Letrozolin käyttäjiä?

Missä vaiheessa olette yleensä aloitelleet testaamisen oviksen jälkeen? Mulla menossa dpo 11 ja kuvittelin jaksavani odottaa loppuviikkoon ennen ensimmäistä testiä. Nyt en olekaan enää ihan varma miten pitkään hermo kestää:dance018

Missä vaiheessa olette yleensä aloitelleet testaamisen oviksen jälkeen? Mulla menossa dpo 11 ja kuvittelin jaksavani odottaa loppuviikkoon ennen ensimmäistä testiä. Nyt en olekaan enää ihan varma miten pitkään hermo kestää:dance018

Äsken tein testin ja mulla dpo 12 tänään. Negatiivinen tulos. En vaan malttanut olla tekemättä, vaikka tuloksen arvasinkin. Tarkotus oli mullakin malttaa odottaa sinne varsinaiseen menkkojen alkamispäivään asti, mutta ei oikein onnistunut. :D

Äsken tein testin ja mulla dpo 12 tänään. Negatiivinen tulos. En vaan malttanut olla tekemättä, vaikka tuloksen arvasinkin. Tarkotus oli mullakin malttaa odottaa sinne varsinaiseen menkkojen alkamispäivään asti, mutta ei oikein onnistunut. :D
Tunne on tuttu, yritän vielä taistella vastaan!

Tänään ilmaantui pieni kuvotus heti aamusta eikä vieläkään ole helpottanut. Vähän kuin alkaisi närästys, mutta ei alakaan. Voi toki olla jotain ihan muutakin, mutta mietityttää että jospa kuitenkin...

Tunne on tuttu, yritän vielä taistella vastaan!

Tänään ilmaantui pieni kuvotus heti aamusta eikä vieläkään ole helpottanut. Vähän kuin alkaisi närästys, mutta ei alakaan. Voi toki olla jotain ihan muutakin, mutta mietityttää että jospa kuitenkin...

Voimia taisteluun!

Mä oon nykyään odotellu sinne dpo14-15 asti kun ne negat tikut on jotenkin niin masentavia. Mutta varmaan jos olis paljon jotain raskausoireita niin sit en ehkä malttaisi :grin Tsemppiä piinapäiviin! Ja Tyynelle pahoittelut negasta, toki vielä aikaista jos kiinnittyminen tapahtunut myöhää :)

Mulla sattui todella ikävästi nimenomaan alaselkä/vasen kylki 6 päivää hedelmöittymisestä...mutta se oli tosiaan sen yhden päivän ja kuumavesipullo auttoi.

Mullakin on menny ohi jo se kipu. Illalla vielä sattui ja aamulla herätessä ei enää. Voi kumpa olisikin siitä johtuvaa.

Mä yritän aina odottaa menkkoihin. Mut sit yleensä päivän kaks ennen sortuu. Nyt mun ois ehkä pakko tehdä jo perjantaina kun silloin suunnittelu lääkepustohoidoista. Ihan nega se on, mut ainakin voi varmaksi sanoa silloin olleen nega.

Mä en koskaan pysty odottamaan dpo10 pidempään. Tää on niiiiiiiin pitkä piina oviksesta menkkoihin ja oikeasti koko elämä pyörii sen ja "oireiden" ympärillä...jotenkin kestän sen liian aikaisin testatun negan paremmin kuin varman negan. Etenkin kun mulla kyllä rupeaa jo tuhruttamaan viimeistään dpo 12, ehtii edes vähän aikaa toivomaan.

Mulla olis huomenna vika päivä Letroja, nyt siis kp5 ja vielä niukasti vuotelee. Oliko kellään pitkäkiertolaisella Letrot aikaistaneet ovista? Viime kierrossa ovis oli jotain kp21, toivon että nyt tulis aiemmin :)

Mulla olis huomenna vika päivä Letroja, nyt siis kp5 ja vielä niukasti vuotelee. Oliko kellään pitkäkiertolaisella Letrot aikaistaneet ovista? Viime kierrossa ovis oli jotain kp21, toivon että nyt tulis aiemmin :)[/QUOTE]

Millä annoksella sulla menee ne letrot? :)

Mulla olis huomenna vika päivä Letroja, nyt siis kp5 ja vielä niukasti vuotelee. Oliko kellään pitkäkiertolaisella Letrot aikaistaneet ovista? Viime kierrossa ovis oli jotain kp21, toivon että nyt tulis aiemmin :)

Millä annoksella sulla menee ne letrot? :)[/QUOTE]

2 tablettia eli 5mg/vrk. Tuolla annoksella kasvoi viimeksi kaksi johtofollia mutta tosiaan vasta kp21, olis kiva jos tulis aiemmin niin ei olis aina niin pitkät kierrot:)

Mä aloitin tänään ominpäin letrot, mulla niitä oli enään 5 nappia jäljellä niin kokeilen ne nyt pois tosta pyörimästä. Vaikka en usko niiden auttavan, kun hormoonitoiminta ihan nollassa.. Kun ei viime kiertoonkaan se annosnosto tuottanut mitään tulosta, mutta näillä nyt mennään..

Harmittaa ihan hirveesti oma hormoonitoiminta.

Sorruin taas testaamaan. Huomenna on dpo 14 ja siihen testitulokseen aion sitten tyytyä. Negahan se on sekin. Tänään alkoi pienet vatsakivut, joten eiköhän ne menkat sieltä kohta sitten ala. Tänään vielä otan Lugen, viimeisen jätän sitten ottamatta, että pääsee nopeammin uuteen kiertoon. Kyllä on taas niin toivoton olo.

Just tänään lueskelin tuosta kiinnittymisestä, ilmeisesti kiinnittyminen voi tapahtua jopa dpo3-5:angelic:
Muaki masentaa, vappupäivän ostoksena oli iso dosetti mihin saan nuo kaikki popsimani vitamiinit tungettua, kaikkensa tekee, mutta ei se vaan tartu kiinni..

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin :)

Mulla oli omat harvat ovikset joskus kp35-55. Eka letrokierto kesti 30pv ja toisessa plussasin kp24, raskaustestillä siis. Eli todellakin aikaisti:happy: Tosin sain myös irrotuspiikit mutta varmaan ois itekin voinu irrota huomattavasti aiemmin kuin noissa maraton-kierroissa:)

Voi ei alinah, toi on niin turhauttavaa kun ei ovuloi eikä pääse piinailemaankaan :sad001 Päivät ja viikot tuntuu varmasti tosi pitkiltä mutta kyllä sullekin vielä sopiva piikki löydetään! Hyvä että otit vikat Letrot, tuskin niistä haittaakaan on:)

Tsempit myös muille kaikkiin tilanteisiin!

Haaveilija, voi ku itellekin kävisi noin että ovis aikaistuis ja tulis plussa :) En yhtään jaksaisi enää pitkiä kiertoja, menee niin paljon päiviä hukkaan... Ja tuntuu että suurin osa plussanneista plussaa just siinä kierrossa missä aikainen ovis, näin myös mun kavereilla..

Kp6 ja menkat loppu, en tiedä oisko jotain follin kasvukipuja tuolla vasemmassa munasarjassa tai sitten jotain muuta jomotusta. Ei voi tietää!

Kp6 ja menkat loppu, en tiedä oisko jotain follin kasvukipuja tuolla vasemmassa munasarjassa tai sitten jotain muuta jomotusta. Ei voi tietää!

Sama juttu, kp6 oli eilen ja menkat loppui. Mulla on oikealla puolella välillä tuikkinut, toivon että olisi munarakkulan kasvukipuja mutta eihän sitä tiedä. Tässä kierrossa ei ole ultraakaan nyt sitten :nailbiting:

Takaisin