Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pikkulintu, jos lugeja käytät, niin ei välttämättä menkat ala ”ajallaan” koska se keltarauhashormoni pitää vuodon poissa. Vuotohan sinänsä alkaa siitä, kun keltarauhanen ”surkastuu” eikä enää eritä progesteronia, jolloin menkatkin pääsee alkamaan - jos ei oo tärppi käynyt. Jos on, keltarauhanen ei surkastu ja keltarauhashormoni ”ylläpitää” raskautta kunnes istukka on täysin kehittynyt. :angelic:
Eli testaamalla tietää onko tärpänny, dpo14 testi ja siitä joka toinen pv, jos ei vielä sillon näy. Toki siis aiemminkin voi testata Ite toimisin just niin et sit jos plussa tulee ni sit jättäsin soittopyynnön vaikka tänään ultranneelle gynelle, jos mietityttää sen jatkaminen raskauden aikana Tai sit just neuvolasta, mut siellä puhelut hoitaa terkkari, eli sitä kautta soittoaikaa lääkärille sanoisin
voiko muuten us
joo totta, milloin aloitan luget ovisplussasta, niitä jos syön sen ainakin 10 päivää ja mikä ois varma dpo jos testi nega että uskaltaa lopettaa sit noi? mulla vikasta lugesta menee se 2 päivää ni menkat alkaa
voiko muuten us
joo totta, milloin aloitan luget ovisplussasta, niitä jos syön sen ainakin 10 päivää ja mikä ois varma dpo jos testi nega että uskaltaa lopettaa sit noi? mulla vikasta lugesta menee se 2 päivää ni menkat alkaa
kiitos vastauksista, ja joo ymmärrän että kaikilla eri tyylisiä ohjeita. ihmettelin vaan, että miks käyttöä ei sais lopettaa 10pv jälkeen..
mun mielestä tää gyne luki suoraan koneelta lugejen käyttöohjeita
mulla perjantaina oli pc testi lähestulkoon plussa (kuva oli aikaisemmissa viesteissä) , sen jälkeen ei oo niin vahvaa viivaa enään. tässä pohdin jos ovis onkin ollut just sillon, samana päivänä oli ultra ja siellä oli toi isoin folli "ehkä vähän lyyhistynyt", mutta gyne epäili että ovis ois nyt vklp aikana, mutta en tikkuun sitä saanut. siks epäilin jos olis ollut perjantaina just irtoamaisillaan toi folli.
nyt pohdin, että aloitanko luget huomenna jos mahdollinen ovis ois ollut just pe/la.. ehkä huomenna vielä tikutan ovista ja jos ei yhtään vahvempaa viivaa tule ni sit varmaan aloitan noi. harmittaa tietty, jos ovis oiskin tulossa vasta
Mulla oli samanlaisia ajatuksia kun en saanut posia testiin.. Liekö jäänyt väliin.
On muuten uskomatonta miten ns. Tasaista elämä onkaan ollut mielialojen osalta aikaisemmin. Sen jälkeen kun aloin syödä lugeja niin huomasin jo selvästi mielialojen heittelevän kierron aikana ja nyt tässä kierrossa vielä enemmän. Alkaa ymmärtää näitä monelle ihan normaaleja mielialojen vaihteluja eri tavalla. Täällä menossa kp21 ja oon välillä niin ärsyyntynyt, että oon ihan ihmeissäni..
Aloititko sä luget kuitenkin, vaikka ei positiivista testiä tullut?
Mulle gyne ei määrännyt lugeja. Sanoi, että menkat alkaa tai oot raskaana. Oli aika vakuuttunut että tuun ovuloimaan, joten menkat myös alkaa jos niikseen on. Mulla siis luget ollut käytössä aiemmin siksi, että pitkät kierrot on saatu pysäytettyä. Ei olla puhuttu, että tarvitsisin alkuraskauteen tueksi. Limakalvo kun oli tosi paksu ultrassa, joten sikäli oli myös hyvä tilanne. Minkä takia sulle niitä määrättiin? Yritin vähän etsiä edellisiä viestejä, mutta ei tullut vastaan. Ootko käyttänyt lugeja ennemmin?