Letrozolin käyttäjiä?

Agata8, lupaavalta näyttäää, IIIK! :love017

Mä menin sanomaan että oireetonta on. Koko päivän oksettanut ja vatsa AIVAN sekaisin.
Mä mietin voiko tää johtua tosta metformiinista, todennäköisesti. Annosnoston tein sunnuntaina (eli nyt menee aamulla 500mg ja illalla 500mg), en sitten tiedä onko vielä sen noston vaikutusta nää vatsavaivat. Yöh, tekis mieli työntää sormet kurkkuun...
 
jannn :sorry: :Heartred


Mä menin just katsomaan omakannasta meidän inssistä, lääkäri on kirjoittanut näin: "Sisäsuulla ensin hanna, mutta suunnatan loivasti vasemmalle ylös niin katetri löytää sisään. Inseminoidaan miehen siemen 7 cm syvyyteen." Mitä toi voi meinata vai onko tuossa joku kirjoitusvirhe?! :hilarious: Lääkärillähän oli haastavaa saada katetri paikoilleen mutta ei sanonut mitään että miksi. Osaatteko arvuutella??? :grin
 
jannn :sorry: :Heartred


Mä menin just katsomaan omakannasta meidän inssistä, lääkäri on kirjoittanut näin: "Sisäsuulla ensin hanna, mutta suunnatan loivasti vasemmalle ylös niin katetri löytää sisään. Inseminoidaan miehen siemen 7 cm syvyyteen." Mitä toi voi meinata vai onko tuossa joku kirjoitusvirhe?! :hilarious: Lääkärillähän oli haastavaa saada katetri paikoilleen mutta ei sanonut mitään että miksi. Osaatteko arvuutella??? :grin

Olisko joku kulkueste? Jospa olis ollu syynä, ettei oo siittiöt päässy kohteeseen ilman apua? Oliskin huippua, jos olisi nyt tärppi käynyt:thumright
 
Eipä tarvitse arvuutella. Mä taidan luovuttaa, en mä jaksa viettää loppuelämää niin että kaikki pyörii kuukautiskierron ja oireiden ympärillä.
 

Liitteet

  • 20200214_063452.jpg
    20200214_063452.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 139
Agata pahoittelut:Heartred

Täällä nega dpo8. En malttanut.:banghead: pakko elää näin kunnes sais edes yhden vauvan:oops:
 
Pahoittelut Agata :Heartred Mä oon luullu et noi pc testit on hyviä mutta näköjään niidenkin laatu muuttunu.

Ja tsemppiä jannn, mitään ei oo vielä menetetty.
 
Olipa kyllä selvä viiva pc:n testissä, kurja jos oli ihan väärä viiva sit :sad001 Milläköhän testillä sitä enää uskaltaa testata, ettei turhaan innostu :/

Mulla ei nyt jostain syystä yhtään polttele testaaminen, yleensä aina joka kauppareissulla syyhyttää ostaa pregcheck-paketti.. Dpo8 ja tissit vähän kivuliaat ja alakerrassa paineen tunnetta, mites muilla?
 
Eipä tarvitse arvuutella. Mä taidan luovuttaa, en mä jaksa viettää loppuelämää niin että kaikki pyörii kuukautiskierron ja oireiden ympärillä.

Agata :Heartred :Heartred :Heartred
Jaan niin tuon saman tunteen tuosta kun kaikki pyörii tämän raskautumisen ympärillä. Kuten aikaisemmin kirjoittelinkin että en mä tähän allekirjoittanut itseäni. Lääkkeitä kourallisittain, pistoksia, inssejä, ultria, kokeita ja joka saatanan kuukausi se sama toive joka musertuu kun kerta kerran jälkeen saa sen negan. Ei vaan jaksa tätä paskaa..
Aamulla mietin että tekisiköhän jo tänään testin ja sitten päätin että äh, nyt en päivääni pilaa sillä negalla - en jaksa enää uitella tikkuja pissassa ja tiirailla josko jotain näkyisi. Huoh :sad001
Halit sinne :Heartred

Omaa napaa, dpo8 ja ei oikeestaan oireita. Tai saisinhan niitä itselleni kehitettyä vaikka millä mitalla mutta nyt niin negatiivinen olotila että en jaksa edes tutkailla. Ainut varma on nännikipu joka on jatkunut dpo3 lähtien ja se nyt voi olla mistä vaan.
 
Eihän dpo8 monella vielä näykään, siks varmaa tein testin :bag: masentavampaa se nega on tehdä sit ku "kuuluis" jo jotain näkyä. Äh samaa paskaa joka kk. Ja ei oireen oiretta. Toisaalta hyvä asia..viime kierrossa alkoi dpo8 nännikoru joka ei mulla tarkota ainakaan raskautta, no vielä se voi alkaa.. pää kipeä mut niin on niskakin ..
 
Eihän dpo8 monella vielä näykään, siks varmaa tein testin :bag: masentavampaa se nega on tehdä sit ku "kuuluis" jo jotain näkyä. Äh samaa paskaa joka kk. Ja ei oireen oiretta. Toisaalta hyvä asia..viime kierrossa alkoi dpo8 nännikoru joka ei mulla tarkota ainakaan raskautta, no vielä se voi alkaa.. pää kipeä mut niin on niskakin ..

Joo ehdottomasti nega on kamalampaa tehdä silloin kun se on varma nega:hilarious: Joten tiedän tunteen noista aikaisista testailuista, harrastan normaalisti aina samaa, tämähän oli ihan poikkeuspäivä tänään!!! :p
 
Tein kokeeksi kotitestiltä tilaaman sofin herkän puikkoraskaustestin, kun halusin nähdä tuleeko siihen mitään viivanpaikkoja tms. En ole ennen ko.testiä käyttänyt ja siihen tuli tommonen:

https://aijaa.com/fpPZoZ

Nyt siis vasta dpo8, jos ois esim.dpo 10 olisin varmasti tuosta innostunut..
 
Tein kokeeksi kotitestiltä tilaaman sofin herkän puikkoraskaustestin, kun halusin nähdä tuleeko siihen mitään viivanpaikkoja tms. En ole ennen ko.testiä käyttänyt ja siihen tuli tommonen:

https://aijaa.com/fpPZoZ

Nyt siis vasta dpo8, jos ois esim.dpo 10 olisin varmasti tuosta innostunut..En tiedä teistä, mut itse näen siinä jotain :D
Pitäis joskus testata miehen näytteellä mitä sitten näyttäis :)
 
Tein kokeeksi kotitestiltä tilaaman sofin herkän puikkoraskaustestin, kun halusin nähdä tuleeko siihen mitään viivanpaikkoja tms. En ole ennen ko.testiä käyttänyt ja siihen tuli tommonen:

https://aijaa.com/fpPZoZ

Nyt siis vasta dpo8, jos ois esim.dpo 10 olisin varmasti tuosta innostunut..

Mä oon dpo10 testannu syksyllä raskauskeijulta tilatulta one step erittäin herkällä vähän tälläsen samantapasen viivan, joka ei mulla tarkottanut mitään eli oli viivanpaikka.

https://aijaa.com/W5MtcR

Näyttää vaan ulkoisesti niin samalta testiltä tuo tai monetkin noista testeistä joita netistä saa tilattua ja ovat samaa hintaluokkaa että miettii ovatko ihan samoja testejä eri nimellä. :scratch no joka tapauksessa näissä mun testeissä on yusein tullut toi viivanpaikka ja en oo enää tilannu. Tuntuu et kaikki testit nykyään iha paskoja. :disgust
 
Mä oon dpo10 testannu syksyllä raskauskeijulta tilatulta one step erittäin herkällä vähän tälläsen samantapasen viivan, joka ei mulla tarkottanut mitään eli oli viivanpaikka.

https://aijaa.com/W5MtcR

Näyttää vaan ulkoisesti niin samalta testiltä tuo tai monetkin noista testeistä joita netistä saa tilattua ja ovat samaa hintaluokkaa että miettii ovatko ihan samoja testejä eri nimellä. :scratch no joka tapauksessa näissä mun testeissä on yusein tullut toi viivanpaikka ja en oo enää tilannu. Tuntuu et kaikki testit nykyään iha paskoja. :disgust

Joo, varsinkin nuihin herkkiin testeihin varsinkin tuntuu tulevan :/ Varminhan se ois, kun testais vasta, kun menkat on myöhässä :) Ei tarttis haamuja yrittää tihrustella :)
 
Joo, varsinkin nuihin herkkiin testeihin varsinkin tuntuu tulevan :/ Varminhan se ois, kun testais vasta, kun menkat on myöhässä :) Ei tarttis haamuja yrittää tihrustella :)

Se on kyllä totta. Harvoin malttaa:hilarious: mutta mulla ei ole tota viivanpaikka ongelmaa. Oonkin alkanut miettimään, että onko jotain pahemminkin vialla kun tuntuu että on enemmän sääntö kun poikkeus nää viivanpaikat:arghh: mulla kun testit merkistä riippumatta ovat aina vitivalkoisia:bag:
 
Täällähän on taas ollut keskustelua vaikka kuinka. Mulle ei jostain syystä tuu ilmoituksia tästä ketjusta ku sillon tällön, niin en muista sitten käydä lukemassa. :banghead:

Pahoittelut Agatalle. :Heartred

Mulla alko tässä kierrossa ovislimat ja halut kp4. Söin letroja normaalisti kp3-7 ja kp9 aloin testaamaan ovista. Testiin tuli aika vahva viiva ja epäilin, että plussa tulis seuraavana päivänä. Testit on kuitenkin vaan haalistunu tästä ja kaikki oireet on loppunut. Onko kellekkään käynyt niin, että ovis on ollut letrokuurin aikana? Ovuloin luomunakin joka kierossa niin ihmetyttää tämä. Myös terolut on voinut sotkea kierron, kun otin viimeksi tupla-annoksen, eikä kuitenkaan pitänyt tiputtelua poissa.
 
Takaisin
Top