Letrozolin käyttäjiä?

Jee pipsu, ihan loistava juttu toi ovulaatio! :) Nyt vaan piinailemaan sitten:dance008 Ja Kettutytöllä kans piinailtavaa tiedossa, huippua!

Pipsu mulla on gynet aina ollu aika pessimistisiä tai realistisia, vaikka ovatkin olleet empaattisia. Ja julkisella oon siis. Mutta toisaalta se on ollu ihan hyväkin, niin oon asettautunut siihen että tässä voi mennä tosi pitkään ennen kuin tärppää... Mutta jostain syystä oon kyllä ihan varma että teillä tärppää ennen syksyä ku noin hyvin tuli oviskin!:wink
Oliko sullakin tällä viikolla ultra? :) Toivottavasti tulis hyviä uutisia ja pääsisit piinailemaan :)

Mitä on lyhyt ja pitkä kaava?
Mulla meni ne lääkkeet kyllä ihan ohi, pitkässä kaavassa alkaa jotku sumuttelut jo edeltävässä kierrossa ja lyhyessä kaavassa ne pistokset alkaa vasta kierron alussa.. jos on pcos/monirakkulaiset munasarjat on suurempi riski hyperstimulaatioon ja käytetään lyhyttä kaavaa :)

Jee muitakin piinailijoita:happy: Mulla dpo6 menossa, huh! Tuntuu et oisin ainakin 2 viikkoa jo piinaillut:singing: Päivä kerrallaan:grin Nyt ei enää näy raskaustestissä Pregnylin jämiä eli jos tässä kierrossa tulee raskaustesteihin jotain nii se on sit sitä itteään:)

Oliko sullakin tällä viikolla ultra? :) Toivottavasti tulis hyviä uutisia ja pääsisit piinailemaan :)

Joo tällä viikolla selviää, mä niin toivon että tulisi hyviä uutisia ja päästäis hyödyntämään pääsiäisen vapaat kunnolla :grin Mutta silti iso epäilys mielessä että tuskin mulla ovista olis vielä tulossa, ehkä vasta joskus kp30 jos ylipäänsä tulis :confused: Mutta teidän piinoja seurailen silti ja jännään mukana :)

Mulla meni ne lääkkeet kyllä ihan ohi, pitkässä kaavassa alkaa jotku sumuttelut jo edeltävässä kierrossa ja lyhyessä kaavassa ne pistokset alkaa vasta kierron alussa.. jos on pcos/monirakkulaiset munasarjat on suurempi riski hyperstimulaatioon ja käytetään lyhyttä kaavaa :)

Okei, kiitos kun valotit!

Äsken tein clearbluen kaksoishormoonin ja sain vilkkuvan hymynaaman, lähes samalla ovenavauksella lähdin kotiovesta ulos kun kiire ultraan! Aika 10.50, pääsee sanomaan lääkärille että nyt tuli vilkkuva hymynaama.. Saa nähdä mitä näkyy ultrassa sitten!

Kp18

Alinah pidän peukkuja!

Tänään oli mulla jo nega, sekä digi että liuska. Onneksi kuitenkin tein testin tässä kierrossa ja onneksi sattumalta oikealla päivällä! Tuli paljon enemmän uskoa tähän kun sai hymynaaman ja tumman viivan :)

Täällä aina ajat myöhässä, pari minuuttia ennen mun aikaa kutsuttiin tonne huoneeseen joku ennen minua. Ei yllätä yhtään taas, tässä kun istun ja odotan niin tunnen ihan selkeitä jomotuksia vasemmalla munasarjassa..

Eipä ollut sitten juuri muutosta viime perjantain ultraan, mulla aloitetaan sitten Menopur (joku semmonen) tai GonalF pistoshoito ensikierrossa. Käyn vaan alkukierrosta ottaa taas LH ja FSH verikokeet, jotka on kertaalleen otettu. Niin pystytään kuulemma katsomaan millä pistoshoidolla aloitetaan.

Mä sit romahdin täysin tuolla ultrassa, itku pääsi. Toinen lääkäri siinä lohdutteli ja sanoi vaan että nää on tosi rankkoja asioita mutta eiköhän me joku lääke sulle löydetä.

Ovistestailut saa lopettaa tähän kiertoon...

Kp18

Voi kurjuus alinah :sad001 Ei mikään ihme että itkettää kun taas joutuu odottelemaan ja ainahan ne piikityshoidot jännittää. Mutta lääkäri oli ihan varmasti oikeassa että sopiva lääke löytyy vielä <3 Ja kun olet jo kerran tullut onnistuneesti raskaaksi niin mahdollisuudet toiseen on varmasti tosi hyvät kunhan vaan saadaan ovulaatio tapahtumaan :)

Mulla selvisi tän viikon ultrassa että tuo isompi annos Letroja on vaikuttanut hyvin limakalvoon ja se oli 9mm vaikka on vasta kp10. Siitä oon tosi onnellinen, mulla ei oo ikinä ollu noin hyvä limakalvo !:) Mutta johtofollia ei vieläkään näkynyt, paljon 10mm rakkuloita ja yks 11mm rakkula. Ohje oli aloittaa ovistestit tän viikon lopulla ja sit meen kp17 uudestaan ultraan. Gyne ei osannu sanoa mitään siihen miksi viimeksi menkat alkoi vasta 8 päivää vikasta terosta, sanoi vaan että hyvä tietää.

En siis vielä tiedä pääsenkö loppukiertosta piinailemaan mutta me peittoja aiotaan heilutella varmuuden vuoksi, jos sieltä vaikka joku rakkula kasvaisikin tarpeeksi :rolleyes:

Alinah, varmasti purkautui kaikki pettymys ja suru, mutta onneksi oli mukava lääkäri joka antoi toivoa :)

Varpu kiva kuulla että limakalvo oli reagoinut hienosti!

Alinah, varmasti purkautui kaikki pettymys ja suru, mutta onneksi oli mukava lääkäri joka antoi toivoa :)

Nojoo kyllähän siinä purkautu kaikki.. Mutta eiköhän tämä tästä joskus vielä hyväksi muutu.. <3

Otatko alinah primolutit tässä kierrossa että pääset uuteen kiertoon nopeammin vai pitääkö odotella että menkat alkaa luonnostaan?

Joo kyllä sitä voi tosiaan pienestä tulla ihminen iloiseksi :grin Eihän se limakalvo mitään hyödytä jos ei tapahdu ovulaatiota mutta jotenkin tuntuu että kaikki pienikin edistysaskel on vähän eteenpäin ja tuo toivoa :)

Alinah, voi että miten epätoivottuja uutisia. Ymmärrän ihan täysin, että turhautuminen purkautuu itkuna ja hyvähän se onkin välillä päästellä tunteitaan ulos. Mulle on myös määrätty seuraavaan kiertoon Menopur. ”Päästään” ehkä samoihin aikoihin piikittelemään sitten. Oon päättänyt, että se on hyvä lääke ja tehoaa mulle.
Toivo ei oo lopullisesti menetetty, nyt on vaan hetkellinen takaisku. Voimia sulle <3

Varpu, hieno edistysaskel on tuo limakalvon paksuuntuminen! Kyllä tässä meidän tilanteessa on näitä iloja revittävä pienistäkin asioista. Kaikki edistys on lähempänä sitä unelmaa :)

Alinah, voi että miten epätoivottuja uutisia. Ymmärrän ihan täysin, että turhautuminen purkautuu itkuna ja hyvähän se onkin välillä päästellä tunteitaan ulos. Mulle on myös määrätty seuraavaan kiertoon Menopur. ”Päästään” ehkä samoihin aikoihin piikittelemään sitten. Oon päättänyt, että se on hyvä lääke ja tehoaa mulle.
Toivo ei oo lopullisesti menetetty, nyt on vaan hetkellinen takaisku. Voimia sulle <3

Varpu, hieno edistysaskel on tuo limakalvon paksuuntuminen! Kyllä tässä meidän tilanteessa on näitä iloja revittävä pienistäkin asioista. Kaikki edistys on lähempänä sitä unelmaa :)

Kiitos ja tsemppiä sulle myös tulevaan pistoshoitokaveri! :)

Älkää sitten Tyyne ja alinah kokonaan hylätkö meitä vaan tulkaa välillä kertomaan miten menee :)

Älkää hylätkö ollenkaan :(
Jatkatte tänne kirjoittamista silti. Tai sit perustetaan uudella nimellä ketju mikä kattaa meidät kaikki jos se siitä on kiinni!

Takaisin