Letrozolin käyttäjiä?

Täällä eka hätähousu :greet025 :laughing001 eli illalla testasin dpo6. Tiesin kyl ettei voi mitään näkyä. Himot iski vaan taas. Yllättävän kirkas nega!! Kun siis viime kierrossa oli aina joku haamu tai kunnon viivanpaikka. Outoa. Mut toivotaan et viel plussat ilmestyy Viim ens viikolla meille kaikille piinailijoille! Ja muille myöhemmin kun ajankohtaista :) yritän itse testata vasta la tai su seuraavaks, saa nähdä onnistuuko:nailbiting:

Täällä eka hätähousu :greet025 :laughing001 eli illalla testasin dpo6. Tiesin kyl ettei voi mitään näkyä. Himot iski vaan taas. Yllättävän kirkas nega!! Kun siis viime kierrossa oli aina joku haamu tai kunnon viivanpaikka. Outoa. Mut toivotaan et viel plussat ilmestyy Viim ens viikolla meille kaikille piinailijoille! Ja muille myöhemmin kun ajankohtaista :) yritän itse testata vasta la tai su seuraavaks, saa nähdä onnistuuko:nailbiting:

Onko mitään tuntemuksia dpo 6? eikö sen alkion pitäis tänään kiinnittyä :grin Täälläkin dpo 6 ja ei mitään.. :sad001 Ovulaation jälkeinen toiveikkuus alkaa taas latistua :oops:
Mulla on oma primaspan 50mg kokeilu myös meneillään, elkää ottako musta mallia :grin

Onko mitään tuntemuksia dpo 6? eikö sen alkion pitäis tänään kiinnittyä :grin Täälläkin dpo 6 ja ei mitään.. :sad001 Ovulaation jälkeinen toiveikkuus alkaa taas latistua :oops:
Mulla on oma primaspan 50mg kokeilu myös meneillään, elkää ottako musta mallia :grin

Oon meinannu kans kokeilla tota :grin vähä etonu tänää ja ollu hajuherkkyyttä mut noita voi olla muute vaan..ja jotain pistoja alapäässä mut niitäki ollu ennenki. Iltalämmöt ihmeen korkeella. Jaksan toivoa mutta en uskoa... alkio voi kiinnittyä dpo4-12. Mutta yleisimmin vissiin dpo5-dpo8 o_O

Mullakin vähän sama fiilis kun sulla jannn :rolleyes:Jaksan toivoa, mutta en uskoa.. Joka kierrossa uskottelen itelleni, että en kyttää oireita mutta pyhpah. Tänään oli nippailua alapäässä, valkovuotoakin tulee vaikka yleensä ei ja illalla oli pitkään elohiiri alavatsalla :hilarious: hohhoijaa. Mä en yleensä testaile, vaan ootan menkat. Mutta tässä kierrossa aion tehdä poikkeuksen. Polilta käskivät mennä labraan verikokeeseen 2 viikon kuluttua inssistä. Niin jotenkin tuntuu ahdistavalta ja hölmöltä mennä sinne kuulemaan tulos jos ja kun testi on nega. Yritäppä siinä sitten olla reipas :rolleyes: Vai mitenhän tuo yleensä menee? Saako sen tuloksen heti, pitääkö sinne soitella perään vai mitenhän lie? o_O

Plussatuulia kaikille :Heartred

Moi! Kirjoittelen tännekkin, jännään myös inseminaatioketjussa, joka kovin hiljainen...

Letroja syöty kp3-7 5mg. Tänän dpo7, eli meitähän on melko monta samoilla dpoilla jännittelemässä!!

Kaikille paljon plussatuulia ❤️

Eilen dpo6 oli yövuoron jälkeen herättyä oikeasti paha olo, oikein oksetti... Muuten vain pelkkiä kovia menkkakipuiluja vatsalla ja selässä...

Mitenkäs teillä muilla??

Voi jannn. Sä oot kyllä ihan mieletön:hilarious::Heartred dpo6 iltapissa:Heartred mä oon kyllä tässä matkan varrella aina isolla lämmöllä seurannut sun testi-intoa ja toivonut että saisi itsellekin vähän ammennettua toivoa näihin kiertoihin:happy:

Täällä testaillaan vaan ovulaatiota. Käskivät lääkärissä kun näkyi se 18mm follin näköinen kaveri siellä, mut ihan haalua on. Eilen kipaisin letrot valmiiksi apteekista. Ens kierrossa sitten 1 pilleri kp 3-7:thumright on se kyllä hyvä, että sai nää hoidot rullaamaan heti tähän vuodenvaihteeseen. Jos syksyllä joutuu ivf, ni on sitten varmaan lääkekattoa jo jonkun verran kerryttänyt ennen sitä?

Savonlikka hyvältähän noi oireet kuulostaa. Eikai sitä tulosta heti saa? Menisin siihen päivä tai pari? En ole kyllä varma.

Nipanderi haha :hilarious: hyvä et viihdytän joka kuukausi testi-innollani :hilarious::hilarious::Heartred
Nyt heräsin toinen sierain ihan tukossa, siis on se yleensäkin mutta nyt nuhaisen tukossa. Ja lämmöt nousussa. Mut ei kai kiinnittyminen ole voinut dpo4 olla :sorry: eikä ole muita oireita.

Tinkanen lupaavalta kuulostaa! Ei mulla ole menkkoireita. Kerran kyllä oli joskus dpo7-dpo9 ja luulin taas olevani raskaana..:shifty:

Kohta tk lääkäriin iiiiks.

Savonlikka hyvältähän noi oireet kuulostaa. Eikai sitä tulosta heti saa? Menisin siihen päivä tai pari? En ole kyllä varma.

Nipanderi haha :hilarious: hyvä et viihdytän joka kuukausi testi-innollani :hilarious::hilarious::Heartred
Nyt heräsin toinen sierain ihan tukossa, siis on se yleensäkin mutta nyt nuhaisen tukossa. Ja lämmöt nousussa. Mut ei kai kiinnittyminen ole voinut dpo4 olla :sorry: eikä ole muita oireita.

Tinkanen lupaavalta kuulostaa! Ei mulla ole menkkoireita. Kerran kyllä oli joskus dpo7-dpo9 ja luulin taas olevani raskaana..:shifty:

Kohta tk lääkäriin iiiiks.

Juu, mahtavaa kyllä, oon sanonut sen varmaan ennenkin:happy: sulle kehtaa jo sanoa, kun varmasti (toivottavasti:hilarious:) tiedät ettei oo mitään v*ttuilua, ollaan jo niin kauan samoissa ketjuissa pyöritty:hilarious: Mullahan oli toi viime kierrossa. Osoittautui ihan ehdaksi flunssaksi:hilarious::hilarious: mutta jospa sulla se olis jotain muuta:happy:

Tsempit lääkäriin:thumright tuuhan kertoilee sit taas.

Hyvin meni! Teki sisätutkimuksen. Mietti et ottaaks ne viel klinikalle ku ei viel iha täynnä vuosi keskenmenosta :facepalm: mutta tekee lähetteen. Eikai ne nyt sitä jotenki voi evätä? Hyväksyis sen sit vaik kahden viikon päästä... nyt viel labrat, ei muuta ku perusverenkuva ja Kilpparit. Sit tekee lähetteen ku saa tulokset.

Juu tiedän ettei vittuilua :) miksei se muuten laittanu meille sp-tautitestejä?? Kysyi kyl onko meil ollu tauteja :hilarious: voiko ne tulla vasta klinikalta ja viivyttää..

Hyvin meni! Teki sisätutkimuksen. Mietti et ottaaks ne viel klinikalle ku ei viel iha täynnä vuosi keskenmenosta :facepalm: mutta tekee lähetteen. Eikai ne nyt sitä jotenki voi evätä? Hyväksyis sen sit vaik kahden viikon päästä... nyt viel labrat, ei muuta ku perusverenkuva ja Kilpparit. Sit tekee lähetteen ku saa tulokset.
Hyvä että lähete matkalla! Meillä tuli takaisin kun ei ollut miehen tietoja siinä. Yksityinen silloin sano että "eei niitä tarvi" ja julkinen poli ilmoitti että lähete evätty - miehen tiedot puuttuvat. Noh, se hoitui onneksi vain s-postilla.

Täällä nyt dpo7 ja oireetonta. Eilen illalla juuri nukahtaessa kylläkin säpsähin siihen kun mulla tuli oksennukset suuhun ja äkkiä nielasin ne:hilarious:
Etovaa oloa on kyllä ja uupumusta mutta uskon että ne tulee näistä jäätävistä lääkekomboista. Normaalisti en edes koskaan särkylääkkeitä syö niin nyt kun joutuu kunnon annoksia popsimaan niin kroppa varmaan ihan hoomoilasena!

Juu tiedän ettei vittuilua :) miksei se muuten laittanu meille sp-tautitestejä?? Kysyi kyl onko meil ollu tauteja :hilarious: voiko ne tulla vasta klinikalta ja viivyttää..
Meille tuli vasta polilta, mutta ei se mitään onneksi viivyttänyt. Marssittiin suoraan ekalta ajalta labraan ja seuraavalla ajalla kun käytiin siemennestenäyte läpi + tehtiin aukkari niin samalla kattoi ne labrat että on ok. :rolleyes:

Meille tuli vasta polilta, mutta ei se mitään onneksi viivyttänyt. Marssittiin suoraan ekalta ajalta labraan ja seuraavalla ajalla kun käytiin siemennestenäyte läpi + tehtiin aukkari niin samalla kattoi ne labrat että on ok. :rolleyes:

Huh hyvä :) Toiv ne ei evää tätä lähetettä..

En usko että eväävät. On jo nii lähellä ja kumminkin itse yritystä on jo kauemmin. Ne sp-taudit yms tulee tässä kaikki aikanaan homman edetessä:happy:

Meillä lähetteen hyväksymisen jälkeen tuli postia kotiin. Lähetteet verikokeisiin ja simppatestiin. Ekalla kerralla käytiim tilanne läpi ja parin viikon päästä oli aukkari ym nää mun tutkimukset ja näiden käyntien välissä piti käydä jättää klamydia näyte. Ja tält tokalt käynnit sain viel lisää labrajuttuja ja mies joutuu käydä inssin takia infektiokokeissa. Kaikki siis sujuvasti menee tässä ohella. Ja teil voi olla vähän eri kuvio kun ootte tehny jo niin paljon yksityisellä. Ehkä säkin pääset suoraan inssiin ensikäynnin jälkeen:happy:

Kp31 dpo 13. Oksettaa. Ihan raivostuttavaa, koska lapsi yrjös eilen niin tää on salee yrjötauti. Ja silti oon kuitenkin salaa vähän toiveikas. :banghead:

Haamujen haamu roskiksesta kaivettuna. Tein tänään päivällä, mutta ei tullut viivaa. 30 min päästä näkyi haamuviivaa. :smiley-angelic001

Liitteet

• 20200213_144904.jpg
    20200213_144904.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 218
Haamujen haamu roskiksesta kaivettuna. Tein tänään päivällä, mutta ei tullut viivaa. 30 min päästä näkyi haamuviivaa. :smiley-angelic001

Onpas vahva haamu! Pregcheck siis? Toivotaan et oikea plussa! Aamulla testiä??

Voi se olisikin niin ihanaa :Heartred Tämä dpo6 on vaan ihan liian aikaista että mitään vois vielä oikeasti näkyä. :inpain: Nyt lupasin itselleni että seuraava testi sunnuntaina kun on dpo10, ja sitten seuraava virallisena testipäivänä ensiviikon torstaina kun dpo14!

Meinaatko tikutella ovista? Ja oliko sulla alkuun se 2,5mg annos? :happy:

Joo 2,5mg nyt ekassa kierrossa. Seuraavaan kiertoon 5mg jos ei ihme tapahdu. :grin Mullahan ei ole edes seurantaultraa, koska yksityisellä gyne oli sitä mieltä että ei ole tarve.. o_OLapsettomuuspolille aikaa odotellaan ja odotteluaikana letrot kokeilussa. Jospa sinne aika tulis lähiaikoina niin sais ultraseurannat jatkossa siellä. Ajattelin alottaa tikuttelun kp 8 kun letrot syöty!

Ihanaa seurailla piinailijoiden tilanteita, tulispa nyt paljon plussia :Heartred

Toihan siis vois olla ihan oikea plussa:woot: eikai roskishaamut iha noi selkeitä olis varsinkaan pregcheckillä!

Takaisin