Letrozolin käyttäjiä?

Dpo 5 ja mulla tuhruttaa nyt kolmatta päivää pyyhkiessä hentoisen rusehtavaa kirkasta valkkaria. Ekana tuli vaaleanpunaista, nyt siis muuttunut ruskeaksi. Oisko tää nyt jotain ovulaation jälkeistä vuotoa..? Ikinä ei ole aiemmin tässä kohtaa tuhrutellut. Alavatsaa juimii ajoittain menkkamaisesti.

Sama juttu, kp6 oli eilen ja menkat loppui. Mulla on oikealla puolella välillä tuikkinut, toivon että olisi munarakkulan kasvukipuja mutta eihän sitä tiedä. Tässä kierrossa ei ole ultraakaan nyt sitten :nailbiting:

Mulla ei sit loppunutkaan, sai yötä vasten laittaa siteen. Pöh! No jos tänään! :D

Tsemppiä tähän kiertoon sulle!

Mulla ei sit loppunutkaan, sai yötä vasten laittaa siteen. Pöh! No jos tänään! :D

Tsemppiä tähän kiertoon sulle!

Eikä! Mulla kanssa yllätti ihan puun takaa ruskealla vuodolla mutta nyt näyttäisi jo loppuneen sekin. Mutta jouduin myös vielä turvautumaan pikkuhousunsuojaan vaikka just olin luopunut niistäkin ja ajatellut että ohi on. Että menkat osaa olla joskus ärsyttävät :confused:

Hannuli, kuulostaa hyvältä sun oireilut, vois olla kiinnittymistä :wink

Sain puhelun tänään lääkäriltä kun olin pesutuvalla ripustamassa pyykkejä. Kävin kaivaa tiedot omakannasta kun meni osa asioista ihan ohi puhelun aikana. Hormooni verikokeet oli normaalit, aloitetaan siitä huolimatta pistokset koska ei tiedetä miksi ei letrozoleilla ole saatu vastetta. Eli seuraavasta kierrosta alkaa pistoshoidot. :)

FSH 6.6, LH 3.3 eli normaalit. Käyttänyt ed. kierrossa Primolut:a 10 vrk, sillä vuoto. Neuvotaan käyttämään uusi Primolut 10 vrk 11.5. alkaen, ilmoittautuu FSH- OI - hoitoon alkavasta vuodosta. Aloitus- UÄ + pistosohjaus tuolloin. Alustavasti annokseksi Gonal-F 62,5 IU/ vrk, UÄ noin 7 vrk pistosten aloittamisesta

Alinah kp7

Jep, täytyy käydä hakee apteekista noita primoluteja lisää kun loppuivat. Täytyy ottaa reissuun mukaan.

Jes, nyt alinah pääsette vihdoin asioiden äärelle!
Mulla muuten tuo sama pistos alkaa alkuun. Sitten päälle ne muut. Huomenna kuulem annokset.

Mä ajattelin varata ens kiertoon sen ultra-ajan, haluan nähdä onko tuolla donavertyllä vaikutusta munarakkuloiden määrään.. eipähän sitten tarvitse arpoa mikä oli tilanne :) Nyt vaan puuduttavaa menkkojen odottelua, en usko tärppiin, ei minkäänlaisia "merkkejä" ilmassa.

Mä ajattelin varata ens kiertoon sen ultra-ajan, haluan nähdä onko tuolla donavertyllä vaikutusta munarakkuloiden määrään.. eipähän sitten tarvitse arpoa mikä oli tilanne :) Nyt vaan puuduttavaa menkkojen odottelua, en usko tärppiin, ei minkäänlaisia "merkkejä" ilmassa.

Sama juttu. Aivan on hiljaista. Ei edes sellaisia oireita mutä on tärpittömässä kierrossa :D

Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella? Dpo 14 ja aamulla petti kärsivällisyys, testi kuitenkin nega. Sen jälkeen on jomotellut siihen malliin, että hanat aukeaa hetkenä minä hyvänsä. Pientä vaaleaa tuhrua tuli hetken, mutta ei sen enempää. Ota näistäkin nyt sitten taas selvää

Sama juttu. Aivan on hiljaista. Ei edes sellaisia oireita mutä on tärpittömässä kierrossa :D
Epäilen, että ovulaatiota ei tapahtunutkaan tai ainakin on huono keltarauhanen, koska lämmöt ei oo noussu :/ Mutta sulla koittaa jännät paikat kohta joka tapauksessa, toki peukut pystyssä, että sinne tuliskin se plussa ennen ivf hoitoa :)

Epäilen, että ovulaatiota ei tapahtunutkaan tai ainakin on huono keltarauhanen, koska lämmöt ei oo noussu :/ Mutta sulla koittaa jännät paikat kohta joka tapauksessa, toki peukut pystyssä, että sinne tuliskin se plussa ennen ivf hoitoa :)

Totta, jännää on. Tarkootitko, että mulla ei noussut lämmöt vai sulla :D
Minusta en tiedä kun en mittaa.

Alinah, hyvä kuulla, että pääsette viimein tosi toimiin :)

Muille piinailijoille tsemppiä pitkiin päiviin.
Itse luovuin jo toivosta, täällä vain vuotoa odotellessa. Tänään tulee kaksi päivää viimeisestä Lugesteronista, saa nähdä kuinka kauan kestää.

Alinah, hyvä kuulla, että pääsette viimein tosi toimiin :)

Muille piinailijoille tsemppiä pitkiin päiviin.
Itse luovuin jo toivosta, täällä vain vuotoa odotellessa. Tänään tulee kaksi päivää viimeisestä Lugesteronista, saa nähdä kuinka kauan kestää.

Toi tunne mikä tulee kun huomaa, että jaha.. mahikset oli ja mahikset meni. Niin sieltä syvältä :(

Kun ei menkkoja vielä näy kenelläkään piinailijoista, niin toivoa on vielä :) Vaikka tiedän kyllä ettei sitä jossain kohtaa jaksa enää toivoa, varsinkaan jos ei oo mitään oireita. Mutta oireettomuushan voi olla myös hyvä merkki jos yleensä on negakierrossa kaikenlaista oiretta:smug: Pidän teille kaikille peukut!

Mä odottelen että pääsisi aloittaa ovistestit, gyne neuvoi aloittamaan kp10 eli sunnuntaina. Miten se aika nyt mateleekin jopa tässä vaiheessa kiertoa:eek:

Kun ei menkkoja vielä näy kenelläkään piinailijoista, niin toivoa on vielä :) Vaikka tiedän kyllä ettei sitä jossain kohtaa jaksa enää toivoa, varsinkaan jos ei oo mitään oireita. Mutta oireettomuushan voi olla myös hyvä merkki jos yleensä on negakierrossa kaikenlaista oiretta:smug: Pidän teille kaikille peukut!

Mä odottelen että pääsisi aloittaa ovistestit, gyne neuvoi aloittamaan kp10 eli sunnuntaina. Miten se aika nyt mateleekin jopa tässä vaiheessa kiertoa:eek:

Anteeksi kysymys, en pysy kaikkien perässä, oliko niin että sulla nyt pistokset?

Toi tunne mikä tulee kun huomaa, että jaha.. mahikset oli ja mahikset meni. Niin sieltä syvältä :(

Eilinen oli synkkä päivä, mutta kyllä tämä taas tästä. Mulla helpottaa yleensä, kun ensin ryven siellä todella syvissä vesissä ja sitten unohdan sen turhan toivomisen. Eteenpäin vaan. Mies on jotenkin ihanan kannustava ja lohduttava ollut. Koko tämä kurja lapsettomuus on kuitenkin tuonut meitä läheisimmiksi ja parantunut suhdetta. Vaikka ei ole kyllä helppo tie ollut parisuhteellekaan. Hyvät asiat ei tule helpolla :)

On tämä kyllä erikoista vuoristorataa. Aamulla asennoiduin tuntemusten perusteella odottelemaan kp2, jolloin pääsisi aloittamaan uudella letroannoksella. Koko päivän odotin, että se ois siinä edellisen kierron osalta. Vaan vielä mitä, toivoa on sittenkin. Jos tässä nyt ei vuoto ala, niin sitten jännätään tuleeko plussaa ja milloin. Ja sitä mitä se voi tarkoittaa, jos plussa tulee kovin myöhään. Vähempikin odottelu ja jännäily riittäisi!

Takaisin