pikkulintu123
Näppärä viestien naputtelija
otatteko yleensä mihin aikaan nää letrot? mietin itse, jos ottaisi illalla mahdollisten sivuoireiden takia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
otatteko yleensä mihin aikaan nää letrot? mietin itse, jos ottaisi illalla mahdollisten sivuoireiden takia.
Onnenomena, niin onkin kiinnostavaa, vähän niinkuin ihmiskokeita itsellä
Mulla tuntui eilen illalla lyhyt mutta aika voimakas viiltävä kipu alavatsassa, mahtoiko sitten olla se ovispoksahdus vai jotain muuta... Ainakin oli epätyypillinen tuntemus! Tänään oli inssi, ja hyvä uutinen oli se että miehen näyte selvisi tällä kertaa pesusta paljon viime kertaa paremmin ja liikkuvia oli mukana ihan hyvä määrä. Nyt pitäisi sitten vaan pystyä olemaan kuvittelematta liikoja seuraavat pari viikkoa :bag:
Ei siitä ole haittaa. Tehostuu vain oma hormonituotanto paremmin.Otin tänään vahingossa kaksi letroa, eikai vaan ole suurta haittaa?
Aamulla unenpöpperössä ja sitten äsken, kun en muistanut että olin jo ottanut sen...
Otin tänään vahingossa kaksi letroa, eikai vaan ole suurta haittaa?
Aamulla unenpöpperössä ja sitten äsken, kun en muistanut että olin jo ottanut sen...
Moikka! Täällä tuli lueskeltua koko ketju alusta loppuun ja ilmottaudunpas mukaan tähän pinoon
Täällä 30v mittarissa, mies täyttää loppuvuodesta 30. Mulla aiemmasta suhteesta 6v poitsu, eskariinlähtö olis syksyllä. Häntä yritettiin isänsä kanssa neljä vuotta, lopulta clomifenilla sai alkunsa tuolloin todettu jo häikkää ovuloinnissa, pcos-tyyppisiä oireita.
Miehen kanssa nyt vuosi naimisissa, ja 3,5v ollaan oltu yksissä tuumin. Pelkäsin yrittämisen alottamista melkeen kuin ruttoa, muistot esikon yrityksestä paino niskassa aika huolella. Kuitenkin vähän rennommin on nyt mennyt tämä, jätettiin viime kesänä ehkäsy pois. Hetihän jotain yritti tapahtua, kuten esikoisenkin kohdalla yrityksen alkuun, mutta se ilo oli hyvin lyhytaikainen, oli siis kemiallinen. Sen jälkeenpä ei näkynyt menkkoja ja terolutit sitten sain hetimmiten käyttöön gyneltä.
No, eipä sitä ovulaatiota ole näkynyt, ei tikussa, tuntemuksissa tai lämmöissä, joten parin tunnin ajomatkan päähän lähin yksityiselle gynelle. Hän tutki huolella ja tokaisi että ovuloisin ehkä kerran kolmeen vuoteen pelkkiä teroluteja syömällä, ja ne on liian aikaisin aloitettu muutenkin mulla (kp16-25). Mutta ei pcos diagnoosiin riittävää ainesta munasarjoissa, joten ovuloimattomuus oli nyt tämän kerran diagnoosina, kuten ounailinkin
Määräs samointein Letrot 2,5mg kp3-7 ja Pregnylin irrotukseen. Pyysi alottamaan Inocapsit kanssa, ja miehelle tilattiin sit Inoman samalla. Nyt menossa kp12 ja seurantaultra iltapäivällä Jänskättää olisko letroilla ollut vaikutusta ja onko folliakaan (ja minkä kokosta) tarjolla, limakalvon paksuus onko riittävä ja sit vielä päälle pistosopetus
Tsemppiä kaikille ja plussia toivottelen jokaiselle
Onnenomena, niin onkin kiinnostavaa, vähän niinkuin ihmiskokeita itsellä