Letrozolin käyttäjiä?

Tämmöisestäkin asiasta on pakko hehkuttaa, mutta me saatiin talletettua yöllä :)) Eihän se varmaan mihinkään johda, mutta ainakin pääsee piinailemaan :) Se, mikä on outoa, mua vihloo nyt oikeasta munasarjasta. Semmoista ihmettä ei meinaan ole tapahtunut, olen luullut että siellä ei ole elämää :?

Onko todettu ettei sielkä ole? Vai mistä niin päättelet?
Hyvä että saitte talletettua!!

Vuosien saatossa mulla ei ole koskaan ollut mitään tuntemuksia oikealla, ovis- ja munasarjakivut aina vasemmalla. Ja nytkin ultrassa viimeksi oikea näkyi lepotilassa ja lääkärin mukaan tuki sitä olettamustani, ettei siellä elämää juuri ole. Nyt kyllä vihloo molemmin puolin ja kävelykin tekee kipeää, että eiköhän se ovis tässä ole hollilla.

Vuosien saatossa mulla ei ole koskaan ollut mitään tuntemuksia oikealla, ovis- ja munasarjakivut aina vasemmalla. Ja nytkin ultrassa viimeksi oikea näkyi lepotilassa ja lääkärin mukaan tuki sitä olettamustani, ettei siellä elämää juuri ole. Nyt kyllä vihloo molemmin puolin ja kävelykin tekee kipeää, että eiköhän se ovis tässä ole hollilla.

Eli letrot ois toiminut hyvin ja tuonut elämää oikeallekin!

Eilen, kp24, 10vrk irrotuspiikistä sain testeihin haalean haaleat haamut ja digiin ”raskaana 1-2” :Heartred Edellisenä päivänä sain puhtaita negoja joten ei vaikuttais olevan piikistä johtuvaa enää. Ja tänä aamuna myös tosi haaleet haamut liuskoihin. Toinen letrokierto Pregnylillä taitaa tärpätä. Ei tätä pysty tajuamaan enkä toisaalta uskalla vielä iloita täysillä mut ennätyspitkällä oon, ekaa kertaa ikinä raskaana:love7

Täällä tänään kp 27 ja siis luomukierto ilman muita ihmeellisyyksiä kuin monivitamiinit ja Inofolic :grin Eikä oviksesta merkkiäkään. Yleensä ollut kp 14-20 akselilla mutta en tässä kierrossa saanut bongattua, ei ollut limojakaan :sorry: Eilen kp 26 aloitin terolutit (niitä oli vielä kaapissa) koska turha tässä on ovista hamaan tulevaisuuteen odotella. Pääsee jossain vaiheessa uuteen kiertoon ja meinasin ottaa sitten taas parin kierron tauon jälkeen letrot käyttöön. Viimeksi helmikuun kierrossa ne mulla olleet käytössä, näköjään kroppa sai maaliskuun kierrossa oviksen aikaiseksi kp 16 (lämpöjen mittailulla varmistettu) mutta tässä kierrossa ei näköjään tehot siihen enää riittäneet :sad001

Haaveilija, onnea :)

Salainen sydan mullakin nyt luomukierto. En oo tikkuihin saanut ovista kiinni. Ja terot aloitin tänään, että ei pitkity kierto liikaa. Jos menkat alkais ennustetusti toukokuun 11-12 päivä niin pääsisi siihen ivf kiertoon sovitusti.
Mulla ehkä oli ovulaatiotuntemuksia viime ti. Vatsakipu noin tunnin kaksi. Mut tikku oli nega kummiskin edeltävästi. Sunnuntaina oli melkein plussa ja siihen sopeisi tuo ti vatsakipu. Mutta ei sillä niin väliä nyt kun ensikierto jo sovittu.
Mukavaa sunnuntaita kaikille.

Haaveilija onnea paljon! :) Onko raskausoireita jo?:grin

Salainensydän, harmi ettei ovista ehkä tullut mutta hyvä jos sen saa letroilla kuitenkin aikaiseksi :) Mä kanssa jännään että tuleekohan ovis tässä kierrossa, jotenkin pelkään että Letrot menettää tehonsa tai jotain. Tosin jotain pientä munasarjanippailua tuntuu jo nyt vaikka vasta kp3 että ehkä siellä jotain kasvaisi.. Aloitin Letrot tällä kertaa jo kp2, malttamaton kun olen:angelic:

Haaveilija, onnittelut, oliko nyt etukäteen jotain erilaisempia oireita tai tuntemuksia? :)

Kiitos kaikille onnitteluista!!!

Tällaset oireet nyt jälkikäteen ajateltuna ennen plussaa: poskien kuumotusta, yöllistä valvomista, lämmöt koholla ja pieniä viiltelyjä jossain syvällä lantionpohjassa:) Poskien kuumotus on jotenkin tosi vahvaa nyt kolmatta päivää:grin Ei vielä sen kummempaa:happy: Toivottavasti raskaus ois kohdunsisäinen ja siellä kasvais vauvanalku :rolleyes:

Tänään on dpo 11 ja kp 25/27. Testiä en oo vielä tehnyt, ehkä huomenna ajattelin kokeilla. Varmaan kyllä vielä liian aikaista, mut nyt on vaan tosi malttamaton olo.

Siis mullahan tuli dpo8 jo plussa. Ihan tosi aikasin mut näköjään sekin on mahdollista:happy:

Tuli muuten mieleen kun aina puhutaan et ovistestit voi näyttää myös raskauden nii mulla ei tuu lähellekään ovisplussaa vaikka digi näyttää ”raskaana 1-2” :)

Kiitos kaikille onnitteluista!!!

Tällaset oireet nyt jälkikäteen ajateltuna ennen plussaa: poskien kuumotusta, yöllistä valvomista, lämmöt koholla ja pieniä viiltelyjä jossain syvällä lantionpohjassa:) Poskien kuumotus on jotenkin tosi vahvaa nyt kolmatta päivää:grin Ei vielä sen kummempaa:happy: Toivottavasti raskaus ois kohdunsisäinen ja siellä kasvais vauvanalku :rolleyes:

Hei sullakin oli tota poskien kuumotusta! Mulla oli myös tässä kemiallisessa jotain dpo11-13 silleen, että välillä oli jotenkin tosi kuuma ja yhtenä päivänä posket helotteli punaisina:grin Luulin että lämmöt vaan oli laskeneet menkkoja enteilevästi mutta taisikin olla raskausoire kun ei ennen oo tommosta ollu. Harmi että se sit päättyi ennen kuin kunnolla alkoikaan:sorry: Mutta näitä plussanneiden oireita on kyllä aina niin kiva lukea:)

Muistaisin lukeneeni että jollain on ollu alaselän kipua ennen plussaa mutta en muista oliko kiinnittyessä :bookworm: Toivottavasti sulla olis hyvä merkki! :)

Tiedän niin ettei tää ol mitään, mutta huomaa ajattelevansa taas vaikka mitä..
Normisti mulla alaselkäkipu tulee vasta kp1 aikaisintaan. Nyt ei olla vielä niissä päivissä. Vatsakin juili just sopivasti ensin mut se meni jo ohi. Tämä selkä jäi sattuun ja aika paljonkin.

Siis mullahan tuli dpo8 jo plussa. Ihan tosi aikasin mut näköjään sekin on mahdollista:happy:

Tuli muuten mieleen kun aina puhutaan et ovistestit voi näyttää myös raskauden nii mulla ei tuu lähellekään ovisplussaa vaikka digi näyttää ”raskaana 1-2” :)

Ai niin aikaisin jo! Toivottavasti se on hyvä merkki, kun hormonia on niin paljon, että se näkyy testissä jo noin aikaisin :) Kiva on tosiaan lukea näitä plussaoireita ja tarinoita.

Mulle on jäänyt kammo testaamiseen, kun tammikuussa sain haamuplussan. Menkat oli päivän myöhässä ja sitten seuraavana päivänä alkoi vuoto. Vaikka se näin jälkikäteen on kyllä lohduttanutkin, että kemiallinen kävi, mut silloin otin raskaasti sen. Tää on siis ollut ainut kerta, kun olen raskaustestiin mitään saanut. Negatiivinen tulos se sitten vasta itkettääkin. Ehkä meen aamulla sen hetkisen fiiliksen mukaan vaan.

Takaisin