hannuli77
Puuhakas puhuja
Tämmöisestäkin asiasta on pakko hehkuttaa, mutta me saatiin talletettua yöllä :)) Eihän se varmaan mihinkään johda, mutta ainakin pääsee piinailemaan :) Se, mikä on outoa, mua vihloo nyt oikeasta munasarjasta. Semmoista ihmettä ei meinaan ole tapahtunut, olen luullut että siellä ei ole elämää :?
Edellisenä päivänä sain puhtaita negoja joten ei vaikuttais olevan piikistä johtuvaa enää. Ja tänä aamuna myös tosi haaleet haamut liuskoihin. Toinen letrokierto Pregnylillä taitaa tärpätä. Ei tätä pysty tajuamaan enkä toisaalta uskalla vielä iloita täysillä mut ennätyspitkällä oon, ekaa kertaa ikinä raskaana
Eilen kp 26 aloitin terolutit (niitä oli vielä kaapissa) koska turha tässä on ovista hamaan tulevaisuuteen odotella. Pääsee jossain vaiheessa uuteen kiertoon ja meinasin ottaa sitten taas parin kierron tauon jälkeen letrot käyttöön. Viimeksi helmikuun kierrossa ne mulla olleet käytössä, näköjään kroppa sai maaliskuun kierrossa oviksen aikaiseksi kp 16 (lämpöjen mittailulla varmistettu) mutta tässä kierrossa ei näköjään tehot siihen enää riittäneet
Toivottavasti raskaus ois kohdunsisäinen ja siellä kasvais vauvanalku
Toivottavasti sulla olis hyvä merkki! :)