Letrozolin käyttäjiä?

Tsemppiä ultraan Varpu, kyllä siellä varmasti jotain on tekeillä, mikä kp sulla on silloin? :)

Tuo oli kyllä iha ihme plussa, tulipa nyt käytettä tuo pregchek paketti, ja jälkellä on 2 rfsu:n herkkää marketin testiä, enempää en testejä osta :)

Silloin on kp17, sormet ja varpaat ristissä että olis johtofolli näkyvissä :angelic: Pääsiäinen meni jotenkin nopeasti ja ei juurikaan näitä vauvajuttuja murehtinut mutta nyt taas tuntuu että miten jaksaa oottaa ylihuomiseen:grin

Pc näyttää kyllä välillä vähän liiankin lupaavia viivoja, mä en oo vielä kertaakaan ollu raskaana vaikka oon sellasia saanu:sad001

Nyt dpo12 ja ihan hirveet pms-fiilikset toista päivää. Ei kuitenkaan näy viel verta. Tällä kertaa ottaa tosi koville tää pettymys. Kaikki mahdolliset negatiiviset tunteet käyny mielessä. Jotenkin konkretisoituu tää lapsettomuus kun ei oo enää mahiksia vuoden 2018 vauvaan. Ja tietty ympärillä tosi paljon nopeesti alkaneita raskauksia. Anteeks tää loppukierron negistely. Negoja on siis testitkin :meh:

Tietenkin vielä toivoo jotain ihmettä mut ei oo oireita eikä testeissä mitään. Irrotuspiikistä 14 vrk, oireiden mukaisesta oviksesta dpo12. Mut tää on vasta eka letrokierto, seuraavat napit polttelee jo kaapissa. Kun vaan sais ultran sopivalle päivälle niin näkis sit tilanteen oman mielenrauhankin takia. Ja ehkä sen irrotuspiikin kans. Oli nii ihanaa kun r-testit näytti niin kauniita plussia sen jlk:wink

Yöllä herätessä vessaan huomasin, että rinnat on kipeytyneet. Mä en iloitse vielä kun sanottiin että terolut tekee sitä myös. Muutoin mulle ei oo kipeytyneet ”vanhempana” enää kuin sen kerran kun raskaana olin. Ennen kierukoita mulla tuli aina kierron lopussa hirveän kipeät rinnat.
Tänään dpo 6

Kettutyttö, mulla taas kipeytyy aina rinnat oviksen jälkeen ja nyt ei oo mitään, toiv tämä poikkeava oireilu ois hyvä merkki :) Veikkaan kyllä ettei ole tärpänny, koska en ole tuntenut mitään kiinnittymiseen liittyvää :/

Kettutyttö, mulla taas kipeytyy aina rinnat oviksen jälkeen ja nyt ei oo mitään, toiv tämä poikkeava oireilu ois hyvä merkki :) Veikkaan kyllä ettei ole tärpänny, koska en ole tuntenut mitään kiinnittymiseen liittyvää :/

Mullakin siis kipeytyi ennen. Mutta tuosta kiinnittämisestä, kaikki ei tunne yhtään mitään. Mä en tuntenut siinä kierrrossa missä plussasin, mutta kaikissa muissa olin tuntevinani (vaikka siis ei ollut aihetta) :D

Mulla kipeytyi rinnat usein ennen menkkoja, ennen tota esikoista. Ja sit ne oli jo monta viikkoa kipeät kun ajattelin että kyllä ne menkat sieltä alkaa kohta. Tein sitten testin ja olinkin raskaana ja viikolla 5+1 menossa. :D
Se oli sellainen megapitkä kierto mistä raskauduin.

Pääsin raskaudenkeston määritykseen neuvolalääkärille kun ei ollut hajua tarkasta kuukautisten alkamispäivästä eikä oviksesta nyt ainakaan ollu tietoa.

Milloin alinah sulla pitäis uus kierto alkaa tai aattelitko katkaista kiertoa?

En oo ajatellut katkaista, tai katsotaan nyt mitä teen. Ei ollu mitään puhetta ainakaan naikkarilla et katkaisen kierron primoilla, ainoastaan käskettiin tehdä raskaustesti parin viikon päästä. Toisaalta mä en haluaisi et mulla on menkkoja toukokuun alussa reissussa niin aloitan varmaan sit parin viikon sisään ne primot.

Plääh, dpo9 ja nega, ei edes viivanpaikkaa näkyvissä.. pitääkin olla tämmönen hätähousu :shifty: Ei kyllä yhtään semmonen olo, että ois tärpänny.. nuo terolutit on kyllä toiminu mulla tosi hyvin, ei minkäänlaista pms turvotusta, joka on mulla tosi paha, paino oli 2.5kg vähemmän, saa nähä toimiiko tiputteluun :)

Jos Varpu on ehtiny ultraan? :)

Mulle lapsettomuuslääkäri sanoi, että nykyisin lääketiede on sitä mieltä, että keltarauhasen vajaatoimintaa ei ole olemassa, että raskauden alkaminen ei ole siitä kiinni, mutta kirjoitti kuitenkin nuo terolutit kokeiluun yhteen kiertoon :rolleyes:

Takaisin