Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäkin liityn joukkoon, pari päivää sitten alkoi ensimmäinen letrokierto ja kovasti odottelen jo seurantaultraa. PCO ja ovuloimattomuus olleet seurana jo jonkun aikaa. Pienellä annoksella aloiteltu ja mietityttää uskaltaako ennen ultraa heilutella peittoa vai pitääkö odotella lääkärin "lupaa". Ultran sain vasta kp12. Miten muut olette toimineet ennen ensimmäistä ultraa?
Jaaha mulla näköjään tulee jo ovislimoja vaikka testi oli nega Miten monta päivää teillä yleensä tulee egg whitea ennen ovista tai ovisplussaa? Mulla on vasta lääkkeiden myötä (terolut, letrozol) alkanut ylipäänsä tulemaan mitään limoja ja valkkaria ni oon vielä vähän pihalla miten oma keho käyttäytyy...
Niinpä, mihinkään ei oo kyllä luottaista :D Mulla ois kaveriporukan reissu ens vkl ja harmittaa jo valmiiksi, että oon varmaan tosi pettynyt, jos teen negatestin ja menee se reissukin pilalle..Pipsu, eihän monikaan tunne kiinnittymistä mitenkään tai ole mitään oireita :) Mutta tiedän, turhauttavaa niiden kyttääminen kun ärsyttää jos ei oo mitään ja sit taas jos on niin pelottaa että ne on kuviteltuja ja putoaa korkealta ku menkat alkaa... On tää niin...
Äh, ärsyttää tämä oma oireiden kyttääminen, oon jo valmis luovuttamaan, koska en tunne mitään kiinnittymiseen liittyvää, nyt siis dpo 6..
En nyt missään nimessä kuvittele, että tuo ois oikeasti positiivinen, mutta tuohon tuli ihan selkeä viiva
Dpo 6 ja tein nyt sitte perään toisen ja negahan se oletetusti oli :) Mutta oisin varmasti erehtyny luulemaan tota plussaksi, jos ois ollu esim. dpo 10 ja ollu ihan onnessaan..Mikä sun dpo olikaan? Voihan se olla!!
Dpo 6 ja tein nyt sitte perään toisen ja negahan se oletetusti oli :) Mutta oisin varmasti erehtyny luulemaan tota plussaksi, jos ois ollu esim. dpo 10 ja ollu ihan onnessaan..