Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on sellanen kaikkensa antanut olo :D Kaikki on nyt tehty niin oikein kuin voi ja tämän enempää ei voi asian eteen enää tehdä. Kohta alkaa se kamala piinailu sitten varmaan.
Onneksi nyt voi hetken huilata ennen sitä, kun nyt nuo hormonihöyryt on mullakin jo laantuneet.
Miltä Kettutyttö sinun ovistikku on näyttänyt?
Mites Haaveilija, joko tuli ovisplussa?
Carmen, mulle määkäri sanoi että letrot tykkää kasvattaa jostain syystä isommaksi ennen ovista kuin luomusti olisi. Eli jos laskee 2mm/vrk niin mulla kasvoi ennen plussaa (ovis) 27mm.
Pregnyl näkyy kyl ovisplussana joka tapauksessa eli siitä ei voi päätellä onko ovis ollu vai ei. Ainakin gyne on mulle sanonu näin. Kyl mä silti sen kokeilin ja plussaa näytti digiovistesti heti aamulla kun illalla pistin. Ja raskaustestit myös plussia niin ku asiaan kuuluu Nyt pitää lopettaa testailu mielellään 10 päiväks En oo tuntenu (vielä) ovista, reilu 24h nyt piikistä. Mut on saattanu mennä ohikin. Lämpökäyrästä sen varmaan huomaa vaikka tietty Pregnyl vaikuttanee siihenkin Piinapäivät täältä tullaan! Kiva Tyyne kun ollaan suunnilleen samoilla päivillä
Mulla oli Ovitrelle ja lääkärin veikkaus oviksesta oli n. 36 tuntia piikistä. Ja ymmärsin, että aikahaarukka ois 36-48 tuntia, mutta luultavammin alkupäästä kuin loppupäästä. Olisikohan Pregnylissä ollut suht samat ajat eli eiköhän se ovis sieltä Haaveilijallekin ole vielä edessäpäin
Tänään, 38 tuntia :) piikin jälkeen luulen tunteneeni oviksen pienenä vihlaisuna. Tätä edelsi ensin alavatsan jomottelu ja selkeät limat. Ja vihlaisun jälkeen paleli, maha on ollut turvoksissa koko päivän. Eli eiköhän se ollut siinä, kohta pääsen minäkin piinailemaan oikein kunnolla
Joo, sama tuntimäärä suunnilleen Pregnylilläkin. Ekalla kerralla tunsin oviksen n. 40h piikistä. Nyt on menny sellanen 34h et vielä on aikaa tulla Ja eihän sitä irtoomista välttämättä tunne. Mullakin on kyl noita ennakoivia oireita hyvin:)
Teillä on tosi monella ollut irrotuspiikki, onko sitä jotenkin perusteltu että miksi ? Kun mulla ei kukaan puhunut sellaisesta mitään, vain ovistestit ja loppukierron verikoe. Kävin verikokeessa viime pe mutta ei oo vielä tullut tuloksia...
Mä oon nyt satavarma että tärppiä ei tullut vaikka kaikkemme tehtiin Tänään nimittäin loppui rintojen arkuus ja ollut kuumia aaltoja joten keltarauhanen taitaa olla surkastumaan päin ja hormonitasot laskeneet. Oon kyllä niin pettynyt ja surullinen, varmaan noi hormonit vielä lisää tätä masisfiilistä Toivotaan että tänne tulee muilta piristäviä plussauutisia :)
Varpu dpo10
Pregnyl näkyy kyl ovisplussana joka tapauksessa eli siitä ei voi päätellä onko ovis ollu vai ei. Ainakin gyne on mulle sanonu näin. Kyl mä silti sen kokeilin ja plussaa näytti digiovistesti heti aamulla kun illalla pistin. Ja raskaustestit myös plussia niin ku asiaan kuuluu Nyt pitää lopettaa testailu mielellään 10 päiväks En oo tuntenu (vielä) ovista, reilu 24h nyt piikistä. Mut on saattanu mennä ohikin. Lämpökäyrästä sen varmaan huomaa vaikka tietty Pregnyl vaikuttanee siihenkin Piinapäivät täältä tullaan! Kiva Tyyne kun ollaan suunnilleen samoilla päivillä
Onkohan tuosta isommasta koosta jotain hyötyä tai haittaa? Vai vaikuttaakohan se mihinkään?
No en taas tiedä yhtään onko kummiskaan. Taitaa keho kettuilla mulle. Tänään testi oli paljon haaleampi kuin eilen. Sama pidätysaika ja kellonaika eiliseen verrattuna.
Me lähdetään mökille tänään ja huussissa pitäis testata sit la ja su. Jättäisin testaamatta jos en ois eilen nähnyt juuri niin vahvaa viivaa. Nyt on vasta kp9. Ja letroilla siis viimekierto ovis plussa kp16. Äh, mä hermostun tähän kohta.
Onpa ärsyttävää! Pakkohan sitä on testata, kun on kerta aloittanut. Toivottavasti tulee nyt joku tolkku tuohon lh:n käyttäytymiseen.
Hyvää viikonloppua kaikille!