Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sekä letrokierroissa että piikityskierroissa käytettiin myös Pregnyliä aiheuttamaan ovulaatio oikeaan aikaan. Muita lääkkeitä ei ollut.
hannuli77, Tuo on kyllä turhauttavaa Joissakin ohjeissahan suositellaan, että seksiä pitäisi olla mieluummin muutamaa päivää ennen ovulaatiota, että siittiöt ehtisi paremmin perille, tuo keskiviikko voi olla jopa parempi :)
Joo, anteeksi tämä. Mutta turhauttaa, kun testissä on hymynaama ja jää varmaan TAAS hyödyntämättä. Vissiin kertaakaan ei ole osunut tallettelut just optimaalisti. Tällä kertaa sit toivotaan, että ke-iltana laitetut sinnittelis sen 2-3 päivää...
Ovisplussa dpo - 1, sitä seuraava päivä dpo 0 ja nyt dpo 1 :) Mulla nyt sit tolla laskukaavalla dpo2, mutta lasken että dpo3, koska ovid oli ultrassa jo ke tapahtunu :) Täällä jo hurjasti oireitaKrookus tervetuloa. En osaa sanoa kuinka yleistä, mutta harvemmin kin clomeilla sen tiedän.
Nyt mulla on hei katkos, oliko dpo 0 milloin?
Mulla oli ovisplussa keskiviikkona, nega oli jo perjantaina. Onko mulla nyt dpo 0 vai dpo 1?
Ovisplussa dpo - 1, sitä seuraava päivä dpo 0 ja nyt dpo 1 :) Mulla nyt sit tolla laskukaavalla dpo2, mutta lasken että dpo3, koska ovid oli ultrassa jo ke tapahtunu :) Täällä jo hurjasti oireita
Munki munasolu sais olla kyllä aika vauhdikas, jos nämä mahakivut ois raskautumiseen liittyviä :D Aina ne toiveet elää, harmi ku tää tuntuu olevan niin hankalaa :/Kiitos :)
Oireita ei mulla vielä :D Paitsi hurja toiveikkuus :)
Mikä varmaan tiputtaa alas lujaa
Ovisplussa dpo - 1, sitä seuraava päivä dpo 0 ja nyt dpo 1 :) Mulla nyt sit tolla laskukaavalla dpo2, mutta lasken että dpo3, koska ovid oli ultrassa jo ke tapahtunu :) Täällä jo hurjasti oireita
Mulla on nyt ekaa kertaa Terolut käytössä ja maha on kipeä turvonnu pallo ja ihan sekaisin :DMitäs oireita onpi? ja joo mäkin kuulin ettei ole niin yleistä ku clomeil.niihi mun kroppa ei vastannu, kypsytti hitaasti vaik limis oli kolmikerroksinen ja paksu..
Mulla ei oo pcos, mutta lääkärin mukaan "räjähtävät munasarjat" täynnä pieniä munarakkuloita, mutta aina on kypsyny vaan yks :)Apua, mulla on muutes pcos ja omiakin ovulaatioita ja tosiaa eka kierros 2follia. Nyt ei sitten ole ultria mut iski tääl olevist kokemuksista paniikki että entä jos kasvaakin enemmän onkohan se kuinka todennäköistä..mulla annostus 2,5mg kerran päiväs kp3-7...