Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans pari viikkoa tuntunu liikkeitä. Eka ne oli hipasuja ja kutittelua, nyt tunnen jo sellasta myllerrystä. Parasta oli yks ilta ku makasin sohvalla, jalat miehen päällä ja se laitto käden mahalle ja vauva myllersi. Mies ei sitä tuntenu mut mä sanoin et taitaa vauva tuntea isänsä kosketuksen :)

Viikon verran möyrinyt kyytiläinen vatsassa :Heartpink
Selkeä on. Varsinkin kun on makuulla tai istuu hiukan etukenossa. Kyllä vain rauhoittaa mieltä, kun raskaus on tullut ns. konkreettisemmaksi liikkeiden myötä!!

Eilen tunsin ekan kerran ihan varmasti liikkeitä. Illalla sängyllä makoillessani tunsin hetken sellaista "koputusta" masusta. On se vaan niin ihanaa kun voi tuntea sen pienen. Mies vähän kateellisena vieressä katseli kun hän ei niitä liikkeitä kuitenkaan vielä pitkään aikaan pysty tuntemaan. Nyt on kuitenkin vasta rv13+3...

Minäkin voin sanoa aika varmasti, että viikonloppuna tirriäinen siellä pörräsi!
Varsinkin sohvalla kun join kylmää limpparia, alkoi kova pyöriminen hetkeä myöhemmin.

Miehelle kun mainitsin, niin häntä harmitti ihan selkeästi. Toivottavasti kohta alkaisi tuntumaan ulospäinkin, niin hän saisi nauttia niistä myös :)
Samoin esikoinen pääsisi kokemaan 'ensikosketuksen'.

Höh, minä en tunne vielä mitään :( no mutta kätilö sanoikin, että istukka on niin edessä ettei ihan heti liikkeet tunnu. Eiköhän ne tässä parun viikon sisään ala tuntumaan. Esikoisesta tunsin rv 18 ja silloinkin istukka oli edessä. Dopplerilla kuultiin pari potkua ❤

Täälläkin oli eilen pallerolla bileet tai liekkö pahalla tuulella keppuroinu, niin tai näin mutta oli koko illan ihan kunnon meiningit mahassa! Aika mielettömälle tuntuu kun niin selkeästi tunsin liikkeet :) Meilläkin tais miestä vähän harmittaa kun ei mahan päältä tunnustelemalla vielä tunne liikkeitä..
Huomenna 17+0

Eilen kun kävin päikkäreille niin alkoi taas myllerrys että oikein näki kun vasenpuoli nousi, mies oli just vieressä ja kun hihkaisin hänelle niin pisti käden siihen kohtaan ja hän pystyi tuntemaan vauvan puskemisen :shy: Hetken sitä kesti ja oli mieskin ihmeissään että tuntui jo nyt 17+4 masun päältä :Heartpink Tässä toisessa raskaudessa on kyl tuntunut niin paljon selvemmin kaikki, tai sit sitä oikeesti nyt vaan alusta alkaen on osannut kuulostella niin eri tavalla kun tietää mitä odottaa :rolleyes:

Mulla tuntui jo esikoisesta viikolla 17 masun ulkopuolelle! Tosin esikko onkin sellanen menijä edelleen! Mun maha aina raskausaikana hyppi vaan puolelta toiselle ja jos laitto jotain istuessa mahan päälle, se potkaistiin vinhasti pois.. Toivon et tää kakkonen ei olis niin villi.. Sais öisin nukuttua ja ehkä olis sit masun ulkopuolellakin isoveljeä rauhallisempi! :D

Voisko se ei olla? Oon melkeen joka ilta kuunnellut masua iltaisin nyt parin viikon ajan ja eilen tunsin ekaa kertaa kaksi erillistä kopautusta, joille en keksi muutakaan selitystä. Tuntuivat siis ihan alhaalla, ainakin 10 cm navasta alaspäin.

Viikkoja tosin vasta 14+5 et ehkä mä vaan kuvittelen :D

Eilen myllersi niin selkeästi, että ei jäänyt epäselväksi, onko liikkeitä vaiko ei!
Varsinkin sohvalla kyyryssä istuessani tunsin kuinka tirriäinen myllersi vasemmalla puolen, samoin kaupungilla käydessä.

Liikkeet tuntuu pari kertaa päivässä oikein kovana myllerryksenä, muutoin välillä vain pieniä muksaisuja.
Vasemmalla enemmän, kuten olen alusta asti ajatellutkin.

Mulla ei ole vielä liikkeitä tuntunut, nyt rv16 vaikka kaksi sikiötä on, luultavasti istukat edessä. Ihan hyvä kun uskon että loppuraskaudessa voi olla melkoista mylläystä:D

Nyt helpotti aika paljon..eilen tunsin itse ensimmäisen kunnollisen potkun, jonka uskallan potkuksi laskea. Mieskin tunsi sen, kun sattui pitää kättä mahan päällä telsua katsellessa. Ihanaa..kyllä se vaavi sitten on vielä menossa mukana.:Heartred Nyt siis rv 18+4.

Meillä kovasti odotellaan toukan ensimmäisiä potkuja yhdessä miehen kanssa. (nyt viikkoja 16+4) Nt-ultrassa lääkärin oli vaikea saada kuvaa toukasta kun hyppi ja pomppi miten sattuu, lääkäriki totesi ettei vähään aikaan ole samanlaista myllerrystä nähnyt masussa. Nyt ultrasta tasan kuukausi, toivotaan ettei kauaa mene että liikkeet alkaa tuntumaan! <3

Viiviv Meillä oli sama ultrassa ja myös aina sydänääniä kuunnelessa, että pyörii ja liikkuu niin kovasti että hyvä että saa kuuneltua ollenkaan. Liikkeitä en oo vielä tuntenu, tänään 16+6. Eiköhän ne kohta ala tuntumaan ☺

Takaisin