Letrozolin käyttäjiä?

En hylkää minäkään, tuskin kukaan nettipoliisi tällaisesta sakottaa :D

Kiva kuulla Suski! Toivotaan, että toimivat meilläkin :) Oliko sulla esikoisen kanssa jotain muutakin lääkkeitä käytössä?

Sekä letrokierroissa että piikityskierroissa käytettiin myös Pregnyliä aiheuttamaan ovulaatio oikeaan aikaan. Muita lääkkeitä ei ollut.

Sekä letrokierroissa että piikityskierroissa käytettiin myös Pregnyliä aiheuttamaan ovulaatio oikeaan aikaan. Muita lääkkeitä ei ollut.

Okei, siitä Pregnylistä mullekin puhuttiin. Taidettiin puhua muuten letrokierron kohdallakin, ja silloin oli ajatuksena, että otettais pistokset apuun vielä samassa kierrossa, jos tilanne niin vaatii.

Flo sanoo, että 11 päivää vuodon alkuun, nää on näitä hetkiä kun sitä oikein innolla odottaa :D

Tsemppiä alinah ja Tyyne, onneksi on tehokkaampiakin lääkkeitä olemassa :)
Ite jo fiilistelen, jos tässä kierrossa ei tärppää aijon kyllä ens kierron olla täysin ilman mitään lääkkeitä :happy:

Anteeksi avautuminen, mutta turhauttaa ja nöyryyttää, että seksiä joutuu kerjäämään. Tänäänkin mua on haluttanut ihan simona (jo ennen hymynaamaa). Mies tietää ettö rakastan aamuseksiä, no se nousi ennen mua, jäin oottamaan et jos se tulis aamupisun ja tupakin jälkeen takaisin, niinku joskus... ei tullu. Laitoin viestin, että mua haluttaa... ei tullu. Vihjoin ja kiehnäsin sohvalla, sanoin jopa suoraan, et haluisin ja mitä jos ottaisin... no tiiätte. Vaivautui ja näki selvästi että ei kiinnosta. Mä sit nöyryytettynä ja pettyneenä tiuskaisin, että menen sitten makuuhuoneeseen YKSIN! Kyllähän mä ymmärrän ettei aina halua, mutta kun tää on ollu meillä ongelmana jo ennen tätä yritystä. Ja siis mies on ollut tosi seksuaalinen, jopa niin ettei meinaa se yks kumppani riittää... niin sitten et tää muuttuu yhtäkkiä niin, että saa ruikata ees sen kerta viikkoon... väkisin aattelen että vika on mussa. Vaikkei olisikaan. Mutta satun tietämään, että aiemmissa suhteissa on ollut seksiä paljon. On se puhunut erektio-ongelmista. Mutta kun tuntuu että niitäkin on vaan silloin kun mä haluan. Kyllä sillä jämäkästi seisoo, silloin kun ollaan molemmat mukana. Ja sitten se, että kun seksiä on harvoin, on mies sen verran herkillä, että se... noh, ei kauan kestä. Mulle ei tosiaan oma saaminen ole tärkeintä, mutta olishan se kiva että siitä ehtis vähän nauttimaankin kauemmin kuin sen puol minuuttia...

Joo, anteeksi tämä. Mutta turhauttaa, kun testissä on hymynaama ja jää varmaan TAAS hyödyntämättä. Vissiin kertaakaan ei ole osunut tallettelut just optimaalisti. Tällä kertaa sit toivotaan, että ke-iltana laitetut sinnittelis sen 2-3 päivää...

hannuli77, Tuo on kyllä turhauttavaa :( Joissakin ohjeissahan suositellaan, että seksiä pitäisi olla mieluummin muutamaa päivää ennen ovulaatiota, että siittiöt ehtisi paremmin perille, tuo keskiviikko voi olla jopa parempi :)

hannuli77, Tuo on kyllä turhauttavaa :( Joissakin ohjeissahan suositellaan, että seksiä pitäisi olla mieluummin muutamaa päivää ennen ovulaatiota, että siittiöt ehtisi paremmin perille, tuo keskiviikko voi olla jopa parempi :)

No näin mäkin olen ajatellut (kuopus tärppäsi liki viikon oviksen jälkeen, toki siitä on jo 11v aikaa..), mutta olisihan se _joskus_ kiva varmistella lähempänä ovulaatiota... varsinkin kun tuo ukko on jo liki 43, että tiedä kuinka pitkäikäisiä sen siittiöt enää on.

Joo, anteeksi tämä. Mutta turhauttaa, kun testissä on hymynaama ja jää varmaan TAAS hyödyntämättä. Vissiin kertaakaan ei ole osunut tallettelut just optimaalisti. Tällä kertaa sit toivotaan, että ke-iltana laitetut sinnittelis sen 2-3 päivää...

Tosi tuttu tilanne! Tuntuu että miestä on mahdoton houkutella petipuuhiin, sille kelpaa peittojen heiluttelu vain silloin kun se itse tekee aloitteen, ja se osuu varsin harvoin oviksen kanssa yhteen. Ollaan saatu siitä usein kriisiä aikaiseksi, kun iän puolesta ei pystyisi vuositolkulla odottelemaan, että josko sitten joskus osuu miehen halut ja ovis yksiin.

Kuulostaa tosi turhauttavalta Hannuli ja eppula ja varsinkin kun oviksia ei oo ihan joka päivä... Mä olen kyllä sitä mieltä että jos mies oikeasti haluaa lapsen niin joutuu vaan ryhtymään petipuuhiin silloinkin kun ei niin huvittaisi, tämähän on yhteinen asia eikä voi olla vain naisen vastuulla jotenkin ”vietellä” juuri oikeaan aikaan ja juuri oikealla tavalla. Ja sanon tämän vaikka tiedän myös kuinka raskasta se oma haluttomuus voi olla, meillä mä olen ollut se haluttomampi osapuoli yhdessä vaiheessa pitkään. Oli ihan kamalaa kun halusi haluta mutta ei vaan haluttanut tippaakaan, tuntui jopa vastenmieliseltä koko ajatus ilman mitään syytä. Ja mitä enemmän toinen halusi, sitä kauemmas vetäytyi. Kyllä mekin saatiin siitä monta kriisiä aikaiseksi. Tilanne parani kun kaikenlainen stressi mulla väheni ja kuukautiskiertokin muuttui vähän lyhyemmäksi. Nyt sitten vauvahaaveiden myötä tullut uusi into seksiin, mutta ollaan myös puhuttu siitä ettei aina tarvii haluta ja silti voi ryhtyä puuhiin niin kyllä se into yleensä jossain kohtaa tulee :wink Tajuaakohan miehet edes kuinka pieni aika se hedelmällinen aika on kuusta kun jotkut tuntuu ajattelevan että kun vaan jättää ehkäisyn niin sieltä se vauva heti tulee...

Heips, uusi letroilia täällä :happy: olen nyt toisen kierron käyttänyt. Ekassa ultrattiin ja kaksi follia kasvoi. Ovulaatiotesti plussa oli kp15 ja s-prog kp21 oli 32,5 eli kysin labran mukaan ovis tapahtuu. Nyt käytin Ilman seurantaa ja hiukka pelottaa monta kypsytti :nailbiting: ovistestiplussa oli kp14 ja nyt on siis dpo2 ...kirjoittelen myöhemmin lisää :smiley-angelic003

Apua, mulla on muutes pcos ja omiakin ovulaatioita ja tosiaa eka kierros 2follia. Nyt ei sitten ole ultria mut iski tääl olevist kokemuksista paniikki että entä jos kasvaakin enemmän :wideyed: onkohan se kuinka todennäköistä..mulla annostus 2,5mg kerran päiväs kp3-7...

Krookus tervetuloa. En osaa sanoa kuinka yleistä, mutta harvemmin kin clomeilla sen tiedän.

Nyt mulla on hei katkos, oliko dpo 0 milloin?
Mulla oli ovisplussa keskiviikkona, nega oli jo perjantaina. Onko mulla nyt dpo 0 vai dpo 1?

Krookus tervetuloa. En osaa sanoa kuinka yleistä, mutta harvemmin kin clomeilla sen tiedän.

Nyt mulla on hei katkos, oliko dpo 0 milloin?
Mulla oli ovisplussa keskiviikkona, nega oli jo perjantaina. Onko mulla nyt dpo 0 vai dpo 1?
Ovisplussa dpo - 1, sitä seuraava päivä dpo 0 ja nyt dpo 1 :) Mulla nyt sit tolla laskukaavalla dpo2, mutta lasken että dpo3, koska ovid oli ultrassa jo ke tapahtunu :) Täällä jo hurjasti oireita ;)

Ovisplussa dpo - 1, sitä seuraava päivä dpo 0 ja nyt dpo 1 :) Mulla nyt sit tolla laskukaavalla dpo2, mutta lasken että dpo3, koska ovid oli ultrassa jo ke tapahtunu :) Täällä jo hurjasti oireita ;)

Kiitos :)
Oireita ei mulla vielä :D Paitsi hurja toiveikkuus :)
Mikä varmaan tiputtaa alas lujaa :(

Mitäs oireita onpi? :pompus: ja joo mäkin kuulin ettei ole niin yleistä ku clomeil.niihi mun kroppa ei vastannu, kypsytti hitaasti vaik limis oli kolmikerroksinen ja paksu..

Mitäs oireita onpi? :pompus: ja joo mäkin kuulin ettei ole niin yleistä ku clomeil.niihi mun kroppa ei vastannu, kypsytti hitaasti vaik limis oli kolmikerroksinen ja paksu..
Mulla on nyt ekaa kertaa Terolut käytössä ja maha on kipeä turvonnu pallo ja ihan sekaisin :D

Apua, mulla on muutes pcos ja omiakin ovulaatioita ja tosiaa eka kierros 2follia. Nyt ei sitten ole ultria mut iski tääl olevist kokemuksista paniikki että entä jos kasvaakin enemmän :wideyed: onkohan se kuinka todennäköistä..mulla annostus 2,5mg kerran päiväs kp3-7...
Mulla ei oo pcos, mutta lääkärin mukaan "räjähtävät munasarjat" täynnä pieniä munarakkuloita, mutta aina on kypsyny vaan yks :)

Takaisin