Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Missä vaiheessa olette yleensä aloitelleet testaamisen oviksen jälkeen? Mulla menossa dpo 11 ja kuvittelin jaksavani odottaa loppuviikkoon ennen ensimmäistä testiä. Nyt en olekaan enää ihan varma miten pitkään hermo kestää
Tunne on tuttu, yritän vielä taistella vastaan!Äsken tein testin ja mulla dpo 12 tänään. Negatiivinen tulos. En vaan malttanut olla tekemättä, vaikka tuloksen arvasinkin. Tarkotus oli mullakin malttaa odottaa sinne varsinaiseen menkkojen alkamispäivään asti, mutta ei oikein onnistunut. :D
Tunne on tuttu, yritän vielä taistella vastaan!
Tänään ilmaantui pieni kuvotus heti aamusta eikä vieläkään ole helpottanut. Vähän kuin alkaisi närästys, mutta ei alakaan. Voi toki olla jotain ihan muutakin, mutta mietityttää että jospa kuitenkin...
Onko joku kuullut että kiinnittyminen vois tuntua alaselän kipuiluna?
Mulla sattui todella ikävästi nimenomaan alaselkä/vasen kylki 6 päivää hedelmöittymisestä...mutta se oli tosiaan sen yhden päivän ja kuumavesipullo auttoi.
Missä vaiheessa olette yleensä aloitelleet testaamisen oviksen jälkeen? Mulla menossa dpo 11 ja kuvittelin jaksavani odottaa loppuviikkoon ennen ensimmäistä testiä. Nyt en olekaan enää ihan varma miten pitkään hermo kestää
Mulla olis huomenna vika päivä Letroja, nyt siis kp5 ja vielä niukasti vuotelee. Oliko kellään pitkäkiertolaisella Letrot aikaistaneet ovista? Viime kierrossa ovis oli jotain kp21, toivon että nyt tulis aiemmin :)
Mulla olis huomenna vika päivä Letroja, nyt siis kp5 ja vielä niukasti vuotelee. Oliko kellään pitkäkiertolaisella Letrot aikaistaneet ovista? Viime kierrossa ovis oli jotain kp21, toivon että nyt tulis aiemmin :)
Kp6 ja menkat loppu, en tiedä oisko jotain follin kasvukipuja tuolla vasemmassa munasarjassa tai sitten jotain muuta jomotusta. Ei voi tietää!