Mulle on määrätty Terolut ihan vaan pitkien kiertojen katkaisuun, kierrot olleet joskus lähes 100 päivää. Ja sit myös on määrätty jos on näyttänyt ultrassa siltä ettei ovista tuu eikä limis oikein kasva eli on tiedetty että taas olis superpitkä ovuloimaton kierto niin parempi saada menkat aikaiseksi teroilla jotta pääsee uuteen kiertoon uusilla lääkeannoksilla. Mutta ilmeisesti näitä määrätään myös jos luteaalivaihe on liian lyhyt tai oma keltarauhashormonin tuotanto vähäistä ?
Nii ja nyt ei siis määrätty teroja koska ovis oli tuloillaan ja jos tulee ovis niin tulee myös menkat eli ei tarvii teroja siihen sitten enää :)
Okei.. en näköjään osannu tuota toista lääkettä ees oikein kirjoittaa
onko teillä miten ahkerasti seurattu sitä progesteroniarvoa kierron lopussa? Itsellä katsottu arvo vain kerran luomukierrossa, ja oli vähän reilu 15. Omien googlettelujen perusteella (suuri virhe
Tänään pitäis olla jo dpo14 ja päivällä laitoin jo siteenkin valmiiksi kun tuntui monta kertaa siltä että no nyt ne alkaa mutta ei. Kivut alkoi ja loppui useaan kertaan, nyt ei taas mitään. En vaan uskalla enää jotenkin toivoa ku pettymys aina niin kova. Huomenna teen kyllä testin jos ei oo aamuun mennessä vuotoa tullu. Jännittää..
Oon pyhästi luvannut itselleni etten usko mihinkään haamujen haamuihin (ellei oo joku dpo8-11) koska harvoin ne plussaksi muuttuu ja jos on raskaana niin ei sitä tikkua tarvii suurennuslasilla tihrustaa.
En kyllä onneksi tosissani odottanutkaan plussaa kun ei ole mitään oireita mutta ärsyttää vaan että menkat antaa odotuttaa itseään kun olis kiva päästä uuteen kiertoon...:banghead:
Oon vertailu testejä Pregnyl-pistosten jälkeen (ja sitä ennenkin, tosin en oo ollu raskaana), niin on tullu aika selväks mikä merkki näyttää mitäkin