Letrozolin käyttäjiä?

Tarkoitatko letrokiertojen aikana? Mulla alko nyt letrokierto 3. Ekassa sain upeen ovisplussan, mut viime kierrossa en saanut plussaa. Mut ehkä silti plussasin, koska kierto jäi lyhyemmäksi kuin koskaan, 28pvään. Jotenkin luulin et letrojen kanssa ois selvää että ovuloi :/ haluisin tuntea sen kunnolla, niinkuin keväällä tärppikierrossa.. en nyt ehkä mene edes gynelle, ehkä vasta ensi kierrossa.

Juurikin letrojen kanssa vaihdellut oviksen ajankohta ja yhdestä kierrosta todennäköisesti jäi tulematta kokonaan.
Mulla nyt menossa letrokierto 7.. vai 8 o_O
Ja opin, että aloitan todellakin ajoissa tikuttaa!
 
Juurikin letrojen kanssa vaihdellut oviksen ajankohta ja yhdestä kierrosta todennäköisesti jäi tulematta kokonaan.
Mulla nyt menossa letrokierto 7.. vai 8 o_O
Ja opin, että aloitan todellakin ajoissa tikuttaa!

Mä mietin kans et alotan kp8-9... Syötkö yhtä pilleriä? Nyt oisin saanu kp 12 tai kp15 lapsettomuusgynen, mut mietin et ehkä toi kp12 jo liian myöhään kun tuli nää yllärimenkat. Jospa ens kierrossa yrittäis uusiks. Tässä kierrossa en uskaltanu niitä teroluteja alottaa ku en saanu plussaa kii.

Naurattaa salatut elämät kun siinä mies intoilee ovistestien kanssa, kun Camilla ei edes halua lasta :hilarious:
 
Täällä menossa kp6 ja menkat jatkuu. Ennen ollut sen 5pvä. Mietityttää vaan kun mun laskujen mukaan ens kuun lääkärin aika sattuu kiertopäivälle 7, että toivottavasti on menkat silloin jo ohi, eikai ne muuten sisätutkimusta voi tehdä :inpain: En sit tiedä pitäisikö soittaa sinne että mitens jos on menkat just silloin. Kun nää kierrotkin on vähän hakusessa vielä niin ei oikein pysty sanomaan mikä tilanne menkkojen kanssa silloin on. Innolla ja kauhulla ootan tätä viimeistä yrityskiertoa (ennen lääkärin aikaa), ei olisi mitään ihanempaa kuin soittaa lapsettomuuspolin sijasta äitiysneuvolaan, niinkuin joku tuolla aikasemmin kirjoittikin. :Heartred sormet ja varpaat ristissä:smiley-angelic001
 
Muokattu viimeksi:
Täällä menossa kp6 ja menkat jatkuu. Ennen ollut sen 5pvä. Mietityttää vaan kun mun laskujen mukaan ens kuun lääkärin aika sattuu kiertopäivälle 7, että toivottavasti on menkat silloin jo ohi, eikai ne muuten sisätutkimusta voi tehdä :inpain: En sit tiedä pitäisikö soittaa sinne että mitens jos on menkat just silloin. Kun nää kierrotkin on vähän hakusessa vielä niin ei oikein pysty sanomaan mikä tilanne menkkojen kanssa silloin on. Innolla ja kauhulla ootan tätä viimeistä yrityskiertoa (ennen lääkärin aikaa), ei olisi mitään ihanempaa kuin soittaa lapsettomuuspolin sijasta äitiysneuvolaan, niinkuin joku tuolla aikasemmin kirjoittikin. :Heartred sormet ja varpaat ristissä:smiley-angelic001

Luulis, että sisätutkimus voitaisiin tehdä vaikka on menkat, toki silmin näkyvyys voi olla huono mutta jos katotaan ultralla niin sit anturi vaan sisään ja näytöltä näkee kaikki. Ja voihan olla et ovis tuleekin tässä kierrossa aiemmin, jolloin kierto jää lyhyemmäksi ja kierto ehtii olla pidemmällä kun meet käynnille :) (toki toivotaan ettei sun tosiaan tarvi mennä:angelic:)
 
Mä mietin kans et alotan kp8-9... Syötkö yhtä pilleriä? Nyt oisin saanu kp 12 tai kp15 lapsettomuusgynen, mut mietin et ehkä toi kp12 jo liian myöhään kun tuli nää yllärimenkat. Jospa ens kierrossa yrittäis uusiks. Tässä kierrossa en uskaltanu niitä teroluteja alottaa ku en saanu plussaa kii.

Naurattaa salatut elämät kun siinä mies intoilee ovistestien kanssa, kun Camilla ei edes halua lasta :hilarious:


Syön juu yhtä pilleria kp 3-7 :)
 
Täällä menossa kp6 ja menkat jatkuu. Ennen ollut sen 5pvä. Mietityttää vaan kun mun laskujen mukaan ens kuun lääkärin aika sattuu kiertopäivälle 7, että toivottavasti on menkat silloin jo ohi, eikai ne muuten sisätutkimusta voi tehdä :inpain: En sit tiedä pitäisikö soittaa sinne että mitens jos on menkat just silloin. Kun nää kierrotkin on vähän hakusessa vielä niin ei oikein pysty sanomaan mikä tilanne menkkojen kanssa silloin on. Innolla ja kauhulla ootan tätä viimeistä yrityskiertoa (ennen lääkärin aikaa), ei olisi mitään ihanempaa kuin soittaa lapsettomuuspolin sijasta äitiysneuvolaan, niinkuin joku tuolla aikasemmin kirjoittikin. :Heartred sormet ja varpaat ristissä:smiley-angelic001

Kyllä mä uskoisin, että voi tehdä. Mulle on tehty vuotojen aikaan ja ihan hyvin onnistui. Kun päivittelin vastaanotolla asiaa, niin sanoivat että ei haittaa on ihan tyypillistä.
 
Noniin tämän kierron eka letronappi vedetty naamaan. Tästä se taas lähtee.. Joskus haluaisin kyllä kokeilla ottaa vaikka kp5-9 eikä kp3-7. Vaikka en tiedä onko sillä väliä :confused004 letroja enää kahteen kiertoon jäljellä tämän jälkeen.
 
Nyt on kyllä pää kipee.. Oisko letrosta. Kai tähän viel voi ibuprofeiinia otttaa kun kierto niin alussa.
 
Mä sain sieltä apteekista sittenkin jo ne letrot kun oli vielä yks paketti jäljellä. :happy:
Nyt ei auta muuta kun odottaa ens kiertoon et pääsee testaamaan. :nailbiting:

Onko teillä tullu niistä jotain sivuvaikutuksia?
 
Noniin tämän kierron eka letronappi vedetty naamaan. Tästä se taas lähtee.. Joskus haluaisin kyllä kokeilla ottaa vaikka kp5-9 eikä kp3-7. Vaikka en tiedä onko sillä väliä :confused004 letroja enää kahteen kiertoon jäljellä tämän jälkeen.

Mulle lääkäri määrä kp5-9, miksiköhän niissä on eroja? :wideyed: Vai lasketaanko jotenkin kierron mukaan?
 
Mulle lääkäri määrä kp5-9, miksiköhän niissä on eroja? :wideyed: Vai lasketaanko jotenkin kierron mukaan?

En tiedä millä perusteella eri lääkärit antaa eri aikoihin :bag: jollakin vaikuttanu oviksen ajankohtaan nuo eri ajat.. Täytyy kokeilla ainakin viimeinen kerta tuolla 5-9 :p jos ei sitä ennen tärppää :arghh::mad: ärsytttää oikein et mikä hemmetti niin vaikeeta joillain :oops:

Mulla ehkä tota päänsärkyä, herkkyyttä.. En ole huomannut kuivuutta, ehkä olen muutenkin niin kuiva :hilarious:
 
Mulle lääkäri määrä kp5-9, miksiköhän niissä on eroja? :wideyed: Vai lasketaanko jotenkin kierron mukaan?

En ymmärrä mikä logiikka, mutta ekassa kierrossa söin 3-7 mut sen jälkeen sitten 5-9. Ja kuulemma siks, että ovis tulis aiemmin ja follin/follien kasvu ois nopeempaa :rolleyes: noh ei oo ollu vaikutusta kyllä mulla. Ja sivuoireina mulla ollu päänsärkyä vaan.
 
Hei kaikille. Täällä ilmoittautuisi uusi letrozolin käyttäjä. Ensimmäinen lentokierto nyt käynnissä. Mulle määrättiin sen vuoksi että muutenkin lyhyt kierto on tässä yrityksen aikana lyhentynyt 21-22 päivään, eikä lääkärin mukaan ovulaatiota todennäköisesti tapahdu vaikka ovistesteillä lh-huippu löytyikin. Söin yhden tabletin kiertopäivät 3-7. Uskoisin että toi päivämääräaikataulutus tulee oman kierron pituudesta riippuen, että onko 3-7 vai 5-9. Kontrolliultrassa kävin tässä kierrossa kahdesti, ensin kp 9 jolloin ei vielä ollut kovasti vastetta näkyvissä ja uudestaan eilen eli kp 12, jolloin löytyi vasemmalta puolelta kaksi 17,5 follia, joten jännittämään kohta pääsee. Mulle määrättiin myös Ovitrelle varmistamaan irtoaminen (pistetty tänään mahaan) ja luget loppukiertoon. Vähän yllätyin että jo ekaan letrokiertoon näin vahva lääkitys, mutta taidan olla jo sen ikäinen ettei aikaa ole hukattavaksi.:) Tsemppiä kovasti kaikille ja toivotaan paljon plussatuulia tähän kiertoon!
 
Mäkin ymmärtänyt et letropäivät menee oman kierron pituuden mukaan mut ilmeisesti sillä ei hirveen suurta eroa oo ottaako esim kp 2-6 vai 3-7. Mulla siis ohjeistuksena oli kp2-6.

AZ, mulla tuli joissain kierroissa limakalvojen kuivuutta niinä päivinä kun letroja otin, hyvä ettei paperi jäänyt pyyhkiessä kiinni :hilarious::hilarious:
 
Piti aloittaa se pitkän kaavan ivf 16 päivän päästä.. No nyt on 4+2 ja en aloita :woot: ainakaan tällä erää. Tämä sama kävi tammikuussa juuri ennen ivf ja nyt taas :p.. Keskenmenosta rv 16 on neljä kuukautta. En vielä uskalla iloita, mutta pää on sekaisin.. Työpaikka vakinaisti minut juuri :angelic:.

Tsemppiä kaikille yrityksiin! Kyllä se onnistuu, kun jaksaa yrittää!
 

Liitteet

  • 20190915_095311.jpg
    20190915_095311.jpg
    30 KB · Katsottu: 104
Mulle on tullut haittavaikutuksena järkyttävä päänsärky niinä päivinä, kun otan Letrot. Ekoissa kierroissa tuntui, että aknekin paheni niinä päivinä, mutta enää en ole huomannut sellaista.
Letrokierroissa saan myös selkeät pms-oireet noin 10 päivää ennen kuukautisia, toisin kuin aiemmin, mutta ehkä se johtuu vain siitä etten luomusti kovin usein ovuloinut.
 
Piti aloittaa se pitkän kaavan ivf 16 päivän päästä.. No nyt on 4+2 ja en aloita :woot: ainakaan tällä erää. Tämä sama kävi tammikuussa juuri ennen ivf ja nyt taas :p.. Keskenmenosta rv 16 on neljä kuukautta. En vielä uskalla iloita, mutta pää on sekaisin.. Työpaikka vakinaisti minut juuri :angelic:.

Tsemppiä kaikille yrityksiin! Kyllä se onnistuu, kun jaksaa yrittää!

Onnea!! Oliko tämä tärppikierto vielä letroilla?
 
Onnea!! Oliko tämä tärppikierto vielä letroilla?


Kiitos :angelic:. Olisi voinut tapahtua Letroillakin tehostetusti, mutta tällä kertaa ei ollut Letroja. Mulla kasvaa rakkulat itsekseenkin, mutta ne ei välttämättä irtoa joka kuu. Siksi ovulaatiota aiemmin tehostettiin Letrozol + hcg-pistosyhdistelmällä. Ivf-hoidon ensikäyntiultrassa näkyi kaksi johtavaa n. 13mm kp5, joten tuikkasin Ovitrellen kp 12.. :3some

Kyllä se teilläkin kaikilla vielä onnistuu, kun jaksatte yrittää ja uskoa :)!
 
Piti aloittaa se pitkän kaavan ivf 16 päivän päästä.. No nyt on 4+2 ja en aloita :woot: ainakaan tällä erää. Tämä sama kävi tammikuussa juuri ennen ivf ja nyt taas :p.. Keskenmenosta rv 16 on neljä kuukautta. En vielä uskalla iloita, mutta pää on sekaisin.. Työpaikka vakinaisti minut juuri :angelic:.

Tsemppiä kaikille yrityksiin! Kyllä se onnistuu, kun jaksaa yrittää!


Ooo ihanaa, vihdoin iloisia uutisia tännekin :HeartpinkPaljon onnea, toivottavasti pysyy pieni nyt matkassa.
 
Takaisin
Top