Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnittelut olivialle!
Täällä ois ehket dpo5 ja juutas mitkä menkkasäryt iski vatsaan. Viikko pitäis ainakin olla vielä menkkojen alkuun.. tänään siis kp 21/28-31
Hmm nivelkipu pahentunut ja lisääntynyt tai siis vähän erilaista kun mul yleensä reumassa ja uusia paikkoja. Ja ihottumaa. Voikohan johtua letroista :bag:
Täällä menossa kp11 ja kohta alkaa ovulaation tikuttelut. Nyt tuntuu siltä että on rennompi olo ja yritys tämän kierron kanssa. + Tähän aikaa ensi kuussa on eka aika lapsettomuuspolillekin.
Ajattelin huomenna soitella polille että olisiko hyvä että spermanäyte olisi jo valmiina. Meillä olisi Mehiläiseen lähete siihen valmiina, mutta sehän toki kalliimpi siellä kun kunnallisella.
Millaisissa kiertopäivissä muut menee?
Paljon onnea Olivialle Ja Peonies:lle! vihdoinkin tosiaan plussia tännekin!
Täällä kp10 tänään ja suureksi yllätykseksi digitesti hymyili aamulla! Mulle oli täksi päiväksi varattu vasta seurantaultra, joten olin koko päivän ahdistunut siitä meneekö inssi nyt sivu suun, kun en siis testaillut ovista eilen, joten on mahdollista et eilen oli jo plussa. Iltapäivällä ultrassa kuitenkin näytti vielä hyvältä ja inssi varattiin nyt huomisaamuksi. Huh saan huokaista helpotuksesta
Jos munasolu ei oo vielä irronnut (nähdään siinä ultrassa), niin ei sitä inssiä kannata liian aikasinkaan tehdä. Mulle tehtiin vuosi sitten kaksi inssiä, molemmat osui perjantaille. Torstaina ei ultrassa ollut munasolu vielä irronnut kummallakaan kerralla, sain irroituspiikin silloin torstaina. Pe aamupäivällä ekassa inssissä ultrassa näkyi irronneen, mutta tokalla kerralla ei vielä ollut. Ja lääkärin mukaan ajoitus molemmilla kerroilla oli kohdillaan. :)Jee toivotaan parasta! Toi mua vähän pelottaa inssissä, et miks se tehdään niin paljon ovisplussan jälkeen? Miksei jo tänään tehty?
Paljon onnea Olivialle Ja Peonies:lle! vihdoinkin tosiaan plussia tännekin!
Täällä kp10 tänään ja suureksi yllätykseksi digitesti hymyili aamulla! Mulle oli täksi päiväksi varattu vasta seurantaultra, joten olin koko päivän ahdistunut siitä meneekö inssi nyt sivu suun, kun en siis testaillut ovista eilen, joten on mahdollista et eilen oli jo plussa. Iltapäivällä ultrassa kuitenkin näytti vielä hyvältä ja inssi varattiin nyt huomisaamuksi. Huh saan huokaista helpotuksesta
Jee toivotaan parasta! Toi mua vähän pelottaa inssissä, et miks se tehdään niin paljon ovisplussan jälkeen? Miksei jo tänään tehty?
Täällä kp10. Ovista en meinannut tikuttaa, mutta lämpöjä ajattelin seurailla.
Tämä tuntuu henkisesti jotenkin vaikeimmalta kierrolta. Ahdistus on ollut asian tiimoilta nyt aika paljon läsnä.
Lähipiiriin putkahtelee vauvoja ja positiivisia testejä. Vaikka oon todella ilonen heidän puolesta, omat tunteiden vuoristoradat keskenmenosta piirtyy vahvasti mieleen näinä viikkoina..