Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka, yritystä melkein 4 vuotta ja tää eka letrozol+inseminatiokierto toi toivotun tuloksen eli plussan. Inssistä huomenna 2 viikkoa ja ekat haamut sain perjantaina. Tänään jo vahva. Ei tätä voi uskoa, varsinkin kun miehellä oli superhuono tulos pesun jälkeen lääkärin mielestä.
Ja suosittelen one step testejä, 10 herkkyys, mulla näytti ne paljon selkeämmin kuin pregcheckit. Pahoittelut kaikille negasta olen elävä todiste että monenkin vuoden toiveen jälkeen voi raskautua!
Moikka, yritystä melkein 4 vuotta ja tää eka letrozol+inseminatiokierto toi toivotun tuloksen eli plussan. Inssistä huomenna 2 viikkoa ja ekat haamut sain perjantaina. Tänään jo vahva. Ei tätä voi uskoa, varsinkin kun miehellä oli superhuono tulos pesun jälkeen lääkärin mielestä.
Voi että, hurjasti onnea Tollaset ilouutiset tsemppaa niin paljon ja antaa voimaa.
Täälläkin inssistä nyt se neljä päivää ja oon edelleenkin vähän hämmentynyt. Se tuli niin äkkiä ja jotenkin se tuntuu niin hassulta ajatella, että meidän pieni on voinu saada alkunsa siinä kätilönpenkissä, eikä perinteisesti makuuhuoneessa En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa, mutta tuntuu niin uskomattomalta. Varsinkin kun ikää vasta 22, niin sitä hölmönä ajatteli, että paksuks pamahtaa ilman ongelmia. Mut ei se valitettavasti aina niin mene.
Inssistä mulle jäi kyllä hyvä fiilis ja jos tästä ei tärppiä tule, niin kokeillaan sit uusiks. Siitä tulikin mieleen, yllätyin että meille ei tehty mitään suunnitelmaa. Sanottiin vaan, että inssejä tehdään niin monta kun me halutaan. Eikä mitään välikiertojakaan oo tarkoitus pitää. Yllätyksenä tuli myös se, ettei saatu tietää millanen miehen simppatulos oli inssissä. Kätilöltä kun asiasta kysyin, sanoi ettei sitä kerrota, labrassa vaan kattovat että se on ok. Vissiin vaihtelee sit noi käytännöt
Mä myös aikasemmin kirjoittelin tuosta että nyt se on oikeesti konkreettista että meidän lapsi saa alkunsa lääkärinpenkissä - käsittämätön ajatus Ja hei vitsi miten jännää kun päässään yhessä piinailemaan! Mulla nyt siis ekasta inssistä 5 päivää! Meilläkään ei mitään sen kummempia suunnitelmia tehty. Tehdään se about 4 inssiä ja sitten suoraan IVF:fään.
Ja joo taitaa vaihdella käytännöt paljon riippuen paikasta. Me saatiin pieni info siittiöiden laadusta siinä ja paperilla mukaan kotiin.
Mulla on nyt siis inssistä se 5 päivää ja nännit vieläkin ihan järkyttävän kipeät. Tuntuu kun joku puristaisi pihdeillä täysiä 24/7. Ai saakeli.
Joo taitaa olla Pregnylin tekosia tämä nännikipu. Ja Pregnyl aiheutti mulle kyllä myös sellasen oksetuksen pistopäivän jälkeisenä pvänä että sai oikein oksennusta pidätellä, hyi hittoNo niinpäs näköjään sanoitkin, haha! Samoja fiiliksiä tosiaan täälläkin. Ja oi ei tsemppiä. Täällä on ollu ihan oireetonta. Viimeks teki se pregnyl pahoinvointia ja kaikenmaailman valeraskausoireita mut nyt ei oo onneks mitään.
Kieltämättä mietin tänään aamulla et pitäisikö pissiä tikkuun, huomenna voisin mielenkiinnosta testata kun vapariakin pukkaaVarmaan saitte esimakua raskausoireita Jesssu jos Sul paljon testejä niin pitäiskö sun lähipäivinä kokeilla näkyykö pregnyl vielä? ainaki saisit plussan
Pupsis kiitos ja plussaonnea en vaan pysty tajuamaan miksi joillakin ei raskaus ala tai kestä vaikka paperilla kaikki ok. Niin kuin varmaan itsellänikään. Onneks pääset kohta ivf jos nyt ei tärpännyt. Itsellä taitaa olla pitkä tie vielä mikäli ei luomuna/hoidoilla tänä vuonna tule plussaa..
On todella turhauttavaa kun on jonoja sekä taukokiertoja, kun yrittämistä on jo itsessään ollut pitkän aikaa, luulen että me kaikki kamppaillaan tämän turhautumisen kanssa. Itsekin yllätyin siitä miten pitkä prosessi tämä on. Oli jotenkin ollut naivi kun odotti tätä naistenklinikalle pääsyä. Jotenkin luulin että kaikki ongelmat ratkaisi kuukaudessa ja tulisi raskaaksi
Kieltämättä mietin tänään aamulla et pitäisikö pissiä tikkuun, huomenna voisin mielenkiinnosta testata kun vapariakin pukkaa
Voi se olisikin niin ihanaa Tämä dpo6 on vaan ihan liian aikaista että mitään vois vielä oikeasti näkyä. Nyt lupasin itselleni että seuraava testi sunnuntaina kun on dpo10, ja sitten seuraava virallisena testipäivänä ensiviikon torstaina kun dpo14!Jesssu, jospa ei tarvitsiskaan tehdä uutta tieteellistä haamutestitutkimusta, toivottavasti lähtis viiva tummumaan!
Eka letro otettu tänään, katotaan tekeekö oireita tai saako aikaan ovulaatiota. Toiveikas olo, jospa kokisin ekan ovulaation piakkoin! :angelic: