Letrozolin käyttäjiä?

Mäkin aloitin tänään ovistestailut ja oli kyllä puhdas nega. Nyt on kp14 joten ei yllättänyt kun luulen että mahdolliset ovikset mulla tulee vasta kp20 jälkeen. Torstaina on ultra joten siihen saakka nyt testailen ja sit selviää jatkuuko testit vai vaihtuuko lääke :nailbiting:

Minäkin liityn joukkoon, pari päivää sitten alkoi ensimmäinen letrokierto ja kovasti odottelen jo seurantaultraa. PCO ja ovuloimattomuus olleet seurana jo jonkun aikaa. Pienellä annoksella aloiteltu ja mietityttää uskaltaako ennen ultraa heilutella peittoa vai pitääkö odotella lääkärin "lupaa". Ultran sain vasta kp12. Miten muut olette toimineet ennen ensimmäistä ultraa?

Minäkin liityn joukkoon, pari päivää sitten alkoi ensimmäinen letrokierto ja kovasti odottelen jo seurantaultraa. PCO ja ovuloimattomuus olleet seurana jo jonkun aikaa. Pienellä annoksella aloiteltu ja mietityttää uskaltaako ennen ultraa heilutella peittoa vai pitääkö odotella lääkärin "lupaa". Ultran sain vasta kp12. Miten muut olette toimineet ennen ensimmäistä ultraa?

Muistan miettineeni samaa mutta kyllä me lopulta peittoja heilutettiin ihan normaalisti kun ei sitä oltu kiellettykään. Varmaan todella pieni todennäköisyys että pienellä annoksella irtoaisi useampia munasoluja jo ennen kp12 varsinkin jos on pitkät kierrot luomuna. :)

No niinpä, jos ei erikseen ole kielletty, niin kai sitä sitten voi vaan antaa mennä :wink Tässä on kai ollut pääsiäisen aikaan vähän liikaa aikaa miettiä ja ylianalysoida kaikenlaista...

Jaaha mulla näköjään tulee jo ovislimoja vaikka testi oli nega:wideyed: Miten monta päivää teillä yleensä tulee egg whitea ennen ovista tai ovisplussaa? Mulla on vasta lääkkeiden myötä (terolut, letrozol) alkanut ylipäänsä tulemaan mitään limoja ja valkkaria ni oon vielä vähän pihalla miten oma keho käyttäytyy...

Jaaha mulla näköjään tulee jo ovislimoja vaikka testi oli nega:wideyed: Miten monta päivää teillä yleensä tulee egg whitea ennen ovista tai ovisplussaa? Mulla on vasta lääkkeiden myötä (terolut, letrozol) alkanut ylipäänsä tulemaan mitään limoja ja valkkaria ni oon vielä vähän pihalla miten oma keho käyttäytyy...

Mulla alkas eggwhitet n. 5pv ennen ovisplussaa, ja muuttuu ovisplussan aikaan sellaiseksi vetisemmäksi jo.

Äh, ärsyttää tämä oma oireiden kyttääminen, oon jo valmis luovuttamaan, koska en tunne mitään kiinnittymiseen liittyvää, nyt siis dpo 6..

Pipsu, eihän monikaan tunne kiinnittymistä mitenkään tai ole mitään oireita :) Mutta tiedän, turhauttavaa niiden kyttääminen kun ärsyttää jos ei oo mitään ja sit taas jos on niin pelottaa että ne on kuviteltuja ja putoaa korkealta ku menkat alkaa... On tää niin... :woot:

Pipsu, eihän monikaan tunne kiinnittymistä mitenkään tai ole mitään oireita :) Mutta tiedän, turhauttavaa niiden kyttääminen kun ärsyttää jos ei oo mitään ja sit taas jos on niin pelottaa että ne on kuviteltuja ja putoaa korkealta ku menkat alkaa... On tää niin... :woot:
Niinpä, mihinkään ei oo kyllä luottaista :D Mulla ois kaveriporukan reissu ens vkl ja harmittaa jo valmiiksi, että oon varmaan tosi pettynyt, jos teen negatestin ja menee se reissukin pilalle..

Äh, ärsyttää tämä oma oireiden kyttääminen, oon jo valmis luovuttamaan, koska en tunne mitään kiinnittymiseen liittyvää, nyt siis dpo 6..

Mä yritän nyt ihan täysillä olla kyttäämättä... jotenkin niin tiedän, että ei oo tärpännyt, mutta kun silti toivoo ihan hirveästi :/

En nyt missään nimessä kuvittele, että tuo ois oikeasti positiivinen, mutta tuohon tuli ihan selkeä viiva :dead:

Liitteet

• IMG_20180402_204943.jpg
    IMG_20180402_204943.jpg
    331.1 KB · Katsottu: 262
Tein aiemmin ovistestin ihan huvin vuoksi ja mies erehtyi luulemaan sitä positiiviseksi raskaustestiksi ja meillä tuli väittely r-testin ja ovulaatiotestin erosta ja tein sit tuon todistaakseni eron ja nyt tuohonki tuli tommonen..mies parka on ihan sekaisin nyt :sad001

Mulla on nyt kyllä niin puhtaan negoja ovistestit ku vaan olla voi. Ehkä se o hyväkin juttu ettei ainakaan ole jatkuvasti koholla LH ja ei tarvii tulkintaa miettiä :rolleyes: Jännä nähdä mitä yihuomenna näkyy ultrassa ku limoja kuitenkin selvästi on :dance008

Tuo on ihme testi että tulee nuin selkeitä viivamaisia ilma et meinaa mitään :shifty:
Voiko siis pco tehdä raskaustestiin viivoja ilman et on raskaana? Oon kuullu kyl et ovistestiin joo vaikken ite iha tummaa oo aiemmin saanut loppukierros mut selkeää viivaa kyl..:wideyed:

Tsemppiä ultraan Varpu, kyllä siellä varmasti jotain on tekeillä, mikä kp sulla on silloin? :)

Tuo oli kyllä iha ihme plussa, tulipa nyt käytettä tuo pregchek paketti, ja jälkellä on 2 rfsu:n herkkää marketin testiä, enempää en testejä osta :)

Takaisin