Tammenterho91
Puuhakas puhuja
Gynellä käyty ultrassa ja pakko sanoa et oon ihan tajuttoman onnellinen tästä hoitosuunnitelmasta 
Kohdun limakalvo kolmivaiheisella kaiulla 10,5mm ja oikealla johtofolli 13,5mm, vasemmalla 9,5mm, tänään kp 12. Tää on jo ihan superhyvä vaste mun mielestä verrattuna aiempaan kun kp20 limakalvo 9mm ja ei yhdenyhtä johtofollia.
Veikkas ovista kp17-18 ja pyysi että tulisin tiistaina vielä uusintaultraan et nähdään onko lääkkeellä oikeasti haluttu vaste vai pitääkö annos tuplata ens kiertoon.
Ovistestit alkaen kp14, 3-4 kertaa päivässä et sais sen plussan kiinni, ja jos plussaa tulee niin Pregnyl samointein ja siitä se 36h niin ovis olis.
Jos plussa ennen maanantaita niin sit tiistain ultran voipi perua
Ja mikä ihaninta, mies lähti mukaan reissulle lekuriin, on kuitenkin melkeen 200km matkaa
Eli nyt talletteluja, simaa ja munkkeja, rentoutumista ja tikuttelua!
Mitkäs oli parhaat liuskamalliset ovistestit?

Kohdun limakalvo kolmivaiheisella kaiulla 10,5mm ja oikealla johtofolli 13,5mm, vasemmalla 9,5mm, tänään kp 12. Tää on jo ihan superhyvä vaste mun mielestä verrattuna aiempaan kun kp20 limakalvo 9mm ja ei yhdenyhtä johtofollia.

Veikkas ovista kp17-18 ja pyysi että tulisin tiistaina vielä uusintaultraan et nähdään onko lääkkeellä oikeasti haluttu vaste vai pitääkö annos tuplata ens kiertoon.
Ovistestit alkaen kp14, 3-4 kertaa päivässä et sais sen plussan kiinni, ja jos plussaa tulee niin Pregnyl samointein ja siitä se 36h niin ovis olis.
Ja mikä ihaninta, mies lähti mukaan reissulle lekuriin, on kuitenkin melkeen 200km matkaa
Eli nyt talletteluja, simaa ja munkkeja, rentoutumista ja tikuttelua!
Mitkäs oli parhaat liuskamalliset ovistestit?

Nyt on Rfsu liuskat ja CB digi varmistusta varten sit jos on vähän ”niin ja näin” viiva 
kolme päivää viiva ollut samanvahvuinen. Mutta se tosiaan pomppaa yhtäkkiä sitten plussaksi, ei tummene lineaarisesti. Ottaa vain päähän, kun olin toivonut, että ovis aikaistuisi letroilla. Aiemmin ollut kp15-18 tai jopa myöhemmin. Onkohan tuo minun annos 2,5 mg/vrk kuitenkaan mitään muuta kuin lumelääke... Tai sitten se on yksilöllistä, mitä vaikutuksia kellekin tulee.
Se on turhauttavaa... Esikkoa yritettiin neljä vuotta, ja nyt se kuulostaa itelle ihan järkyttävältä, mut yritän vaan parhaani mukaan ottaa ns. Kierron kerrallaan ja askeleen kerrallaan. Väkisinkin sitä miettii liian pitkälle näitä, et entä jos entä jos... Ja lopulta se ei kerro kuitenkaan miten ne asiat tulee menemään. Muistan kun itkin 14.2.-14 että en voi saada koskaan lapsia, gynen tuomio oli aika kylmä että ei hyvältä näytä. Kappas vaan ja 15.2.15 syntyi esikoinen
Ihan yhtä lailla ne hyvätkin tapahtumat voi tulla yllättäin
Mutta, nyt onneks on itsellä toiveikkaampi olo ihan siitäkin syystä kun tiesi, etten luomusti ovuloi kun ehkä kerran kolmessa vuodessa (gynen sanoin) ja nyt on lääkkeet avittamassa sitä. Kierto kerrallaan vaikka se ottaakin välillä koville - ja enemmän mä olisin huolissani jos se EI ottais koville missään vaiheessa... joten kovasti voimia kaikille!.