Täällä eka hätähousu
eli illalla testasin dpo6. Tiesin kyl ettei voi mitään näkyä. Himot iski vaan taas. Yllättävän kirkas nega!! Kun siis viime kierrossa oli aina joku haamu tai kunnon viivanpaikka. Outoa. Mut toivotaan et viel plussat ilmestyy Viim ens viikolla meille kaikille piinailijoille! Ja muille myöhemmin kun ajankohtaista :) yritän itse testata vasta la tai su seuraavaks, saa nähdä onnistuuko
eli illalla testasin dpo6. Tiesin kyl ettei voi mitään näkyä. Himot iski vaan taas. Yllättävän kirkas nega!! Kun siis viime kierrossa oli aina joku haamu tai kunnon viivanpaikka. Outoa. Mut toivotaan et viel plussat ilmestyy Viim ens viikolla meille kaikille piinailijoille! Ja muille myöhemmin kun ajankohtaista :) yritän itse testata vasta la tai su seuraavaks, saa nähdä onnistuuko
hohhoijaa. Mä en yleensä testaile, vaan ootan menkat. Mutta tässä kierrossa aion tehdä poikkeuksen. Polilta käskivät mennä labraan verikokeeseen 2 viikon kuluttua inssistä. Niin jotenkin tuntuu ahdistavalta ja hölmöltä mennä sinne kuulemaan tulos jos ja kun testi on nega. Yritäppä siinä sitten olla reipas 

eikä ole muita oireita.
mutta tekee lähetteen. Eikai ne nyt sitä jotenki voi evätä? Hyväksyis sen sit vaik kahden viikon päästä... nyt viel labrat, ei muuta ku perusverenkuva ja Kilpparit. Sit tekee lähetteen ku saa tulokset.
Nyt lupasin itselleni että seuraava testi sunnuntaina kun on dpo10, ja sitten seuraava virallisena testipäivänä ensiviikon torstaina kun dpo14!
eikai roskishaamut iha noi selkeitä olis varsinkaan pregcheckillä!