Letrozolin käyttäjiä?

Kiitos :angelic:. Olisi voinut tapahtua Letroillakin tehostetusti, mutta tällä kertaa ei ollut Letroja. Mulla kasvaa rakkulat itsekseenkin, mutta ne ei välttämättä irtoa joka kuu. Siksi ovulaatiota aiemmin tehostettiin Letrozol + hcg-pistosyhdistelmällä. Ivf-hoidon ensikäyntiultrassa näkyi kaksi johtavaa n. 13mm kp5, joten tuikkasin Ovitrellen kp 12.. :3some

Kyllä se teilläkin kaikilla vielä onnistuu, kun jaksatte yrittää ja uskoa :)!

Joo kerkesin lukea pari sivua taaksepäin, mäki haluisin ton irrotuspiikin :p ja mullahan on tän kierron jälkeen vielä kolme letrokiertoa jee. Jospa sais johonkin piikinkin.. Ens kierrossa yritän gynelle. Jos ei jo tässä..
 
Joo kerkesin lukea pari sivua taaksepäin, mäki haluisin ton irrotuspiikin :p ja mullahan on tän kierron jälkeen vielä kolme letrokiertoa jee. Jospa sais johonkin piikinkin.. Ens kierrossa yritän gynelle. Jos ei jo tässä..

Joo nuo irrotuspiikit on kyllä käteviä, mulla on vähä semmonen fiilis ettei mulla irtoo ilman sitä. Mut en saanu sitä tähän kiertoon, enkä varmaan enää saakaan, nyt kun julkisella oon. Jäi ihmetyttää vähän kun se lääkäri sano, että harvoin antavat sitä kellekään tuolla polilla. :rolleyes:
 
Piti aloittaa se pitkän kaavan ivf 16 päivän päästä.. No nyt on 4+2 ja en aloita :woot: ainakaan tällä erää. Tämä sama kävi tammikuussa juuri ennen ivf ja nyt taas :p.. Keskenmenosta rv 16 on neljä kuukautta. En vielä uskalla iloita, mutta pää on sekaisin.. Työpaikka vakinaisti minut juuri :angelic:.

Tsemppiä kaikille yrityksiin! Kyllä se onnistuu, kun jaksaa yrittää!


Onnittelut plussasta:happy:
 
Mulle tehtiin perjantaina aukiolotutkimus ja edelleen tänään on tiputellu/pyyhkiessä tullu verta:wideyed:
Kuinkakohan kauan mahtaa nyt tiputella? o_O

Onkohan täällä jollain kokemusta/tietoa?
Lääkäri sanoi että voi vähän tulla veren ja liman sekoitusta tutkimuksen jälkeen mut en jotenki tajunnu et näin kauan vois tiputella.
 
Mulle tehtiin perjantaina aukiolotutkimus ja edelleen tänään on tiputellu/pyyhkiessä tullu verta:wideyed:
Kuinkakohan kauan mahtaa nyt tiputella? o_O

Onkohan täällä jollain kokemusta/tietoa?
Lääkäri sanoi että voi vähän tulla veren ja liman sekoitusta tutkimuksen jälkeen mut en jotenki tajunnu et näin kauan vois tiputella.

Ei ole itsellä tietoa vastata kysymykseesi. Minäkin kävin vastikään aukiolotutkimuksessa ja minulla taas ei tullut mitään vuotoa. Kannattaisiko ihan varmuuden vuoksi maanantaina soittaa terveydenhuoltoon ja varmistaa ettei ole mitään? Luin kuitenkin toisessa keskustelussa että ainakin osalla on ollut useamman (5-6) päivän tiputteluvuotoa.

Ylipäätänsä olin positviivisesti yllättynyt omasta kokemuksesta. Aukiolotutkimus oli loppujen lopuksi aika nopea tutkimus, ei ollut niin kivulias kun mitä kuvittelin, pientä menkkamaista kramppailua mutta ei mitään pahaa. Minulla todettiin että molemmat puolet on auki ja follikkeleita löytyy kummallakin puolella parikymmentä ja kaikki näyttää hyvältä. Poliklinikalla eivät tälle kierrolle suostuneet antaa mitään irrotuspiikkejä tai muuta. Sanoivat kuten olin lukenutkin että joillaki tärppää tämän tutkimuksen jälkeen eli kannattaa aktiivisesti yrittää raskautta tässäkin kierrossa.

Ensi kierrossa ilmoittaudun kp1 polille ja he antavat luvan pistelyyn. Kp 5-10 pistelen 50ml Gonal-F. Kp 10 käyn aamulla verikokeissa ja myöhemmin päivällä polilla ultrassa. Silloin ne katsoo jatkuuko Gonal-F piikittäminen vielä muutaman päivän ja määrää mulle irrotuspiikkipäivän. 36 tuntia irrotuspiikistä mennään inseminaatioon ja inseminaation jälkeen tulee aamuin illoin vaginaalisesti 200mg Lugesteronit.

Olivialle todella paljon onnea! Ihanaa että tässä keskustelussa tulee onnistumisia. Toivon sinulle kaikkea hyvää raskausajalle ja että tällä kertaa kaikki menisi hyvin! :Heartred
 
Ensi kierrossa ilmoittaudun kp1 polille ja he antavat luvan pistelyyn. Kp 5-10 pistelen 50ml Gonal-F. Kp 10 käyn aamulla verikokeissa ja myöhemmin päivällä polilla ultrassa. Silloin ne katsoo jatkuuko Gonal-F piikittäminen vielä muutaman päivän ja määrää mulle irrotuspiikkipäivän. 36 tuntia irrotuspiikistä mennään inseminaatioon ja inseminaation jälkeen tulee aamuin illoin vaginaalisesti 200mg Lugesteronit.

Olivialle todella paljon onnea! Ihanaa että tässä keskustelussa tulee onnistumisia. Toivon sinulle kaikkea hyvää raskausajalle ja että tällä kertaa kaikki menisi hyvin! :Heartred


Kiitos. Matka on vielä pitkä, mutta erävoitto tämäkin :cat:. Toivottavasti inseminaatio tuottaa teillä tulosta! Sulla on hyvät mahdollisuudet, kun follejakin on noin paljon! Toivotaan että tästä lähtee plussa-aalto tähän keskusteluun :angelic:!
 
Ei ole itsellä tietoa vastata kysymykseesi. Minäkin kävin vastikään aukiolotutkimuksessa ja minulla taas ei tullut mitään vuotoa. Kannattaisiko ihan varmuuden vuoksi maanantaina soittaa terveydenhuoltoon ja varmistaa ettei ole mitään? Luin kuitenkin toisessa keskustelussa että ainakin osalla on ollut useamman (5-6) päivän tiputteluvuotoa.

Ylipäätänsä olin positviivisesti yllättynyt omasta kokemuksesta. Aukiolotutkimus oli loppujen lopuksi aika nopea tutkimus, ei ollut niin kivulias kun mitä kuvittelin, pientä menkkamaista kramppailua mutta ei mitään pahaa. Minulla todettiin että molemmat puolet on auki ja follikkeleita löytyy kummallakin puolella parikymmentä ja kaikki näyttää hyvältä. Poliklinikalla eivät tälle kierrolle suostuneet antaa mitään irrotuspiikkejä tai muuta. Sanoivat kuten olin lukenutkin että joillaki tärppää tämän tutkimuksen jälkeen eli kannattaa aktiivisesti yrittää raskautta tässäkin kierrossa.

Ensi kierrossa ilmoittaudun kp1 polille ja he antavat luvan pistelyyn. Kp 5-10 pistelen 50ml Gonal-F. Kp 10 käyn aamulla verikokeissa ja myöhemmin päivällä polilla ultrassa. Silloin ne katsoo jatkuuko Gonal-F piikittäminen vielä muutaman päivän ja määrää mulle irrotuspiikkipäivän. 36 tuntia irrotuspiikistä mennään inseminaatioon ja inseminaation jälkeen tulee aamuin illoin vaginaalisesti 200mg Lugesteronit.

Olivialle todella paljon onnea! Ihanaa että tässä keskustelussa tulee onnistumisia. Toivon sinulle kaikkea hyvää raskausajalle ja että tällä kertaa kaikki menisi hyvin! :Heartred

Täytyy vähän kattoa kun tänään vähän yltynytkin vuoto, vähän niinku niukan menkat olisi. Tiistaina seuraava soittoaika sinne lapsettomuuspolille missä kävin, niin täytynee soittaa jos ei vuoto siihen mennessä lopu:wideyed:
 
Onko teille ikinä tullut r-testiin "haamua"? Semmosta että just ja just erottaa.

Kuvaa? Mikä dpo? Toivotaan et vahvistuu! Hmm ehkä tullu viivanpaikka vaik nega mut eikai muuta.. Tai on roskishaamu ja oon ainaki luullu näkeväni haamun mut en sit tiiä.. Mikä merkki? Seki vaikuttaa
 
Kuvaa? Mikä dpo? Toivotaan et vahvistuu! Hmm ehkä tullu viivanpaikka vaik nega mut eikai muuta.. Tai on roskishaamu ja oon ainaki luullu näkeväni haamun mut en sit tiiä.. Mikä merkki? Seki vaikuttaa

Mulla on dpo 9 nyt eli todella aikaisin hätäpäissään testasin :grin yritin ottaa kuvaa mutta ei siitä taida saada selkoa. Mitään oireita ei kyllä ole oikeastaan.. Toiveikas olo on, koska ovis hyödynnettiin hyvin ja oli kunnon mega ovisoireet. Testit raskauskeijun erittäin herkkä.

Ehkä odotan nyt kiltisti vaan ja testaan myöhemmin uudelleen :grin tietysti just loppu kaikki r-testit...
 
Tuossa vielä kuva, josta ei ota selvää. Ylempänä ovistesti ja alempana r-testi. Voi olla viivanpaikkakin o_O
 

Liitteet

  • IMG_20190916_093901.jpg
    IMG_20190916_093901.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 212
Tuossa vielä kuva, josta ei ota selvää. Ylempänä ovistesti ja alempana r-testi. Voi olla viivanpaikkakin o_O

Mulla on tullu haamu varmaan 6-8 kertaa, ni en oo viittiny ees testailla ellei oo reilusti myöhässä.

Mutta toivottavasti sulla vahvistuis viiva :angelic:
 
Takaisin
Top