Letrozolin käyttäjiä?

Mulle ei annettu teroja eikä mitään ettei pilata ovista tjs..kivoja oireita tekee :inpain:
Räjähtävät munasarjat-kiintoisaa..

Ekaa yrittäes oli jo eka ultras yksityisel pco-maiset munikset mut sit niit merkkei ei enää näkyny.clomit oli sillo käytös tosiaan ja useamman kierron käytin.sit tuli kysta ja tauko.sit tulinki luomusti raskaaksi :smiley-angelic002
Ekaa ehdittiin yrittää 5v jo.nyt poika on 3v ja toista yritetty vuoden päivät ja nyt muu elämäntilanne mahdollisti hoidot. Metforminit on tosiaa pco helpottaan ja laihduin niil 5kg. Toivon kovasti et nää toisi vauvan meille kun muihin hoitoihin ei enää mennä :shifty:

Näin ihanaa unta, tein positiivisen r-testin-kurja oli herätä todellisuuteen :smiley-angry017
Maha on kovasti turvoksissa ja juilii tuonne kohtu/suolistolinjalle ja sit tuikkii munasarjoje suuntaan välillä..kumpa oisi nyt hyvä merkki vaikka ei sitä kyllä oloista päätellä:facepalm:

Onko kellään metformiineja käytössä? Mitä sivuvaikutuksia aiheuttaa? Mietin että onko mun närästys tai mahakivut lääkkeist vaiko sit onko mulla kuitenkin laktoosi-intoleranssi..siirryin tavalliseen maitoon eilasta kun alkoi ällöttää miten hyvin eila säilyy vrt tavallinen maito :hungover: mutta se voipi olla että nämä suoli/mahaoireet alkoi samoihin aikoihin.metformiinin oireet oli jo kuitenkin helpottanut niin ei kai ne takaisin tule...:bookworm:

Näin ihanaa unta, tein positiivisen r-testin-kurja oli herätä todellisuuteen :smiley-angry017
Maha on kovasti turvoksissa ja juilii tuonne kohtu/suolistolinjalle ja sit tuikkii munasarjoje suuntaan välillä..kumpa oisi nyt hyvä merkki vaikka ei sitä kyllä oloista päätellä:facepalm:

Onko kellään metformiineja käytössä? Mitä sivuvaikutuksia aiheuttaa? Mietin että onko mun närästys tai mahakivut lääkkeist vaiko sit onko mulla kuitenkin laktoosi-intoleranssi..siirryin tavalliseen maitoon eilasta kun alkoi ällöttää miten hyvin eila säilyy vrt tavallinen maito :hungover: mutta se voipi olla että nämä suoli/mahaoireet alkoi samoihin aikoihin.metformiinin oireet oli jo kuitenkin helpottanut niin ei kai ne takaisin tule...:bookworm:

En käytä metformiinia mut suolisto-oireet on kyl tyypillisiä haittavaikutuksia varsinkin käytön alussa. Mut tosiaan olosta ei voi päätellä mistä mikäkin johtuu :wink

Mulla dpo9 ja oon jo muutaman ”haamujen haamun” ollu näkevinäni testeissä. Mut toisaalta mulla oli irrotuspiikkikin sotkemassa tulkintaa, siitä on nyt 11pv. Sain kyl välissä ihan puhtaita negojakin. Yritäpä tässä nyt sit rauhassa ootella :wacky: Pari päivää sitten oli mahan viiltelyjä ja jotenkin outo olo mut sekin meni ohi jo:grin Tietty toiveikkaana miettii et oisko ollu kiinnittymisestä:rolleyes:

Heips,

Olen aika uusi täällä ja ekaa kertaa näissä keskusteluissa :) Itse tosiaan käytin 6kk letroja yhdellä välikuukaudella, epätoivo oli jo kova.. (koska yritystä muutenkin takana 2v 2kk) mutta sitten kun yksi luomu kk takana niin johan napsahti, selkeät plussat! Vaikea uskoa vieläkään todeksi. Olin juuri käynyt lp-klinikalla juttelemassa jatkotoimenpiteistä eli piikityksistä ja inssistä. Nyt rv 7+1. Toivotaan että kaikki menee hyvin <3.

Mutta omalta osaltani letrot auttoivat siihen että sain ovulaatiot joka kierrossa, aiemmin niitä ei ainakaan testeissä näkynyt. Nyt vaan sormet ristissä, kun ensi viikolla ultrataan niin saa nähdä että mitä siellä on. :)

Tsemppiä kaikille <3

Kp14 ja eilen oli iltayöstä pari-kolme tuntia sellaiset kivut, ettei liene epäselvää milloin ovis oli. Eipä ole vähään aikaan niin selvästi tuntunutkaan, melkein tuli synnytyspoltot mieleen.

Noh, mies ei halunnut (liekö joku viimehetken paniikki, vaikken oviksesta ole mitään maininnut, hän kun nyt vuoden jälkeen _ei_ole_varma_haluaako_vauvaa) joten ollaan keskiviikkoiltana talletettujen siimahäntien varassa... :/

Kp14 ja eilen oli iltayöstä pari-kolme tuntia sellaiset kivut, ettei liene epäselvää milloin ovis oli. Eipä ole vähään aikaan niin selvästi tuntunutkaan, melkein tuli synnytyspoltot mieleen.

Noh, mies ei halunnut (liekö joku viimehetken paniikki, vaikken oviksesta ole mitään maininnut, hän kun nyt vuoden jälkeen _ei_ole_varma_haluaako_vauvaa) joten ollaan keskiviikkoiltana talletettujen siimahäntien varassa... :/

Voi ei! Nyt olis kyllä tärkeää ruveta hommiin, yritä kääntää miehesi mieli niin ei mee hyvä ovis hukkaan! ;)

En käytä metformiinia mut suolisto-oireet on kyl tyypillisiä haittavaikutuksia varsinkin käytön alussa. Mut tosiaan olosta ei voi päätellä mistä mikäkin johtuu :wink

Mulla dpo9 ja oon jo muutaman ”haamujen haamun” ollu näkevinäni testeissä. Mut toisaalta mulla oli irrotuspiikkikin sotkemassa tulkintaa, siitä on nyt 11pv. Sain kyl välissä ihan puhtaita negojakin. Yritäpä tässä nyt sit rauhassa ootella :wacky: Pari päivää sitten oli mahan viiltelyjä ja jotenkin outo olo mut sekin meni ohi jo:grin Tietty toiveikkaana miettii et oisko ollu kiinnittymisestä:rolleyes:
Kuvaa kehiin ;) Mulla ei ainakaan näkyny se pregnyl enää tuon ajan jälkeen :angelic:

Vai että kuvia toivottiin, saamanne pitää:grin Tässä siis pc:t on päiviltä DPO7-9 (tosi aikasta niin vähän arveluttaa) ja rfsu:t eiliseltä dpo9. Eilen uskoin jo olevani raskaana mut sit illan vika testi ei näyttäny mitään. Kuivana siinäkin kuitenkin erottuu jotain (kuvan alin pc).

Tänä aamuna mulla ei enää ollu pc- tai rfsu-testejä ja tein clearbluen ja onestepin herkät, jotka negoja :sad001 Ostan kyl pc:tä huomenna ku pääsen kauppaan. Nyt siis DPO10 eli kaikki on vielä periaatteessa mahdollista:happy: Tosin oon saanu miljoonia vääriä haamuja pc-liuskoihin ennenkin ja en oo koskaan tiettävästi ollut sillon raskaana:dead: Toisaalta kun testailin Pregnylin vaikutuksia niin Pc oli mulla kaikista testeistä herkin, pesi ihan mennen tullen esim. onestepin herkät:rolleyes:

Tsemppiä kaikille:)
98B448EE-895C-4635-872B-64AB83FEB3F8.jpeg

https://aijaa.com/lWXQNr

Tuollainen ovistesti tuli dpo3. Voiko olla ettei ovista vielä muka tapahtunut vaikka oli jo aiemmin tummempi ku kontrolli... :wideyed:

Mulle tulee monesti tollaisia ovistestejä pitkin kiertoa, mutta mulla onkin PCOS joka vaikuttaa noihin testeihin (LH koko ajan pikkaisen koholla). Tai sit voi olla ettei munarakkula irronnut ja keho yrittää irrottaa sitä uudestaan eli nyt vasta olis tulossa ovis...?

Täällä mennään aika alamaissa kun nuo aiemmat hyvännäköiset testit on vaihtuneet puhtaan negatiivisiin. Harmittaa jotenkin erityisen paljon tällä kertaa vaikka oon aiemminkin saanut vääriä haamuja varsinkin pc-testeihin. No, ei oo menkkojakaan vielä:rolleyes: Pari-kolme päivää varmaan odotettavaa vielä.

Tässä muuten vertailukuva niille ketkä miettii ovistestien
99767F44-BCA2-4282-BA10-415AB7884F77.jpeg
eroja. Näin loppukierrossa pc antaa suht hyvätkin viivat mut (ainakin mulla) epäherkempi rfsu ei juuri mitään. Jos mulla rfsu tummuu nii sillon on oikeesti lh:ta pissassa:)

PCO:ssa voi myös saada positiivisen tuloksen raskaustestiin vaikkei olisi millään lailla raskaana, sekin kuuluu asiaan. Eli ihmisen oma kroppa voi temppuilla ihan kunnollakin noiden hormonien suhteen, onneksi on lapsettomuushoidot ja lääkkeet, joilla hormonien heittelyä voi korjata.

Takaisin