrkkeilyä...?). Mulla heräs toive, jos hän vaikka yrittäs jo alemmas masussa. :happy:
Rv 38+2.

Meillä vaimentuneet ja vähentyneet myös, mutta tekevät kyllä aina kipeää jos/kun liikkuu.
Tänään vasta rv 34+6 :wtf:

Tänään 35+0 ja viimeisen viikon aikana liikkeet ovat lisääntyneet ja voimistuneet ihan hurjasti. :D Edellisiltana esim veti 6 tuntia putkeen hirveetä mönkimistä ja myllerrystä, nyt olen jo parina aamuna heränyt johonkin potkimis-liike-show'hun, nytkin vetää hirveää rundia ja vatsasta kuului ihan outo ääni äsken, sellainen ihmeellinen *rits* tai naksunta, mitä ei ole kyllä aiemmin kuulunut. :eek: Tuskin nyt ainakaan mikään luu voi katketa...

Jännää, miten rytmi on muuttunut päiväpainotteiseksi. Aamulla on rauhallista (eikä kai yölläkään oo hirveää mönkimistä, en oo ainakaan huomannut), mutta nyt koko päivä on jos jonkinnäköistä liikettä. Aiemmin oli aina iltapainotteista. Erityisesti tuntuu puskevan kyljistä ulos, en oikein tiedä onko toisella puolella jalat ja toisella selkä/pylly, mutta vatsa on ihan hassun mallinen, ei todellakaan mikään kaunis pallo. :D

Täällä tuntuu liikkeet edelleen samanlaisena möngintänä, ja varsinkin aina syömisen jälkeen niin että maha heiluu puolelta toiselle! :O

Mulle sanottiin just torstaina neuvolassa, että tällain lopussa liikkeet tuntuukin yleensä enemmän möngintänä ja puskemisena kun alkaa tila loppumaan ja pieni vähän venyttelee. :) Mulla siis myös möngitään masussa paljon. Eikä sellaisia teräviä potkuja/lyöntejä oikeastaan tunnu ollenkaan. (Tosin mulla ei sellaisia ole tuntunut kovinkaa paljon tässä raskaudessa muutenkaan.)

Täällä liikkeet tavallaan yhtä isoja ku ennenkin, jalkapohjat tuntuu selkeesti vatsan läpi :) liikkeet kuitenkin vähentyneet ja ehkä rauhoittuneet. Tilanpuutetta kohdussa havaittavissa ku vauva yrittää selkeesti veytellä itelleen tilaa..
Eilen tein liikelaskentaa ku tuntu että vauva ei liikkunut ollenkaan, mutta kyllä liikkeet täytty ja iltapalan aikaan olikin jo kunnon meno päällä ♡

Takaisin