Mulle ei annettu teroja eikä mitään ettei pilata ovista tjs..kivoja oireita tekee 
Räjähtävät munasarjat-kiintoisaa..
Ekaa yrittäes oli jo eka ultras yksityisel pco-maiset munikset mut sit niit merkkei ei enää näkyny.clomit oli sillo käytös tosiaan ja useamman kierron käytin.sit tuli kysta ja tauko.sit tulinki luomusti raskaaksi
Ekaa ehdittiin yrittää 5v jo.nyt poika on 3v ja toista yritetty vuoden päivät ja nyt muu elämäntilanne mahdollisti hoidot. Metforminit on tosiaa pco helpottaan ja laihduin niil 5kg. Toivon kovasti et nää toisi vauvan meille kun muihin hoitoihin ei enää mennä

Räjähtävät munasarjat-kiintoisaa..
Ekaa yrittäes oli jo eka ultras yksityisel pco-maiset munikset mut sit niit merkkei ei enää näkyny.clomit oli sillo käytös tosiaan ja useamman kierron käytin.sit tuli kysta ja tauko.sit tulinki luomusti raskaaksi

Ekaa ehdittiin yrittää 5v jo.nyt poika on 3v ja toista yritetty vuoden päivät ja nyt muu elämäntilanne mahdollisti hoidot. Metforminit on tosiaa pco helpottaan ja laihduin niil 5kg. Toivon kovasti et nää toisi vauvan meille kun muihin hoitoihin ei enää mennä

mutta se voipi olla että nämä suoli/mahaoireet alkoi samoihin aikoihin.metformiinin oireet oli jo kuitenkin helpottanut niin ei kai ne takaisin tule...
Pari päivää sitten oli mahan viiltelyjä ja jotenkin outo olo mut sekin meni ohi jo
Tosin oon saanu miljoonia vääriä haamuja pc-liuskoihin ennenkin ja en oo koskaan tiettävästi ollut sillon raskaana
Toisaalta kun testailin Pregnylin vaikutuksia niin Pc oli mulla kaikista testeistä herkin, pesi ihan mennen tullen esim. onestepin herkät