Letrozolin käyttäjiä?

Eiku vasta heinä-elokuun vaihteessa, mutta stressaan jo etukäteen, että miten mun kierron sais mätsäämään siihen annettuun ajankohtaan :D

Niin ja siis mietin, että aloittaisinko ne terolutit kp 16, jolloin pysyis kierto säännöllisenä vai odottelisinko tapahtuisko ovista :)

Mä vieläkin vähän arvuuttelen oliko ovista vai ei. Toivottavasti oli niin voi kunnolla piinailla. Veikkaan et se ois ollu pe-la yönä jos oli. Tässä siis joka tapauksessa pitkät päivät edessä:grin

Miten muiden viikonloppu on sujunut? Ketkä ilmoittautuu tän hetken piinailijoiksi eli loppukiertolaisiksi?:anyone

Täällä dpo5, ihan liian monta päivää vielä ennen kuin ehkä pääsee testailemaan...

Täällä dpo5, ihan liian monta päivää vielä ennen kuin ehkä pääsee testailemaan...

Mulla sama fiilis! Nää on niitä pahimpia ja hitaampia päiviä :dead: Mulla nyt dpo5 ehkä. Sä oot päivän pidemmällä :grin Mulle iski eilen aivan tajuton väsymys, jolle on toki paljon todennäköisempiä syitä kuin raskaus, mut helpottaa kummasti kun kuvittelee kaiken raskaudesta johtuvaks:grin Vaikka tiiän ettei voi ees kiinnittyminen olla tapahtunu :rolleyes:

Pipsu mä varmaan en ottais ihan vielä teroluteja jos vaikka tuliskin ovis :wink Siihen on kuitenkin vielä sen verran aikaa että ehkä sitten viimeistä kiertoa vois katkaista teroilla jos siltä näyttää?Toisaalta ymmärrän että olis kiva jos olis säännöllinen kierto. Mutta ei teroistakaan aina voi olla ihan varma milloin vuoto alkaa.

Täällä ei näy vieläkään punaista, mutta jos ovis on ollut myöhemmin kuin luulin niin tänään olis sit vasta dpo14. Muutoin ois jo dpo 16...

Onneksi olkoon kettutyttö! Milloin hoito alkaa? Joko jännittää? :)

Kiitos :)
Seuraavasta kierrosta alkaa ja nyt on siis kp13 tätä kiertoa. Jännittää kyllä!
Ens vko ke mennään verikokeille molemmat ja saan sitä ohjantaa. Pe on soittoaika ja lääkäri kertoo enemmin uusiksi ja sovitaan otanko tähän kiertoon terot ettei pitkittyis jännityksen takia kierto. Sovitaan folliultrat jne. Eli tapahtuu jo! Ei meinaa uskoa todeksi :)

Hui, sain nyt pysyvän hymynaaman ovistestiin ja taas tulee tuota kirkasta verta :bored:

Mä oon kuullut että joillain ovulaatio voi aiheuttaa pientä verenvuotoa, ehkä olis sitä? En tosin tiedä tulisiko verta just ennen ovista, samana päivänä vai oviksen jälkeen.. Mutta hyvä että sait hymynaaman kuitenkin, eiköhän sieltä ovis olis tuloillaan :)

Louhitar, sulla jo DPO7? Viikon päästä tiiät jo melko varmasti tuloksen:happy: Onks mitään erityistä? Mulla on lämmöt noussu oletetun oviksen jälkeen tosi hyvin:) Jos jotain positiivista niin se et Letrot ja Pregnyl näyttäis rytmittävän mulla hormonitoimintaa aika mukavasti:) Mut hitaita on nää päivät kyllä, sitä ei pääse mihinkään:grin

Louhitar, sulla jo DPO7? Viikon päästä tiiät jo melko varmasti tuloksen:happy: Onks mitään erityistä? Mulla on lämmöt noussu oletetun oviksen jälkeen tosi hyvin:) Jos jotain positiivista niin se et Letrot ja Pregnyl näyttäis rytmittävän mulla hormonitoimintaa aika mukavasti:) Mut hitaita on nää päivät kyllä, sitä ei pääse mihinkään:grin

Näin on ja vähän jo jännittää! Oon yrittänyt olla miettimättä liikaa (ihan kuin se onnistuisi), mutta onneksi on ollut tosi paljon kaikkea muutakin. Lämpöjen seurailun lopetin kokonaan kun olivat ihan mitä sattuu. En kyllä päässyt aina mittaamaan samoihin aikoihin eikä yhtämittaista untakaan ehtinyt aina kertyä tarpeeksi. Mitä ihmeellisimmistä asioista on meinannut tulla itku ja nännit on olleet oviksen jälkeen tosi kipeät, nyt ehkä vähän helpottaa jo. Alkuun olin ihan yltiötoiveikas tärpistä, nyt taas ajatukset on kääntyneet ihan toiseen suuntaan. Vielä ainakin viikon joutuu jännäilemään, huoh

Täällä dpo17 ja nega testattu:sad001 edelleen näkyy haamuviiva siinä edellisessä testissä, nyt sen huomaa vielä paremmin kun vertaa tähän oikeaan negaan.

Eka ovis taisi sitten tuottaa tulokseksi kemiallisen, on kai sekin parempi ku ei mitään vaikka just nyt ei tunnu siltä. Olis vaan menkat alkaneet dpo14 niin olis säästynyt tältä jännitykseltä ja hirveältä pettymykseltä. Toivon että vuoto alkaisi pian.

Täällä dpo17 (tai dpo15) ja nega testattu:sad001 edelleen näkyy haamuviiva siinä edellisessä testissä, nyt sen huomaa vielä paremmin kun vertaa tähän oikeaan negaan.

Eka ovis taisi sitten tuottaa tulokseksi kemiallisen, on kai sekin parempi ku ei mitään vaikka just nyt ei tunnu siltä. Olis vaan menkat alkaneet dpo14 niin olis säästynyt tältä jännitykseltä ja hirveältä pettymykseltä. Toivon että vuoto alkaisi pian.

Hups tuli vahingossa kahdesti kun piti vaan lisätä sulkuihin että jos ovis oli myöhemmin niin tänään on dpo15. Mutta kyllä menkkojen olisi siis pitänyt jo alkaa, toki joskus luteaali voi olla sen 16 päivää... Kyllä harmittaa :sad001

Takaisin