Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hihhii mikä tilanne! Istuttiin miehen kanssa sohvalla ja hän laitto musiikkia koneelta. Niin voimakas myllerrys alkoi että ihan kipeää teki (varmaan johti siitä ku suolisto sai kyytiä). Oli pakko paljastaa vatsa ja napaa seuraamalla näkykin ne liikkeet! Pidemmän aikaa tuntuneet jo kyllä. Yritin mieheltä kysellä että miltä tuntui nähdä mut ei tuo oikein osannu sanoa. Kai se vähä siltä näytti et olis vähän ihmeissään. Itekin olin ku en ole tajunnu et ne vois jo näkyä! Rv 18+1

Tällä rv18 on tuntunut yksi erittäin outo muljahdus mahassa yks päivä ja jotain pientä liikettä, mutta ei joka päivä. Toivottavasti liikkeet alkaisivat tuntua selkeiltä pian, ettei tarvii arvuutella olikohan se vai ei :D on tämä vaan niin ihmeellistä ♥
Graisu 18+6

Viime viikolla ekan kerran tuntui kun toinen teki kuperkeikan masussa silloin viikkoja 14. Nyt 15+ tuntuu aina välillä kun päättää jumpata. Kun mahan päältä tönii illla niin alkaa likkumaan ja kieppumaan masussa. :happy:

Täällä 16+1 enkä tiedosta tunteneeni yhtään mitään liikkeitä suolistokuplintaa lukuun ottamatta. :rolleyes:

Ei itselläkään mitään tuntemuksia vielä. Nyt menossa 16+4. Kovasti kyl kaipais jo sisäisiä hipsutuksia..:bounce Nyt vaan odotetaan, kyl ne liikkeet sieltä sitten aikanaan alkavat tuntumaan.

Tänään tuntui illalla selvästi ekaa kertaa liikkeet, ei jääny kyllä yhtään epäselväks! Muru monotti kättä vasten ja myös ilman kättä tuntu liikkeet. Hurjaa! Ikävä päivä takana mutta tämä pelasti kyllä sen ♥
Graisu 19+2

Olen tuntenut liikkeet, kuten möyrimiset ja selvät potkut tällä viikolla jo päivittäin. Viime yönä iltavuoron jälkeen tunsin potkut ensi kertaa myös vatsan ulkopuolelta! :Heartbigred Lisäksi koko vatsa heilahti sen jälkeen. Mikä iltavilli lienee ollut meneillään :love7

Täällä 17+5 eikä vieläkään mitään tuntemuksia.. Kovasti jo yrittäny tunnustella ja hiljaa kuunnella, mut muuta en tunne enkä kuule ku oman sydämen lyönnin. :(

Täällä 17+3 esikoisen odottaja enkä mäkään oo tuntenu minkään näkösiä liikkeitä vielä.
Edellisestä neuvolasta ja sydänäänien kuuntelusta kuukausi jo aikaa eikä liikkeitä tunnu vielä niin alkaa se tunne taas hiipiä ajatuksiin että onko kaikki hyvin.. :confused:

Tiedän NIIN tuon tunteen, mutta yritän itse ajatella vaan sitä, että neuvolan th sanoi, että usein ensisynnyttäjillä voi mennä viikolle 20 ennen liikkeiden tuntemista. Että kaipa ne tietävät mistä puhuvat...

Ninnaliina, eiköhän sielläkin oo kaikki hyvin. :) onks sulla tulos täs lähiaikoina neuvolalääkäriä? siellä viimeistään kuulee sydänäänet Mulla oli torstaina ja kaikki tuntu olevan hyvin. sanoi että seuraavan kahden vkn sisään pitäisi alkaa liikkeet tuntumaan. :)

Juu mulla on keskiviikkona neuvolalääkäri. Täytyy yrittää viel olla pari päivää hermoilematta. :D sit olis sen jälkeen pari viikoa rakenneultraan. :)

Täällä on alkanut kans tuntumaan tuntemuksia alavatsassa! :hello2 Ja ainaki luulisin et ne on pienen liikkeitä, kun olen kans ensiodottaja niin en varmaksi osaa vielä sanoa.. ovat kuitenkin jotenkin epäselviä tunkemisia ja osa tuntuu sellaisilta että pieni heittäis kuperkeikkaa siellä :laughing002 Yks yö tällä viikolla oikeen heräsin siihen et vatsassa muljahti jotain ympäri, kai pienikin käänsi kylkee. Mut enemmän mulla kyl tuntuu sellasia tunkemis "pistoja" kuin mitään potkimista??? Muutaman koputuspotkun oon tuntenu, muuten vaan tunkee. Varsinkin eilen töissä oli sellanen tunkeminen päällä et hyvä ettei läpi tullu ja töistä piti tehdä vähä rauhallisemmin ku ei oikeen päässy kävelee kunnolla tai siis selkäsuorana :happy:

rv 17+4

Muokattu viimeksi:
Takaisin