Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hiphei! Täälläkin ekat liikkeet havaittu tänä viikonloppuna. :dance011 Nyt menossa rv18+1. Oli kyllä niin selvät muljahdukset ettei tarvinnut miettiä, että oliko vai ei. Taisin jopa hiukan kiljaista kun säikähdin :grin. Katseltiin juuri elokuvaa missä naisen sisällä kasvoi alien ja samaan aikaan pikkuinen alkoi ilmoittaa olemassa olostaan.:android: Hih.. onneksi sain yöllä unta moisen jälkeen..

Täällä tuntu liikkeet hyvin, aina silloin tällöin alkaen viikolta rv17 jolloin mieskin pystyin tuntemaan muutaman kerran :shy: Nyt lähestyykin jo rv22 kovaa vauhtia ja liikkeitä tuntuu monta kertaa päivässä. Ja yks juttu minkä oon huomannut, niin aina kun hyppään autonrattiin ja ajan niin baby alkaa hirveesti liikkumaan ja venyttelemään :rolleyes: Välillä tuntuu nimittäin saman aikaisesti navan kohdalla ja alavatsassa työntöä :):Heartpink

Meillä muuten auton ratissa innostutaan myös usein möyrimään :grin.

Täällä liikkeet kyllä edelleen muutes aika hentosia, selkeitä kylläkin, mutta mitään varsinaisia potkuja en ole havainnut, vaan juurikin hentoista pyöriskelyä ja erilaisia muljahduksia. Liikkeiden määrä ja voimakkuus vaihtelee edelleen paljon, mutta nyt tuntuu joka päivä jotain. Rv 21+4.

Eilen ku olin neuvolalääkärillä niin hän kysyi, et varmaan vielä tunne liikkeitä. Mä sanoin, et en mitään selkeitä potkuja, mut jotain möyrimistä kyllä. JA sit eilen illalla tunsin ensimmäiset kunnon potkut!! Ihanaa! En voinu kyl enää erehtyä, et ne oli kyllä potkuja :cool05 Tai eka tunsin sohvalla maatessa yhden oikeen tomeran potkasun, et tuntu kyllä oikeen kädelle ku oli mahan päällä.. Ja sit ku menin nukkumaan ja makasin sängyssä niin potki kolme kertaa peräkkäin. Sit mä kädellä "potkasin" takasin, niin Mini sieltä heti vastasi omalla potkullaan :excited001 Niin ja siis eilen oli rv 17+6..

Täällä oli esikoisen kanssa tosi aikaset liikkeet, rv 17+ tuntu oikeestaan päivittäin jotain. Nyt rv 21+4, ja tuntuu toki möyrimistä jatkuvasti, mutta kunnon potkuja oon saanu vaan ihan pari kertaa! Johtuiskohan siitä, että viimeks oli suhteettoman pieni maha, jolloin ois ollu jotenki "timmimmät oltavat" ja potkut tuntunu paremmin, ku nyt on maha esikoiseen verrattuna musta ihan valtava :D

Nyt on alkanut tuntua joinain päivinä sellaisia liikkeitä, joista ei voi enää erehtyä. Äsken tuli pari sellaista, että käskin miehen koittaa. ko kohdasta, että tunteeko hän jotain vai kuvittelenko vaan. :D Tunsi kuulemma kans käteen ts. taisi olla potku, eikä mikään vatsakupla. :rolleyes: Aamuyöstä oli muutama samanlainen, mutta en ole varma olinko hereillä ja siksi tunsin ne, vai heräsinkö niihin. Toisaalta kivaa, kun ei tarvitse ehkä enää nyt niin skitsoilla, että onko jotain vai ei, mutta toisaalta jotenkin hassu tunne, siis sellainen alienmainen, että mun sisällä elää ja potkii joku. :nailbiting:

Muokattu viimeksi:
Mä aloin satunnaisia liikkeitä tuntemaa jo 16+2 paikkeilla. Sit alkanu voimistumaa ja joka päivä oon jotaki tuntenu. Hauskan näköstä kans, ku istuu ja mahaa jos kattelee, nii näkee iha selkeesti ku myllertää :) yks ilta ku halusin sydänääniä kuunnella, nii pikkunen potkas melkee dopperin käsistä ! <3

Mut kyl tääl jo sellain myllertäjä on, et saas nähdä :D

Zara ja Arhippa 20+0

Täällä vielä odotellaan kunnon liikkeitä. Viikko sitten tuntui muljaisu, jonka voisin 99% varmuudella sanoa pienen potkuksi. Pari päivää sen jälkeen tuntui toinen. Tänään rv 18+3 ja sydänääniä kuunnellessa neuvolassa tuntui selvästi pari potkua ja muljumista, kun pieni lähti doppleria karkuun :grin nyt illan aikana tuntunut pari potkua :Heartred
Esikoista odottaessa ensimmäiset liikkeet tunsin viikolla 20+1

Kävin ultrassa ja istukka on nyt takaseinässä, vaikka aiemmissa raskauksissa on ollut edessä. Nyt voin siis kokemuksella sanoa että vaikuttaa todella paljon siihen liikkeiden tuntemiseen. :grin Mietinkin, että miten ne nyt tuntuu niin selkeästi kun ei ennen meinannut millään.

Joulusta asti pienen liikkeet ovat liikuttaneet koko vatsaa, eli tuntuvat siis jo ulkopuoleltakin. Aiemmin vain satunnaisesti. Jouluaattona ei tuntunut ensimmäistäkään potkua tai puskemista, aloin jo huolestua. 25.päivä ne taas alkoivat illemmalla, ja siitä lähtien on pitkin päivää (ja yötä) tuntunut potkuja, pomppuja, puskemista, pyörimistä ja ihan vaan liikehdintää. Tänään siis rv 20+3.

Takaisin