Letrozolin käyttäjiä?

Mulla vilkuttaa nyt kolmatta päivää hymynaama, sen maanantaisen suoraan tulleen pysyvän jäljeen :? Tosin mun mielestä viivat haalenee vaan. Voiko laskeva hormonimäärä näkyä toisessa testissä niin, että näyttää vilkkuvaa? Oon ihan ulalla nyt mun kropan toiminnasta. Toi hymynaama sekoitti kaiken. Alunperin Flo ennusti ovista huomiselle, testailen nyt muutaman päivän ainakin. Yhtään ei kyllä tunnu munasarjoissa kasvukipuja, oikeastaan mitään. Alavatsaa keskeltä nippailee satunnaisesti.

Mulla vilkuttaa nyt kolmatta päivää hymynaama, sen maanantaisen suoraan tulleen pysyvän jäljeen :? Tosin mun mielestä viivat haalenee vaan. Voiko laskeva hormonimäärä näkyä toisessa testissä niin, että näyttää vilkkuvaa? Oon ihan ulalla nyt mun kropan toiminnasta. Toi hymynaama sekoitti kaiken. Alunperin Flo ennusti ovista huomiselle, testailen nyt muutaman päivän ainakin. Yhtään ei kyllä tunnu munasarjoissa kasvukipuja, oikeastaan mitään. Alavatsaa keskeltä nippailee satunnaisesti.
Sulla oli kyllä tosi vahvat ne viivat siinä testissä, et sen perusteella veikkaisin sen oviksen olleen silloin, vertasin omaani :) Sinänsä mullakin oli vähän ongelmia tuon testilaitteen kans, ensin näytti virheilmoitusta ja sit tein uuden ja silloin tuli pysyvä hymynaama, tein vielä aamulla prechekin liuskatestin ja se oli positiivinen..

https://aijaa.com/mNxzBu

Pipsu taisi aiemmin pyytää kuvaa siitä haamulaisesta mutta enhän mä osannu... Yritin nyt laittaa kuvan tuon aijaa.comin kautta mutta en tiedä toimiiko tuo linkki. Miten voinkin olla näin huono näissä teknisissä asioissa :shy: (jos se toimii niin siinä haamutesti oikealla ja vieressä tämän päivän testi)

Kyllä on monella nyt ovistestitkin tosi epäselviä, koht menee kyllä järki kaikkiin testeihin! :mad::hilarious:

https://aijaa.com/mNxzBu

Pipsu taisi aiemmin pyytää kuvaa siitä haamulaisesta mutta enhän mä osannu... Yritin nyt laittaa kuvan tuon aijaa.comin kautta mutta en tiedä toimiiko tuo linkki. Miten voinkin olla näin huono näissä teknisissä asioissa :shy: (jos se toimii niin siinä haamutesti oikealla ja vieressä tämän päivän testi)

Kyllä on monella nyt ovistestitkin tosi epäselviä, koht menee kyllä järki kaikkiin testeihin! :mad::hilarious:

Tuo on selvä haamu kyllä! Ainakin kemiallinen siis ollu, veikkaan niin:) Ymmärrän kyllä et se ei paljon lohduta siinä vaiheessa jos menkat alkaa:confused: Tsemppiä joka tapauksessa:happy:

Minustakin selvä haamu! Kurjaa, ettei sitten vahvistunut :( En tiedä kumpi on parempi, saada se plussa, joka haaleneekin pois vai puhdas nega, molemmat harmittaa joka tapauksessa :( Mutta mulle ainakin lääkäri oli ihan innoissaan siitä kemiallisesta ja piti sitä hyvänä merkkinä, että jotain edes yritti tapahtua.. Jospa se ensikerralla tarrais kunnolla kiinni :) Harmi, kun ei taida olla mitään lääkettä/keinoa millä sitä kiinnitymistä vois edistää?

Oli kyllä selkeä haamuviiva. Ikävää ettei vahvistunut :(

Mä vieläkin bongailen ovista. Nyt on kyllä niin haaleaa verrattuna niihin melkein plussiin. Olisko se sit ollut silloin mut ei osunut tikkuun.
Perhana ois kiva tietää, että osaa heiluttaa peittoja. Me on kohta heilutettu kaksi viikkoa putkeen nimittäin (no seitsemän päivää) että viis relata jos vois. Mut ei oikein uskallakaan.
Toisaalta nyt oli niin haalea tänään, että ainakin välipäivän vois pitää.

Tsemppiterveiset kaikille :) :)

Kiva että näette selvästi haamun kuitenkin :) Mäkin yritän ajatella nyt niin, että ainakin hedelmöittyminen onnistui joten ehkä mahdollisuudet uudelle raskaudelle on hyvät. Gyne kehui tässä kierrossa limakalvoa otolliseksi kiinnittymiselle joten ei siinäkään pitäisi olla vikaa, ei vaan nyt sit ehkä ollu tuuria mukana... Turhauttaa vaan odotella vuotoa taas kerran, nyt on jo kp38...o_O Hassua ku aluksi olin samassa kierron vaiheessa monen kanssa, nyt koko ajan vaan enemmän ja enemmän perässä. Ehkä seuraava ovis sit joskus juhannuksena:cool:

Kettutyttö pitäkää vaan jo välipäivä välillä niin ehtii siittiötkin uusiutumaan paremmin:grin Hyvin ootte kyllä jaksanu touhuta, meillä jaksetaan max. 4-5 päivää putkeen ja sit pidettävä tauko :rolleyes:

Huh täällä onneks vuoto alkoi, ei tarvinnut sentään montaa päivää venailla. Tällä kertaa oli hyvä että tein tuon negan testin ensin niin ei tunnu niin pahalta menkkojen alkaminen. Uuteen nousuun siis, Letrot valmiina odottamassa! :)

Äh, onpa harmi, että tässä kävi näin. Toisaalta hyvä, että pääsit nopeasti uuteen kiertoon. Kemiallinen kannattaa ajatella positiivisesti: oikeita asioita tapahtui siun kropassa, mut just nyt ei vaan ollut se oikea aika. Ehkä seuraavalla kerralla sitten :)

Meillä heilutellaan peittoja ehkä kerran viikossa, että repikää siitä :( Toi laivareissu oli ihan poikkeus. Nytkin yritin lämmitellä, niin "aamulla aikanen herätys, oli rankka päivä jne.." Tee tässä nyt lasta.

Voi ei toi on kyllä ikävää Hannuli :sad001 Mulle mies puhui eilen että jos ovis tulee aina tosi myöhään niin ei halua heti menkkojen loputtua alkaa touhuilla joka päivä tai joka toinen päivä, koska ei jaksa sitä tahtia ovikseen asti jos ovis vasta kp22 tms. Ymmärsin kyllä hyvin enkä tiiä jaksaisinko itekään.:joyful: Meillä on toiminu tää että on puhuttu asiasta jo etukäteen, et mikä tahti tuntuis kummaltakin hyvältä ja mitä tehdä jos väsyttää tms sillon ku pitäisi touhuilla. Helposti kyllä miehet ottaa paineita ja se sit vie haluja, ja varmaan kaikki erilaisia siinä mikä paineita helpottais...

Meidän taktiikka oli tässä kierrossa touhuilla vasta sitten, kun testi näyttää plussaa.. Nytkun touhuiltiinkin vähän sattumalta etuajassa ja saikin ovisplussan samaisena iltana mies on ihan varma, että nyt osui oikeaan napakymppiin ja on ihan hermostuksissaan :grin Eilen ei ehditty varmistella ja saa nähdä ehditäänkö tänäänkään..

Meillä on periaatteessa taktiikkana menkkojen loppumisesta ovisplussa plus kaksi päivää jokatoinenpäivä tiuhuilu. Ikinä se ei pidä. Jompikumpi hermoilee ettei riitä ja tulee välillä pitkät putket ja sit ongelma on se kun vain kerran oon saanut tikkuun kiinni sen ovisplussan. Sit on vähän arvailtu. Ja mahdollisuus on tietty ettei ovuloi lainkaan sillloin kun ei saa kiinni.
Siinä mistä tulin raskaaksi ei tikuteltu vielä ollenkaan ja jälkeen laskettuna ovis oli siinä kierrossa aikainen. Ja siitä johtuu se, että meidän putki pitkittyy kun ei uskalleta aloittaa kovin myöhään.

110f9339d4015b6bb7cdbd1bc6684d62

No enää ei tarvi arvailla. Ylhäällä se väärä hymynaamatesti, alhaalla tänaamuinen pysyvä hymynaama. On siis näköjään mahdollista digilläkin saada vääriä plussia. Viikkoon ei olla talleteltu, tänään olis vähän pakko. Tietää hyvää :roll:

Täällä tänään kp1, maanantaina käyn verikokeissa ja torstaina soittoaika jatkosta ja millä lähdetään pistelee.

Jes! Nyt pääset asioiden ytimeen. Sä otit nyt ne primot?

Ja Hannuli, nyt ei kun kaikki kaatokeinot peliin..
jos lupailet taas ne suuhommat ;)

Jes! Nyt pääset asioiden ytimeen. Sä otit nyt ne primot?

Ja Hannuli, nyt ei kun kaikki kaatokeinot peliin..
jos lupailet taas ne suuhommat ;)

Joo mä söin primot sit kuitenkin tähän kiertoo, maanantaina meni viimeinen ja viime yönä alkoi menkat. :)

Takaisin