Ei ole itsellä tietoa vastata kysymykseesi. Minäkin kävin vastikään aukiolotutkimuksessa ja minulla taas ei tullut mitään vuotoa. Kannattaisiko ihan varmuuden vuoksi maanantaina soittaa terveydenhuoltoon ja varmistaa ettei ole mitään? Luin kuitenkin toisessa keskustelussa että ainakin osalla on ollut useamman (5-6) päivän tiputteluvuotoa.
Ylipäätänsä olin positviivisesti yllättynyt omasta kokemuksesta. Aukiolotutkimus oli loppujen lopuksi aika nopea tutkimus, ei ollut niin kivulias kun mitä kuvittelin, pientä menkkamaista kramppailua mutta ei mitään pahaa. Minulla todettiin että molemmat puolet on auki ja follikkeleita löytyy kummallakin puolella parikymmentä ja kaikki näyttää hyvältä. Poliklinikalla eivät tälle kierrolle suostuneet antaa mitään irrotuspiikkejä tai muuta. Sanoivat kuten olin lukenutkin että joillaki tärppää tämän tutkimuksen jälkeen eli kannattaa aktiivisesti yrittää raskautta tässäkin kierrossa.
Ensi kierrossa ilmoittaudun kp1 polille ja he antavat luvan pistelyyn. Kp 5-10 pistelen 50ml Gonal-F. Kp 10 käyn aamulla verikokeissa ja myöhemmin päivällä polilla ultrassa. Silloin ne katsoo jatkuuko Gonal-F piikittäminen vielä muutaman päivän ja määrää mulle irrotuspiikkipäivän. 36 tuntia irrotuspiikistä mennään inseminaatioon ja inseminaation jälkeen tulee aamuin illoin vaginaalisesti 200mg Lugesteronit.
Olivialle todella paljon onnea! Ihanaa että tässä keskustelussa tulee onnistumisia. Toivon sinulle kaikkea hyvää raskausajalle ja että tällä kertaa kaikki menisi hyvin!