Agata8
Oman äänensä löytänyt
Oireettomuuskin on oire. Testasitko?
En, ei mulla ollutkaan sitä herkkää testiä tuolla kaapissa. Oon höyrypäissäni käyttäny sen jossain kierrossa jo. :D
Nyt siis vaan järkyttävä tonsilliitti ja flunssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oireettomuuskin on oire. Testasitko?
Täällä on nyt risteilyvklp vietetty ja voi mieletön miten hauskaa oli!
Torstaina tosiaan oli inssi ja mulla oli jo valmiiksi morkkis siintä että heti ekan inssin jälkeen lähtee bilettämään. Sain sitten kuitenkin perjantaina taas yhdeltä läheiseltä raskausuutisen joka pisti suoraansanoen ketuttamaan aivan järjettömästi. Menomatkalla autossa korkkasin jo siiderin ja ajattelin että jos tämä yksi ryyppyvklp jotenkin vaikuttaa niin siinäpä vaikuttaa - ei vaan jaksa enää kiinnostua kun joka hiton kuukausi saa pettyä.
Sain kuitenkin siirrettyä pahan olon sivuun (tai alkoholi sai :-D) ja nollattua kunnolla, ja ennenkaikkea on naurettu kyllä vatsalihakset kipeiksi! Tää tuli siis kyllä niin tarpeeseen!
Nyt menossa pp4 ja vielä pitäisi 10 päivää sinnitellä ennen testin tekoa. Nännit ihan superkipeät mutta se taitaa olla tuon Pregnylin ansiota, näin oon ainakin jostain lukenut!
Ps. Ei tullut mitään vaikutuksia oloon kun toi metu-kuuri päällä (jätin pe&la ottamatta). Ja terothan mulla 2 aamulla & 2 illalla. Ei siintäkään mitään.
Pps. Myöskään ne uskomattomat oviskivut eivät tulleet - hyvä vai huonoko merkki
Hyvä että Jesssu sait päätä nollattua risteilyllä! Toivotaan että piinailut menee nopeasti!
Mulla alkoikin tänään uusi kierto Terolutien jälkeen päivän etuajassa, yleensä alkanut vuoto kolmantena päivänä kuurin loputtua, nyt jo toisena päivänä! Huojentaa että ainakin niiden teho pysynyt eikä tarvitse odotella uutta kiertoa loputtomiin! E-pillereiden lopettamisen jälkeen kuukautiset olleet todella niukkoja ja kivuttomia, terolutien kanssa etenkin. Limakalvo näyttänyt hyvältä ultrissa joten ei kai se niukkuus haittaa, on vain todella epätyypillistä kun aiemmin ollut pillereiden aikaan todella kivuliaat ja luomumenkat aikanaan myös runsaat.
Ylihuomenna siis nappaan ekan letron. Jännittää! Toivottavasti ei tule niin kamalia sivuvaikutuksia että töissä joutuisi selittelemään asiaa.
Minä kiertopäivänä olette alkaneet ovulaatiotestejä tekemään? Mulla kun kierrot olleet ilman terolutia jopa 60 päiväisiä, niin ei osaa yhtään ennakoida milloin ovulaatio voisi lääkkeiden avulla tulla... Digitestejä ei haluaisi myöskään hukata jos meneekin pidemmälle. Ehkä aloitan normi tikuilla ja esim kp 12 alkaen digitestillä ellei ala viivat tummumaan aiemmin?
Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Hyvä että Jesssu sait päätä nollattua risteilyllä! Toivotaan että piinailut menee nopeasti!
Mulla alkoikin tänään uusi kierto Terolutien jälkeen päivän etuajassa, yleensä alkanut vuoto kolmantena päivänä kuurin loputtua, nyt jo toisena päivänä! Huojentaa että ainakin niiden teho pysynyt eikä tarvitse odotella uutta kiertoa loputtomiin! E-pillereiden lopettamisen jälkeen kuukautiset olleet todella niukkoja ja kivuttomia, terolutien kanssa etenkin. Limakalvo näyttänyt hyvältä ultrissa joten ei kai se niukkuus haittaa, on vain todella epätyypillistä kun aiemmin ollut pillereiden aikaan todella kivuliaat ja luomumenkat aikanaan myös runsaat.
Ylihuomenna siis nappaan ekan letron. Jännittää! Toivottavasti ei tule niin kamalia sivuvaikutuksia että töissä joutuisi selittelemään asiaa.
Minä kiertopäivänä olette alkaneet ovulaatiotestejä tekemään? Mulla kun kierrot olleet ilman terolutia jopa 60 päiväisiä, niin ei osaa yhtään ennakoida milloin ovulaatio voisi lääkkeiden avulla tulla... Digitestejä ei haluaisi myöskään hukata jos meneekin pidemmälle. Ehkä aloitan normi tikuilla ja esim kp 12 alkaen digitestillä ellei ala viivat tummumaan aiemmin?
Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Mä oon niin hätähousu ollut aina että aloitan testaamisen jo tyyliin dpo 6-7Tänään kp 28 dpo 10. Ekat "ehkä oireet" tuli, alavatsaa nippailee erikoisesti. Tai sitten menkat. Mun kierrot on flon kanssa katsottuina olleet keskimäärin 28 päivää, jokohan huomenna testaan vai odotanko dpo 14 asti?
Agata testaa!!! jos saa toivoa
Mulla kans sunnuntai dpo10 enkä varmasti malta sinne asti.. varmaan Viim pe tai la testaan :bag:
Mä oon niin hätähousu ollut aina että aloitan testaamisen jo tyyliin dpo 6-7
Oon joskus pohtinut että odottaisi vaan sinne menkkoihin tai testaisi vasta just tyyliin dpo 14, mutta oon huomannut että omalla kohdalla on "helpompi" asennoitua siihen negaan kun nään sitä jo aikasilla dpo päivillä. Silloin on vielä se pieni toive josko viivat ilmestyisi myöhemmin, mutta samalla se varautuminen että tärppiä ei tullut. Mulle itselleen ois kamala tilanne testata vaikka dpo15 ja sillä yhdellä testikerralla saada "satavarmuus" että raskaus ei alkanut. Ymmärtääköhän kukaan tätä mun selitystä
Mutta toki ollaan kaikki niin erilaisia ihmisiä niin teet kuten hyvältä tuntuu. jos haluat heti varmuuden niin odottele vielä - ja jos taas "pehmeämpää laskua" testitulokseen niin sit voisi aikasemmin
Saa nähdä nyt miten itsekin teen kun virallinen testipäivä on 20.2, en varmasti malta sinne asti ja testaus alkaa varmaan sunnuntaina dpo10 kun Pregnylin ei pitäisi en pahemmin vaikuttaa
Ihanat tsempit :D
Millä testeillä te muuten testaatte, kun aikaisin testaatte? Mulla on kaapissa kaksi cb viikkonäytöllistä ja semmoinen 2pack pregcheckiä, taitavat olla yhtä herkät, eli 25 miu/ml.
Jaiks! Sä aloitat tosi aikaisin
Mä varmaan kans jos nuo testit ei olis niin hemmetin kalliita!
Mä oon aina tilannut Raskauskeijulta niitä testipaketteja ja esim 12 erittäin herkkää testiä maksaa sen 10€. Tosin nuo One Stepit on mulle kerran antanut selvän haamun ja menkat ne sieltä kuitenkin alkoi. Oon kyllä tässä 1,5 vuoden aikana niitä tehnyt varmaan yli 150 ja vain yksi näyttänyt "väärin" joten kai ne ihan "ok" testejä on, tai ainakin sellaisia joita raaskii tuhlailla aikasillakin dpo:illa
No huomenna sitten testit kehiin.
Big Fat Nega. Ei mitään epäselvyyttä
On tämäkin ******* työmaa.
Kasvattaakohan se oikeasti luonnetta, kun joutuu useasti elämässään pettymään? Meinaan mä alkaisin olla jo tarpeeksi luonteikas.:arghh: