Letrozolin käyttäjiä?

Mä käytin niitä viime kesänä ja syksynä, kolmen kierron aikana. Eivät tuottaneet toivottua tulosta. Muutenkaan en huomannut kamalasti mitään fyysisiä tai psyykkisiä oireita. Paitsi limakalvot kuivui ja seksihalut katosi...
 
tarkoitatko Miimi80,että toivottua tulosta eli raskautta?
Mulla ainakin kasvatti hyvän follin joka irroitettiin pregnyl-piikillä toissapäivänä ja se irtos eilen :p
 
Hei! Mä oon nyt syöny sitä kaks kertaa ja toista ovulaatiota ei oo vielä tullut, mulla on kp 12 tänään, viime kuussa tuli ovulaatio kp16 ja en oo aikasemmin tunnistanut ovulaatiota, mutta nyt ei voinut erehtyä. Kyllä siitä jotain hyötyä siis oli jo ekasta kierrosta. :)
 
Lääkäri ei antanu hirveesti mulle mitään tietoa ja nyt kun oon lukenut näitä keskustelua paljonkin, niin oon miettitnyt, että onko tälläkin lääkkeellä monikkoraskausriskiä, niin kuin clomeilla?
Mä voisin tähän laittaa vähän mun taustaa.....
Oon 36v. ja nyt toukokuussa tuli kolme vuotta yrittämistä täyteen, välillä aktiivisemmin ja välillä vähän "laiskemmin" ihan tuon oman pääkopan takia. Mun miehellä on aikasemmasta liitosta lapsia, mutta mulla ei oo vielä yhtään. Toivottavasti vielä jossain vaiheessa saan sen oman pienen nyytin syliin :binkybaby
 
voi piip kun on ihan kauheet hermojen kivistykset mulla! Mulla on tän kierron ollut hermo piukassa ja nyt mies hoksas sanoo että oisko noista lääkeistä...on ku pahimmatkin pms oireet ..tana!Niin ja kierron vaihe on vasta ilmeisesti dpo 2.
Onko muilla havaittavissa?voi vitsi kun en muistanutkaan miks oon hormonaaliset tuotteet hyljännyt yli 20v sitte
 
Heipsis!

Söin juuri kyseisiä nappeja puoli vuotta ja sitte yhtäkkiä tärppäsi :)

Nyt menossa rv 6+1 eli ihan alussa mennään... Toivon niiiiin hartaasti, että pikkuinen pysyy kyydissä ja kaikki olisi hyvin :rolleyes:. Viikon päästä varhaisultra.

Olin jo menettänyt toivoni noihin nappuloihin, kun mitään ei tapahtunut. Muutenkin yritystä takana 4,5v ja ikääkin nyt jo 34. Huoh... :oops: Ensimmäistä siis odotellaan. Ikinä ennen en ole edes haamua tikkuun saanut eli tulosta ainakin täälläpäässä saatiin noilla pillereillä.

Tärppionnea kaikille!
 
En huomannu mitään normaalista poikkeavaa :wink
Mulla ei tarvinnut tota irrotuspiikkiä ollenkaan. Riitti toi Letrozol 2xpäivässä. Joka kierrossa bongasin oviksen... Paitsi tässä mistä raskauduin :) Mulla tuli touko-kesäkuussa kunnon menkat sillai, että oli vaan 2 viikkoa väliä :eek: Olin jotenki niin hämilläni ja kypsä tilanteeseen etten jaksanu ovistakaan bongailla. Pillereiden popsimisenkin aloitin vahingossa myöhässä. Eli vähiten ku odotti niin pamahti. Oli just lapsettomuuslekurin kans juttua, että kesän yli vielä mennään näillä eväillä ja sitte otetaan seuraava askel. Inssi varmaan olis ollu tuo meiän jatkosuunnitelma. Kummassakaan ei ole todettu "vikaa". Paitsi, että mulla on ollu aina toooosi epäsäännöllinen kierto eli en kuulemma ole ovuloinut välttämättä kuin muutaman kerran vuodessa :sad001
Että näin meillä..
 
Täällä on yks letrojen syöjä. Eka kierto näitä mennyt ja hienosti kypsytti yhden follin, myös oviksen sain tikutettua kp 14. Nyt viikko pitäis malttaa ennen rt tekoa ellei sit menkat ala ennen. Mul ei oo oikeen mitään oireita ollu, mitä nyt ehkä hiukan kiree olin tos alkukierrosta. Tsempit kaikille!
 
Mulla oli tässäkin kierrossa ihan kauheet hermopinteet ja ilmeni muitakin fyysisii oireita...mies oli ihan kauhuissaan.
Mulle tehtiin inssi täs kierrossa viel ois 9 piinapäivää ennen testiä
 
Totta turiset.mutta niinku monilla muillakin lääkkeillä niilläkin on monta käyttötarkoitusta.Esim maidonnousua stimuloiva primperan on oikeasti pahoinvointilääke.
True.
Elämä on!
 
No ei tartte enää jännittää tai testiä tehdä, eilen alkoi vuoto :sad001 Niin masentavaa!! Lasketteko muuten pienen vuodon kp 1 vai vasta toka päivän kun alkaa kunnolla?
 
sitten kun se on selkeää menkkavuotoa.Mullakin voi olla vaikkapa puoli vrk ensin vaan kevyttä tippavuotoo,mut sitten aukeekin siankurkku.urgh.Mie testasin eilen negaa.
 
Juu, en minä sitä, etteikö sitä voisi käyttää tai mitenkään epäilisi teitä, kunhan ihmettelin. :) Ikinä en vaan ole aiemmin kuullut tästä käyttötarkoituksesta. Monihan lääke on alunperin ollut jotain aivan muuta. :)
 
Heipä hei,
Liitynpä tähän ketjuun enkä aloita omaa, koska samasta aineesta kyselisin kokemuksia. Itse syön letrojen lisäksi glucophagea hillitsemään pco :ta. Ensimmäinen kierto tällä setillä menossa. Toinen olisi haaveissa ja yritystä takana noin vuosi vaihtelevalla aktiivisuudella. Ekan puoli vuotta jaksoi odotella luottavaisin mielin että kyllä se siitä, mutta viimeiset kuukaudet on olleet melko piinaavia. "Kotikonsteista" eli lähinnä painon pudotuksesta ei ole ollut apua joten päädyttiin lääkityksen aloittamiseen. Esikoinen tärppäsi luomusti 5 kk pillereiden lopettamisen jälkeen ja siksi tähän ei ollut henkisesti osnnut varautua. Vaikka ei se helppoa ole muutenkaan.
Minulle lääkäri selitti lethrosolin toimivan siten että sillä aiheutetaan kierron alussa muutamaksi päiväksi "vaihdevuodet" jolloin aivot saavat viestin että estrogeeniä tarvitaan lisää ja tämä taas auttaa ovulaation aikaan saamisessa.
Miten nopeasti olette saaneet tuloksia ? Onko heti ekasta kierrousta tullut ovulaatio vai oletteko joutuneet myokkailemaan annostusta pitkään? Maanantaina on aika ultraan missä tarkistetaan onko mitään tapahtumassa, vielä ei ole ovistikussa näkynyt viivoja...
 
Takaisin
Top