Letrozolin käyttäjiä?

Haaveilija en osaa yhtään sanoa, saan itse piikin vasta ensi kiertoon. Voisin kuvitella, että on hirveän harvinaista että jäisi tulematta lääkkeellä.

En sittenkään testannut tänään. Huomenna teen kotona sitten illalla. On toi huussi niin ilkee paikka siihen. Tai ainakin nyt tuntuu siltä. Voinhan tehdä toki vieläkin. Jos nyt ajattelisi niin noin kahden tunnin päästä vois tehdä. Ollaan menossa nyt rautakauppaan niin aikakin kuluisi...

Mä vieläkin vähän arvuuttelen oliko ovista vai ei. Toivottavasti oli niin voi kunnolla piinailla. Veikkaan et se ois ollu pe-la yönä jos oli. Tässä siis joka tapauksessa pitkät päivät edessä:grin

Miten muiden viikonloppu on sujunut? Ketkä ilmoittautuu tän hetken piinailijoiksi eli loppukiertolaisiksi?:anyone

Mä vieläkin vähän arvuuttelen oliko ovista vai ei. Toivottavasti oli niin voi kunnolla piinailla. Veikkaan et se ois ollu pe-la yönä jos oli. Tässä siis joka tapauksessa pitkät päivät edessä:grin

Miten muiden viikonloppu on sujunut? Ketkä ilmoittautuu tän hetken piinailijoiksi eli loppukiertolaisiksi?:anyone

Täällä vielä piinailen mutta varmaan viimeistä päivää, koska huomenna on dpo14 eli tod.näk. alkaa menkat... Ja on kyllä niin pitkiä nämä päivät :grin:arghh: Ei oo mitään merkkejä raskaudesta, ei esim. pissata, janota eikä palele. Tänään ei oo ollu edes menkkapolttoja enää ja rintojen arkuuskin on tosi minimaalista. Uupunut olo ja jatkuva nälkä on tänään vaivannut mutta ne on todennäköisesti vain kiireisestä viikosta ja huonosti nukutuista öistä johtuvaa.

Toivotaan, että oli :)

Minä ilmottaudun piinailijaksi. Mulla on nyt dpo 4. Lugesteronin vuoksi menkat ei vissiin voi alkaa etuajassa (mitä mulle yleensä on käynyt oviskierroissa), joten saan piinata loppuun asti. En tiedä milloin uskaltaisin tehdä testiä vai söisinkö vain ensin tuon 15 päivän kuurin loppuun. Yritän pitää itteni kiireisenä enkä tarkkaile mitään oireita, koska kaikki oireet varmaan tulee näistä lääkkeistä.

Miten muut piinailijat ootte jakselleet?

Piinailijoille kärsivällisyystsemppiä täältä :)

Tultiin kaupunkiin takas ip ja tein heti sen ovistestin. En siellä sit kummiskaa tehnyt. Se oli melkein plussa. Jos se menee järjellisesti niin huomenna ja viim ylihuomenna on plussa. Mies innostui ja kaatoi mut kahdesti. Naurattaa jotenkin kun se on niin suloinen kun on innoissaan. Ja jo vähän etukäteen harmittaa, että joutuu negaa testaan sit loppukierrossa...
ei yhtään luottoa luomuun. Jos tosin mihinkään muuhunkaan...

Täältä kans piinailijoille tsemppiä ja plussatuulia!
Mä aloitin kans tänään ovis testailut cb:n kahdenhormonin testeillä, saa nähdä millainen kierto tästä kehkeytyy ilman letroja..

Kettutyttö mulla kans mies aina vilpittömän innoissaan jos on ovis lähellä kun on toivonut vauvaa vielä kauemmin kuin minä ja mulla näitä oviksia ei oo juuri ollu :rolleyes: Mutta hei nyt oon kuulkaa todistetusti ovuloinut tässä kuussa! Oli nimittäin tullut omakantaan teksti ”s-prog 33.8 eli potilas ovuloinut” :smiley-bounce012 Onhan tää jo ilonaihe vaikkei plussaa nyt tuliskaan :)

Kettutyttö mulla kans mies aina vilpittömän innoissaan jos on ovis lähellä kun on toivonut vauvaa vielä kauemmin kuin minä ja mulla näitä oviksia ei oo juuri ollu :rolleyes: Mutta hei nyt oon kuulkaa todistetusti ovuloinut tässä kuussa! Oli nimittäin tullut omakantaan teksti ”s-prog 33.8 eli potilas ovuloinut” :smiley-bounce012 Onhan tää jo ilonaihe vaikkei plussaa nyt tuliskaan :)

Varpu, hieno juttu!!

Ja mun testi oli ihan haalea nyt aamulla.. mitä hemmettiä kroppa pelleilee?!?

Varpu, hieno juttu!!

Ja mun testi oli ihan haalea nyt aamulla.. mitä hemmettiä kroppa pelleilee?!?

Voisiko olla että ovis/LH-huippu meni jo? Jos eilen oli ip lähes plussa niin ehkä plussa olis tullut illalla tai yöllä ja nyt jo haalenee.. Mullakaan ei tullut ihan selkeää plussaa vaan aamupäivällä melkein plussa ja illalla molemmat viivat oli tosi vaaleita niin oli vaikea sanoa oliko se varmasti plussa. Silti nyt tuo verikoe varmisti että ovis tapahtui. Ehkä sama juttu sulla?:) Onneks touhuilitte eilen :grin

Täällä siis dpo14 ja vielä ei näy punaista eikä ole mitään menkkakipujakaan.. Vatsa meni jo vähän löysäks mikä yleensä enteilee sitä että menkat alkaa samana päivänä. Vuotoa odotellessa, aika matelee..

Varpu, hieno juttu että verikoe paljasti ovuloinnin! Toivon kovasti, että vuoto ei alkaisi nyt ollenkaan :)

Kettutyttö, oon kyllä samaa mieltä Varpun kanssa. Ehkä ovisplussa meni jo, mutta onneksi hyödynsitte sitä jo eilen. Vaikka kuinka olisi toivoton olo, nii jokainen pieni toivonmuru on tervetullutta. :)

Mitä hittoa! Nyt on kp9 ja aloitin tekemään kaksoishormonitestejä (viikonloppu meni laivalla, normisti olisin aloittanut eilen). Ja tuohonhan pätkähti suoraan pysyvä hymynaama ja viivat on yhtä vahvat :shock: Voiko toi pitää paikkaansa?! Eikö ekalla kerralla pitäisi tulla tyhjä ympyrä? Mulla on ovis ollut aina kp13-14. Eikai mulla voi näin aikaisin nyt tulla? Vai teinkö mä ton testin jotenkin väärin, kun oli niin hirveä hätä aamulla enkä lukenut ohjetta, vaan vanhasta muistista... Sinällään, laivalla tuli kyllä talleteltua useampaan otteeseen, joten mulle aikainen ovis kävis kyllä :))
7b99dbacb5b8992af9c8a1eb3b2358f8

Varpu, Tyyne, toivottavasti olis noin. Siis että olis ollu sit yöllä jos en kii saa. Meinaa sit ois luojan kiitos talletettu. Hänään tarttee ehdottomasti varmistaa, vaikkei se mitään autakaan jos oli ja meni.

Hannuli, oon kans kuullut että tulis ekaks tyhjä? Ja siis tuo on kaksoishormoni? Se normi voi antaa hetikin hymyn.

Kettutyttö, nimenomaan kaksoishormoni on. Mulla meni kyllä pasmat ihan sekaisin nyt, kun en tiedä onko toi luotettava hymynaama vai mitä? Mutta ei kai se voi noin näyttää, jos ei jotain olis? Luulis että ennemmin näyttäis herkemmin tyhjää, kuin väärää plussaa. ?

Hannuli tee uusiksi se testi illalla? Sit on pohjalla yksi testi kerta mihin se vertaa.

Mä itse ajattelin tehdä testin uusiksi ip varmaan noin neljaltä. Siihen ois nyt neljä tuntia jos pystyn vaa pidättää. Jos sekin on haalea niin alan kallistumaan että lh-huippu meni jo ja ovuloin nyt tänään tai sit yöllä jo. Oon letrokierroissa tuntenut kipua mutta on voinut olla ylimääräisen tarkkailun vuoksi paremmin huomattavissa. Ääh.. tuleeko teille muille koskaan semmosta oloa että on liian vaikeeta turhautuu tähän?

Hannuli tee uusiksi se testi illalla? Sit on pohjalla yksi testi kerta mihin se vertaa.

Mä itse ajattelin tehdä testin uusiksi ip varmaan noin neljaltä. Siihen ois nyt neljä tuntia jos pystyn vaa pidättää. Jos sekin on haalea niin alan kallistumaan että lh-huippu meni jo ja ovuloin nyt tänään tai sit yöllä jo. Oon letrokierroissa tuntenut kipua mutta on voinut olla ylimääräisen tarkkailun vuoksi paremmin huomattavissa. Ääh.. tuleeko teille muille koskaan semmosta oloa että on liian vaikeeta turhautuu tähän?

Voi todellakin tulee! Joskus ihan hyvillä mielin haaveilen ja on toiveikas tai innostunutkin olo jopa, mutta sit taas toisinaan ihan tappiomielialalla ja varma ettei tästä ikinä koskaan tuu yhtään mitään. Viimeksi kun alkoi menkat sen 8 päivän ”myöhästymisen” jälkeen niin itkin kyllä ihan hysteerisena ja sanoin miehelle etten ikinä olis uskonut että tää voi olla näin vaikeaa. Ja tuo on kyllä niin turhauttavaa kun ei tiedä että ovuloiko edes ja milloin:confused:

Voi, kyllä. Tänäänkin jo ties kuinka monetta kertaa. Mitä pitempään tää on kestänyt, sen enemmän on se tunne. Vaikea enää herätellä sitä toiveikkuutta, ennemmin on vain koko ajan pettynyt. En vaan voi käsittää miten muut ihmiset saa lapsia aikaan. Ja kun tämä vaikuttaa aivan kaikkeen elämässä. Esimerkiksi nyt haluttaisiin miehen kanssa vaihtaa asuntoa, koska nykyinen on liian pieni. En uskalla tehdä sitä siirtoa, koska pelkään että ”lastenhuone” jää aina tyhjäksi. Mieluummin asutaan sitten liian ahtaasti.

Älkää ottako tätä väärin, en tarkoita niin kurjaimellisesti tätä mutta ihanaa että muutkin turhautuu. Siis ettei oo yksin tämmöinen olo että on vaikeaa ja vaikeaa ja vielä vaikeaa. Silti ei oo yhtään ihanaa että ketään joutuu näihin liikaa uppoamaan, kun toiset taas sikiää niin helposti ettei mitään määrää.

Kettutyttö, kyllä tuo täälläkin on liian tuttu tunne. Jotenkin ei jaksa eikä halua enää uskoa, kun joutuu kuitenkin pettymään. Ja voi että miten se pettyminen kerta toisensa jälkeen vaan sattuu, vaikka kuinka itsensä kovettaisi.

Täällä nyt siis ilmeisesti dpo 1, lauantaiaamuna löytyi hymynaama, pari päivää myöhemmin kuin mitä lääkäri silloin ultrassa ennusti.
Minua kiinnostaisi nuo keltarauhaslääkkeet (esim lugestron tai terolut). Milloin niitä yleensä käytetään/määrätään?

Kettutyttö, kyllä tuo täälläkin on liian tuttu tunne. Jotenkin ei jaksa eikä halua enää uskoa, kun joutuu kuitenkin pettymään. Ja voi että miten se pettyminen kerta toisensa jälkeen vaan sattuu, vaikka kuinka itsensä kovettaisi.

Täällä nyt siis ilmeisesti dpo 1, lauantaiaamuna löytyi hymynaama, pari päivää myöhemmin kuin mitä lääkäri silloin ultrassa ennusti.
Minua kiinnostaisi nuo keltarauhaslääkkeet (esim lugestron tai terolut). Milloin niitä yleensä käytetään/määrätään?

Mulle on määrätty Terolut ihan vaan pitkien kiertojen katkaisuun, kierrot olleet joskus lähes 100 päivää. Ja sit myös on määrätty jos on näyttänyt ultrassa siltä ettei ovista tuu eikä limis oikein kasva eli on tiedetty että taas olis superpitkä ovuloimaton kierto niin parempi saada menkat aikaiseksi teroilla jotta pääsee uuteen kiertoon uusilla lääkeannoksilla. Mutta ilmeisesti näitä määrätään myös jos luteaalivaihe on liian lyhyt tai oma keltarauhashormonin tuotanto vähäistä ?

Nii ja nyt ei siis määrätty teroja koska ovis oli tuloillaan ja jos tulee ovis niin tulee myös menkat eli ei tarvii teroja siihen sitten enää :)

Takaisin