Letrozolin käyttäjiä?

Meillä talletteluja on ollut nyt kp 6, 8, 11, 12, 13, 14 ja 16 sekä 17 :hilarious: Mies uhos herättävänsä mut aamulla talletuksille vielä :smiley-angelic006 Alkukierrossa joka toinen päivä, viikonlopun yli meni päivittäin ja sit yks päivä välissä ja taas pari pv putkeen.

Gynekologi suositteli yhdynnät joka toinen päivä alkukierrossa ja sit O+ päivänä sekä kahtena seuraavana. Sano että sitkeimmät siittiöt elelee sen viikonkin, ja viikon sisällä ennen ovista tallettelut on kaikista tärkeimmät sekä O+ että ovispäivä :grin

Mä nyt varasin ultran huomiselle, vaikka gynen mielestä ei olisi tarvinnut. Mutta itse haluan nähdä miten letrot toimineet. Ja samalla kiva nähdä millainen limakalvo on, että tarviiko lugeja välttämättä. Vielä ei näy ovisplussaa, tänään kp 14..
sunnuntaina pc ovistesti oli melkekn plussa, ja sen jälkeen ihan hailuraa näyttänyt, tänään vähän vahvistumaan päin, digi vilkuttanut sunnuntaista asti.

Tämä tikuttelu on kyllä yhtä ydinfysiikkaa. Oon gynen (ti) jälkeen tikuttanut pari kertaa päivässä aamulla ja iltapäivällä ja tänä aamuna oli jo lähes kaksi samanvahvuista viivaa
IMG_20210506_164749.jpg

, mutta nyt päivällä ei näy juuri toista viivaa ollenkaan. Ti ja ke välillä mulla oli tosi vahvoja tuntemuksia vatsalla, mutta tänään ei enää mitään ja aloin miettiä jäikö se plussa nyt sitten tikuttelujen väliin,koska tämä aamuna oli ns. Vahvin viiva mitä on tähän asti tullut.. Toisaalta kai gyne olis osannut sanoa, jos ovulaatio tai ns. plussa tila oli jo menossa tuolloin ti, kun siellä kävin..

Alkaa tuntua siltä, että nyt täytyy vaan viikonlopun yli heilutella peittoja oikein urakalla ja ristiä sormet toivoen parasta. :shifty:

Tämä tikuttelu on kyllä yhtä ydinfysiikkaa. Oon gynen (ti) jälkeen tikuttanut pari kertaa päivässä aamulla ja iltapäivällä ja tänä aamuna oli jo lähes kaksi samanvahvuista viivaaView attachment 102668

, mutta nyt päivällä ei näy juuri toista viivaa ollenkaan. Ti ja ke välillä mulla oli tosi vahvoja tuntemuksia vatsalla, mutta tänään ei enää mitään ja aloin miettiä jäikö se plussa nyt sitten tikuttelujen väliin,koska tämä aamuna oli ns. Vahvin viiva mitä on tähän asti tullut.. Toisaalta kai gyne olis osannut sanoa, jos ovulaatio tai ns. plussa tila oli jo menossa tuolloin ti, kun siellä kävin..

Alkaa tuntua siltä, että nyt täytyy vaan viikonlopun yli heilutella peittoja oikein urakalla ja ristiä sormet toivoen parasta. :shifty:

minkä merkkinen testi on? niissäkin on kait eroja, monet "haukkuneet" one stepin testit

Tää on kotitestit sivuston sofi-testi. Oon miettinyt samaa. CB:n digi olis varmaan kaikista selvin, mutta jotenkin ei toistaiseksi raaski käyttää niin paljon rahaa siihen.. Toisaalta ehkä tässä on nyt vaan niin vimmattua tikuttamista, kun mietin, että ehtiikö ovu mennä ohi ennen viikonloppua. Noh, pitää katsoa vielä huomenna aamulla ja sitten yrittää ottaa rennosti viikonloppu. Voi olla, että lopetan testaamisen huomisen jälkeen. Oon niin herkkä stressaamaan ja mulla on vahva uskomus, että sellainen ylimääräinen stressi vaikuttaa helposti lopputulokseen. :)

Amemos, eri testeissä on kyllä hurjasti eroja o_O Itellä kans ollu noi sofin ovistestit aiemmin käytössä, ne on ollu ihan ok ja vaihdoin rfsu:n testeihin ni heti oli erilainen vahvuus viivoissa. Lh-huippu voi olla tosi lyhytkin, ja sitä voi olla tosi haastava saada testiin... Mulle gyne sen takia suositti et 3-4 kertaa päivässä kun vaikuttais ovis lähestyvän :rolleyes:

Dpo1 ja kyllähän tuntuu et aika menee hitaasti :laughing002 toki tänään parempi olo kun eilen, kun kaikki pelotti ja jännitti ja hyi :sick009 päätä juilii, väsyttää ja alavatsassa mielenkiintoisia tuntemuksia :biggrin
Pregnylistä nyt aikaa se 2pv, eli vielä ainakin 8-10pv raskaustesti olis plussaa :drunken_smilie

mä henkisesti jo valmistun huomiseen ultraan, ja pettymykseen, kun epäilen että ei oo letrot auttaneet tai sitten ovis oli jo kp 9, kun ovistesti oli melko vahva sillon kp 10 ja sen jälkeen hyvä jos toista viivaa näkyi..

Amemos, eri testeissä on kyllä hurjasti eroja o_O Itellä kans ollu noi sofin ovistestit aiemmin käytössä, ne on ollu ihan ok ja vaihdoin rfsu:n testeihin ni heti oli erilainen vahvuus viivoissa. Lh-huippu voi olla tosi lyhytkin, ja sitä voi olla tosi haastava saada testiin... Mulle gyne sen takia suositti et 3-4 kertaa päivässä kun vaikuttais ovis lähestyvän :rolleyes:

Dpo1 ja kyllähän tuntuu et aika menee hitaasti :laughing002 toki tänään parempi olo kun eilen, kun kaikki pelotti ja jännitti ja hyi :sick009 päätä juilii, väsyttää ja alavatsassa mielenkiintoisia tuntemuksia :biggrin
Pregnylistä nyt aikaa se 2pv, eli vielä ainakin 8-10pv raskaustesti olis plussaa :drunken_smilie

Joo sillä aloinkin tehdä useampaa testiä päivässä, mutta vois ehkä vielä lisätä. Fiilis kyllä on että ehkä se plussa oli jo siellä jossain. Olis vaan ollut niin kiva saada se näkyviin piiiiitkästä aikaa :)

Tsemppiä pikkulintu ja Tammenterholle jännittäviä, mutta levollisia odotushetkiä❤️

mä henkisesti jo valmistun huomiseen ultraan, ja pettymykseen, kun epäilen että ei oo letrot auttaneet tai sitten ovis oli jo kp 9, kun ovistesti oli melko vahva sillon kp 10 ja sen jälkeen hyvä jos toista viivaa näkyi..
Toivotaan parasta :smiley-angelic001 mullakin on huomenna ultra, kp9 silloin.

@pikkulintu123 hyvältä näyttää testi nyt!!:hello2 Ja hyvin voit työvaatteissa mennä. :happy119

mulla oli just ultra. 18mm folli siellä jo :excited001 lääkäri epäili että la tai su tulis plussa. Siinä tapauksessa ei ehitä nyt inssiin, koska maanantai on mahdoton järjestää. Mut näillä mennään ja odotellaan :)

Muokattu viimeksi:
@pikkulintu123 hyvältä näyttää testi nyt!!:hello2 Ja hyvin voit työvaatteissa mennä. :happy119

mulla oli just ultra. 18mm folli siellä jo :excited001 lääkäri epäili että la tai su tulis plussa. Siinä tapauksessa ei ehitä nyt inssiin, koska maanantai on mahdoton järjestää. Mut näillä mennään ja odotellaan :)

noniin, mulla kohta aika. oliko sulla kuinka paksu limakalvo?

oli kolme isompaa follikkelia 18,4mm, 17,7mm ja 15,5mm. limakalvo vaan 4mm..
kysyin lugejen käytöstä niin sanoi että jos aloitan oviksen jälkeen, niin täytyis käyttää sit rv 9 asti :wideyed:
mitä haittaa on jos käytän vaan sen 10päivää? oma gyne oli määrännyt niin.

noniin, mulla kohta aika. oliko sulla kuinka paksu limakalvo?
Limakalvo oli nyt 7,4mm eli hyvä pitäis olla oviksen aikaan :)

oho olipas monta isompaa sulla, kommentoiko jotenkin sitä? Mulla ei lugeista oo mitään kokemusta… teroistakin aiempi gyne sanoi että kuuri riittäis, mutta monellehan määrätty jatkamaan raskausaikana. Riippuu varmaan tilanteesta.

Limakalvo oli nyt 7,4mm eli hyvä pitäis olla oviksen aikaan :)

oho olipas monta isompaa sulla, kommentoiko jotenkin sitä? Mulla ei lugeista oo mitään kokemusta… teroistakin aiempi gyne sanoi että kuuri riittäis, mutta monellehan määrätty jatkamaan raskausaikana. Riippuu varmaan tilanteesta.

joo niin oli, mutta sanoi kun ei olleet kaikki tasakokoisia niin ei tullut yhdyntäkieltoa :grin sanoi myös jos raskaudun, niin suosittelee alkuraskauden ultraa.
veikkasi ovista nyt vklp.

Pikkulintu, käyttäisin ite ehkä sinne rv9 saakka :happy: hienot follit! Ja luget kun aloittaa oviksen jälkeen ni niiden pitäis kasvattaa kans limakalvoa otolliseksi kiinnittymiselle. :happy: Hyvät follit siellä :smug:

Move88, jess! Toivottavasti nyt kotikonstein sais aluilleen raskauden :happy:

omaa, dpo2 ja päänsärky, mut mieliala vähän rauhottumaan päin. Aamulla tosin olin äkänen ku ampiainen :hilarious: alavatsalla lieviä tuntemuksia, välillä vihloo reisiin. Mies höpöttelee vauvajuttuja ihan olan takaa ja on hirmuisen hyvällä tuulella :angelic:
Kohta työterveyspsykologille käymään ja kaverin kans kahville. Sunnuntaina poika lähtee isälleen ja pari viikkoa on siellä. :happy:

Takaisin