Thetaio, tottapa tuokin!Eipä niitä oireitakaan kaikilla ole ja niiden ilmeneminen ihan yhtä yksilöllistä
Välillä miettii kieltämättä et eiks vaan vois olla johdonmukaista
pikkulintu123, peukut viivojen vahvistumiselle! Olikos se niin ettei sulle oltu kehotettu kontrolliultraa?
Onnenomena, tsempit!Se on turhauttavaa... Esikkoa yritettiin neljä vuotta, ja nyt se kuulostaa itelle ihan järkyttävältä, mut yritän vaan parhaani mukaan ottaa ns. Kierron kerrallaan ja askeleen kerrallaan. Väkisinkin sitä miettii liian pitkälle näitä, et entä jos entä jos... Ja lopulta se ei kerro kuitenkaan miten ne asiat tulee menemään. Muistan kun itkin 14.2.-14 että en voi saada koskaan lapsia, gynen tuomio oli aika kylmä että ei hyvältä näytä. Kappas vaan ja 15.2.15 syntyi esikoinen
Ihan yhtä lailla ne hyvätkin tapahtumat voi tulla yllättäin
Itellä ollu nyt mielessä et jos kemiallinen ei olis ollu kemiallinen syksyllä - olisin ollu hyvän tovin nyt äitiyslomalla ja la olis ihan justiinsaMutta, nyt onneks on itsellä toiveikkaampi olo ihan siitäkin syystä kun tiesi, etten luomusti ovuloi kun ehkä kerran kolmessa vuodessa (gynen sanoin) ja nyt on lääkkeet avittamassa sitä. Kierto kerrallaan vaikka se ottaakin välillä koville - ja enemmän mä olisin huolissani jos se EI ottais koville missään vaiheessa... joten kovasti voimia kaikille!.
Rfsu antaa nyt hiljaksiin tummenevaa viivaa päivän aikana, ekat kaks oli puhtaita negoja ja illalla jo näkyvissä viivaa (ja tota öö.... myönnetään, 6 testiä tälle päivää) Gyne toki suositteli vaan sen 3-4 kertaa mut minä hätähousu pelkään et Lh-huippu menis ohi jos en testaaeipä se sieltä sen nopeempaa tule vaikka kokonaisen liudan testejä uittas
![]()
Kiitos lohduttavasta vastauksesta, auttoi.
Myötätuulta teidänkin yritykseen!
Välillä miettii kieltämättä et eiks vaan vois olla johdonmukaista 
Se on turhauttavaa... Esikkoa yritettiin neljä vuotta, ja nyt se kuulostaa itelle ihan järkyttävältä, mut yritän vaan parhaani mukaan ottaa ns. Kierron kerrallaan ja askeleen kerrallaan. Väkisinkin sitä miettii liian pitkälle näitä, et entä jos entä jos... Ja lopulta se ei kerro kuitenkaan miten ne asiat tulee menemään. Muistan kun itkin 14.2.-14 että en voi saada koskaan lapsia, gynen tuomio oli aika kylmä että ei hyvältä näytä. Kappas vaan ja 15.2.15 syntyi esikoinen
Ihan yhtä lailla ne hyvätkin tapahtumat voi tulla yllättäin
Mutta, nyt onneks on itsellä toiveikkaampi olo ihan siitäkin syystä kun tiesi, etten luomusti ovuloi kun ehkä kerran kolmessa vuodessa (gynen sanoin) ja nyt on lääkkeet avittamassa sitä. Kierto kerrallaan vaikka se ottaakin välillä koville - ja enemmän mä olisin huolissani jos se EI ottais koville missään vaiheessa... joten kovasti voimia kaikille!. 
eipä se sieltä sen nopeempaa tule vaikka kokonaisen liudan testejä uittas

Tai näin mä ainakin oon järkeilly sen ja mitä on ymmärtäny lääkärin puheista.
.
19.5 virallinen testipäivä 

sain ohjeeksi et 7.6 alkavalla viikolla sit varhaisuä jos plussa tullee
(mä oon innoissani kun eipä yrityksessä tähän mennessä oo paljoa mahdollisuuksia ollut kun ovista ei ilman lääkkeitä tule...)
on ihan eri jutella henkilöiden kanssa jotka käy samaa tilannetta läpi vs. tutut, jotka ei ymmärrä asiasta juuri mitään.
Toivottavasti olis nyt piakkoin Ovis sielläkin, mieluiten lähemmäs perjantaita
ja sit kun jotain oikeen oottaa niin sitpähän se on mielessä hyyyvin usein
ja aika menee hitaasti
Eipä siis todellakaan jää talletteluista nyt kiinni ja gyneä lainaten ”saatiin muutamat nopeet sinne vahvistukseksi” 
mites muut on talletellu ovisplussan aikaan? Mietin vaan että eikö parhaat mahdollisuudet tärppiin olisi jos tallettelisi tänään tai huomenna?