Wau kuinka ajatuksia herättäviä ja koskettavia kirjoituksia täällä
Onnea matkaan teille joka-ikiselle. Ootte niin ansainneet sen oman pienen, tavalla tai toisella.
Minä laitan nyt vähän omaa napaa, pakko päästä avautumaan. Edellinen eli 3. Letrokierto ei siis tuottanut toivottua tulosta ja nyt mennään uutta kiertoa jo, kp 6.
Aamulla oli ensimmäinen aika julkiselle puolelle. Jouduin mennä yksin kun mies ei paikalle päässyt. Paikalla oli lääkäri ja kätilö, tosi mukavia molemmat. Kerroin sitten heille, mitä kaikkea yksityisellä puolella on tehty ja juteltu ja siinähän menikin tovi. Ne klinikan tiedot kun ei omakannassa näy. Sitten tehtiin uä-tutkimus ja siitä jos mistä ahdistuin..
Oon ollu kokoajan siinä uskossa, että mulla on lievä pcos. Koska yksityisellä puolella siitä puhuttiin vähän kaunistellen ja silleen, että eihän tässä mitään hätää. Mutta nyt kun lääkäri ultrasi, sanoi, että toisessa munasarjassa on todella paljon rakkuloita... Toisessa vähemmän. Niin jotenkin tuli ihan tyhjä fiilis. Miks tätä ei voitu kertoo siellä yksityisellä?
Lääkäri sitten meni konsultoimaan lapsettomuuslääkäriä ja itse jäin juttelemaan kätilön kanssa. Oli kyllä ihan mukavaa kun sai kysellä kaikessa rauhassa mieltä askarruttavista asioista.
Suunnitelmana on nyt sitten jatkaa tämä kierto letroilla, seurantaultraa ei ole, kun ei oo aikoja. Myöskään irrotuspiikkiä en tietenkään saa, heillä eivät sitä kuulemma muutenkaan kovin usein anna. Lisäks sain ohjeeks alkaa käyttää metformiinia..
Onko täällä kellään sitä käytössä? Hurjalta ainakin sivuvaikutukset kuullosti.. Niin ja painoa suositteli pudottamaan muutaman kilon, ja sen tiedän itsekin. Mulla vaan tuo laihduttaminen on aina ollu vaikeeta, mutta toivotaan että tuo metformiini auttas siihen. Terolutit myös täytyy jättää pois, saa nähä pysyykö kierto säännöllisenä. Ja sitten tosiaan mies sai lähetteen siemennesteanalyysiin
Ensi kiertoon saan sitten taas ajan, ja sinne mennään yhdessä miehen kanssa ja kuulemma aletaan miettiä mm. Inseminaatiota..
Oon iloinen, että homma etenee, mutta jotenkin on vaan silti ahdistava fiilis. Sitä tyhmänä joskus ajatteli, että eihän nyt mulla mitään ongelmaa lastensaannissa voi olla. Mutta kappas, tässä sitä ollaan 22-vuotiaana matkalla hoitoihin... Toki sitä toivos,että tästä kierrosta nyt tärppi tulis, mutta tässä kuussa on niin paljon kaikkee stressinaihetta ja ei ees sitä irrotuspiikkiä, niin ei oo fiilikset kovin korkeella.
Onneks täällä saa purkaa tuntojaan ja tiedän, etten oo yksin