Onninen-Olivia
Jostain jotain jo tietävä
Dextrasta en ole kysynyt. Kävin siellä kerran ja sovittiin että palaan sinne tarvittaessa. Olen julkisella hoidossa toistaiseksi. Sain työterveyden normaalin gynen kautta Letroja ja irrotuspiikkejä 3kk annoksen, kun näki että olen käyttänyt niitä aiemmin, ne ovat tehonneet ja koska olin jonossa julkisen puolen hoitoihin
. Yksityiset yleensä mieluummin ultraa ennen hcg-pistosta, koska se on varmempaa ja luonnollisesti myös liiketoimintakysymys.
Sen sijaan julkisella multa kysyttiin, haluanko käydä ultrassa ekan testikierroksen jälkeen, jossa katsottiin vaste, vai haluanko vain lääkereseptit. Sanoin haluavani ultrat. Vastetta seurattiin 4 kiertoa ja aina tulos oli sama 1-2 johtavaa, mutta LH-huippua ei saatu kiinni. Nousua tuli mutta ei plussaa. Sen takia varmennuksena hcg-pistos vaikka kierto on säännöllinen ja lääkärien mielestä ovuloin itsekin. Se kuitenkin helpotti itseä, kun tiesi että varmaan irtoaa
ja ei ähelletä puolinukuksissa joka toinen päivä turhaan
.
. Yksityiset yleensä mieluummin ultraa ennen hcg-pistosta, koska se on varmempaa ja luonnollisesti myös liiketoimintakysymys. Sen sijaan julkisella multa kysyttiin, haluanko käydä ultrassa ekan testikierroksen jälkeen, jossa katsottiin vaste, vai haluanko vain lääkereseptit. Sanoin haluavani ultrat. Vastetta seurattiin 4 kiertoa ja aina tulos oli sama 1-2 johtavaa, mutta LH-huippua ei saatu kiinni. Nousua tuli mutta ei plussaa. Sen takia varmennuksena hcg-pistos vaikka kierto on säännöllinen ja lääkärien mielestä ovuloin itsekin. Se kuitenkin helpotti itseä, kun tiesi että varmaan irtoaa
ja ei ähelletä puolinukuksissa joka toinen päivä turhaan
.

Juurikin nämä onnistumistarinat saa uskomaan, että kyllä se pieni meille vielä suodaan. Tsemppaa ihan hirmusesti
Täällä on oltu vähän allapäin nämä pari päivää. Kävin omakannasta lukemassa, ja siellä oli munasarjojen koko, ja suurethan ne oli verrattuna siihen mitä pitäisi. Rakkuloita myös yli 30, toisessa hiukan vähemmän. Paljon ollaan miehen kanssa asiasta puhuttu ja päätettiin, että ei lannistuta. Metformiinin aloitus oli aika tuskan takana, kun hirmu isoja ne pillerit ja en oo koskaan pystyny nielemään tabletteja
Olen yrittänyt lukea kaikki mahdollinen aiheesta ja kaksi asiaa jäi mietityttämään.