Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen oli taas valtava myllerrys päällä kun makasin sohvalla jalat koukussa ja esikoinen istui lonkan päällä lepuuttaen jalkaa alamahalla.
Kovasti pikkusisarus monotti esikoisen jalkaa menemään kuin rumpali, mutta eihän hän mitään tajunnut, kun isillä oli jännittävä peli kesken :'D

Nyt alkaa liikkeitä olemaankin reippaasti ja tirriäinenhän monotti neuvolan tätiäkin kun yritti ääniä saada kuuluviin.

Mulla tänään taas hiljaisempi päivä, et jos en olis eilen kuullut sydänääniä, varmaan hermostuisin. :D Joinain päivinä on jo liikkeitä tuntunut niin paljon, että tällanen liikkeetön tuntuu oudolta.

Äh, taas ollut pari päivää tosi hiljaista, en oo varma tunsinko eilen mitään liikkeitä ja tänään ehkä vähän jotain "pieru kadoksissa"-kuplintaa, mutta ei mitään selkeitä potkuja, eikä tuota kuplintaakaan kovin paljoa. Hassua, kun viime viikolla muutamana päivänä tuntui ihan niin selvästi, että mieskin tunsi ja nyt ei juuri mitään. On varmaan ihan normaalia, kun viikkoja ei kuitenkaan ole kuin vasta 19 ja risat, mutta ajattelin jo, että tämän panikoinnin voi lopettaa, jos ja kun liikkeitä alkaa enemmän tuntua. Mutta ei näemmä, argh.

Odette, 19 viikolla sikiö muutenki nukkuu paljon ja itekki ku huomiota kiinnitin, nii huomasin eron :) eikä täälläkää välttämättä mitää tunnu, mut illalla aina itestää sit ilmottaa :) pikkunen on hiljaa, ku kasvaa. Täällä eilen taas potkittii koko päivä, ettei tainnu nukkua ollenkaa. Vaihteluu on tääläki vielä liikkeissä :)

Zara ja Arhippa 20+6

rv 23+1 (monisynnyttäjä)
täällä pahin mylläysaika 22-02 jolloin pitäis nukkua!! vaikeuttaa omaa unen saantia joten toivon ettei ihan heti voimistuis hirveästi nuo liikkeet kun nyt on jo niin voimakkaita :P paitti tietty toivoo et vauva kehittyy ja kasvaa <3

Täällä taas mylläys on pahimmillaan joka yö klo. 05.00 aikoihin. Yritä siinä sitten vielä nukkua ennen herätyskellon soimista.

Täällä on myllerrys aamusin monesti 30-60min heräämisen jälkeen, päivällä 15-17 välillä ja sitten illasta 21-23 välillä. Eli täältäkin löytyy selkee rytmi jo. :) Yöllä ei ainakaan mun mielestä liiku ollenkaan, tosin voihan se olla et liikkuu, mut en vaan herää. Tuttu sanoi, että jos nyt on näin "hyvä" päivärytmi ja yöt hiljaisia, niin todennäköisesti tulee yönukkuja. :p Tosin eihän näistä sit voi tietää. :joyful:

Mulla vaihtelee edelleen liikkeiden tuntuminen. Ahdistaa kun on ollut jo monta päivää taas ettei oikein tunnu. :( Nooh, 10 päivää rakenneultraan, siellähän se selviää miten pienellä menee. :)

^Tiedän tunteen. Vastasinkin ultraketjuun, että tänään näin miten paljon pieni siellä liikkuu, enkä ultrauksen aikana tuntenut MITÄÄN. :wideyed:

Huh... Mulla tuntuu liikkuvan lähes jatkuvasti. Onhan se vielä ihan kivaa, mutta vähän alkaa ahdistaa ajatus siitä, että vauva kasvaakin vielä ja jos liikkuminen jatkuu samaan tahtiin niin saattavat saada mm. kylkiluut kyytiä... :eek:

Mutta joo, ei sitä aina tunne. :) Mulla on kaksi edellistä olleet aika rauhallisia masussa ja oli niitä kausia ettei päiviin tuntenut mitään. Kannattaa kokeilla sitä sokerista mehua ja rauhassa istumista aina välillä jos huolettaa. Suurin osa innostuu siitä sokerista hetken päästä juomisesta. :grin Eivät kyllä kaikki... :rolleyes: Ja vauvan asento vaikuttaa niin paljon...

eilis iltana tuntu jo ihan mahan päältä kunnon jytkäytyksiä, mitähän voltteja lie tehnyt o_O ja joo, samaa mietin kun joku toinenkin että voipi olla kylkiluut vielä koetuksella kun nyt jo niin voimakkaana tuntu :nailbiting::grin 20+3

Mäkin tunnen itse jo kädellä mahan päältä "nykäisyjä", mut mies ei tunne millään. o_O Muuten sillä on tuntoaisti niiiiiin hyvä, mut nyt mättää joku kun ei vaan osaa tunnustella. :grin Ei kai sitä vaan oikein osaa "ulkopuolinen" hahmottaa vaikka sitten tuntisikin, ja luulee ettei tunne mitään. Eiköhän hänkin pääse tuntemaan muutaman viikon kuluessa. Liikeet voimistuneet nyt jo vauhdilla niin paljon. :smug:

Takaisin