Letrozolin käyttäjiä?

Onnittelut olivialle!

Täällä ois ehket dpo5 ja juutas mitkä menkkasäryt iski vatsaan. Viikko pitäis ainakin olla vielä menkkojen alkuun.. :hungover: tänään siis kp 21/28-31
 
Hmm nivelkipu pahentunut ja lisääntynyt tai siis vähän erilaista kun mul yleensä reumassa ja uusia paikkoja. Ja ihottumaa. Voikohan johtua letroista :bag::facepalm:
 
Blaah täällä ollaan kuumeessa ja flunssassa :sad001Eilen tuli kunnon ovislimat mut testi ei vielä positiivinen ole ollu. Onko kellään faktatietoa tai omakohtasta kokemusta, voiko käydä niin että ovis nyt jää tulematta tai viivästyy sairastelun takia? :rolleyes:
 
Täällä menossa kp11 ja kohta alkaa ovulaation tikuttelut. Nyt tuntuu siltä että on rennompi olo ja yritys tämän kierron kanssa. + Tähän aikaa ensi kuussa on eka aika lapsettomuuspolillekin.
Ajattelin huomenna soitella polille että olisiko hyvä että spermanäyte olisi jo valmiina. Meillä olisi Mehiläiseen lähete siihen valmiina, mutta sehän toki kalliimpi siellä kun kunnallisella.
Millaisissa kiertopäivissä muut menee? :happy:
 
Täällä aika samoissa mennään eli Kp12 tänään. :)
Ovista en ihan vielä odottele, kun viime kierrossa oli luultavasti vasta kp27. Toivon kuitenkin että se aukiolotutkimus vähän aikaistais tässä kierrossa ovista:rolleyes:
 
Täällä menossa kp11 ja kohta alkaa ovulaation tikuttelut. Nyt tuntuu siltä että on rennompi olo ja yritys tämän kierron kanssa. + Tähän aikaa ensi kuussa on eka aika lapsettomuuspolillekin.
Ajattelin huomenna soitella polille että olisiko hyvä että spermanäyte olisi jo valmiina. Meillä olisi Mehiläiseen lähete siihen valmiina, mutta sehän toki kalliimpi siellä kun kunnallisella.
Millaisissa kiertopäivissä muut menee? :happy:

Ite myös oon ollu paljon rennompi tässä kierrossa, johtunee ehkä siitä kun ollu paljon kaikkee tekemistä ja kun oli eka aika julkisella ja siellä selvis paljon asioita. Ja joo kannattaa käydä antamassa näyte ennen sitä käyntiä. Mulla lääkäri vähän harmitteli, kun miestä ei oltu vielä tutkittu. Pyysi sitten käymään vähintään viikkoa ennen kun on seuraava käynti. Ja ensi viikolla mies sinne meneekin :) Ja täällä on kp 18.
 
Paljon onnea Olivialle Ja Peonies:lle!:love7 vihdoinkin tosiaan plussia tännekin!

Täällä kp10 tänään ja suureksi yllätykseksi digitesti hymyili aamulla!:wideyed: Mulle oli täksi päiväksi varattu vasta seurantaultra, joten olin koko päivän ahdistunut siitä meneekö inssi nyt sivu suun, kun en siis testaillut ovista eilen, joten on mahdollista et eilen oli jo plussa.:nailbiting: Iltapäivällä ultrassa kuitenkin näytti vielä hyvältä ja inssi varattiin nyt huomisaamuksi. Huh saan huokaista helpotuksesta:happy:
 
Paljon onnea Olivialle Ja Peonies:lle!:love7 vihdoinkin tosiaan plussia tännekin!

Täällä kp10 tänään ja suureksi yllätykseksi digitesti hymyili aamulla!:wideyed: Mulle oli täksi päiväksi varattu vasta seurantaultra, joten olin koko päivän ahdistunut siitä meneekö inssi nyt sivu suun, kun en siis testaillut ovista eilen, joten on mahdollista et eilen oli jo plussa.:nailbiting: Iltapäivällä ultrassa kuitenkin näytti vielä hyvältä ja inssi varattiin nyt huomisaamuksi. Huh saan huokaista helpotuksesta:happy:

Jee toivotaan parasta! Toi mua vähän pelottaa inssissä, et miks se tehdään niin paljon ovisplussan jälkeen? Miksei jo tänään tehty?
 
Jee toivotaan parasta! Toi mua vähän pelottaa inssissä, et miks se tehdään niin paljon ovisplussan jälkeen? Miksei jo tänään tehty?
Jos munasolu ei oo vielä irronnut (nähdään siinä ultrassa), niin ei sitä inssiä kannata liian aikasinkaan tehdä. Mulle tehtiin vuosi sitten kaksi inssiä, molemmat osui perjantaille. Torstaina ei ultrassa ollut munasolu vielä irronnut kummallakaan kerralla, sain irroituspiikin silloin torstaina. Pe aamupäivällä ekassa inssissä ultrassa näkyi irronneen, mutta tokalla kerralla ei vielä ollut. Ja lääkärin mukaan ajoitus molemmilla kerroilla oli kohdillaan. :)
 
Paljon onnea Olivialle Ja Peonies:lle!:love7 vihdoinkin tosiaan plussia tännekin!

Täällä kp10 tänään ja suureksi yllätykseksi digitesti hymyili aamulla!:wideyed: Mulle oli täksi päiväksi varattu vasta seurantaultra, joten olin koko päivän ahdistunut siitä meneekö inssi nyt sivu suun, kun en siis testaillut ovista eilen, joten on mahdollista et eilen oli jo plussa.:nailbiting: Iltapäivällä ultrassa kuitenkin näytti vielä hyvältä ja inssi varattiin nyt huomisaamuksi. Huh saan huokaista helpotuksesta:happy:


Kiitos :dummy1:.

Toivottavasti inssi tuo tulosta! Siittiöt pääsee inssissä lähemmäs kohdunsuuta ja munasolua niin niiden ei tarvitse uida niin pitkää matkaa :angelic:!
 
Itsellä kiertopäivä 16 eikä ovulaatiota ole vielä testeissä havaittu, toivottavasti olisi huomenna tai ylihuomenna positiivinen kun yleensä on sen verran lyhyt kierto (26-28kp). itseä jännittää myös inssi joka suoritetaan seuraavassa kierrossa, miten ovulaatio saataisiin osumaan viikonpäivälle eikä viikonlopulle yms...
 
Täällä kp10. Ovista en meinannut tikuttaa, mutta lämpöjä ajattelin seurailla.
Tämä tuntuu henkisesti jotenkin vaikeimmalta kierrolta. Ahdistus on ollut asian tiimoilta nyt aika paljon läsnä. :happy8
Lähipiiriin putkahtelee vauvoja ja positiivisia testejä. Vaikka oon todella ilonen heidän puolesta, omat tunteiden vuoristoradat keskenmenosta piirtyy vahvasti mieleen näinä viikkoina..
 
Jee toivotaan parasta! Toi mua vähän pelottaa inssissä, et miks se tehdään niin paljon ovisplussan jälkeen? Miksei jo tänään tehty?

Varmaan just että ajoitus olis paras mahdollinen kun plussan jälkeen menee yleensä se 1-2vrk että irtoaa. Toki kun tulee plussa ilman irrotuspiikkiä niin ei toki tiedetä millon se hormoni on oikeesti lähtenyt kohoomaan. Mielenkiintosta kyllä nähdä huomenna onko jo irronnut vai ei kun plussan sain tänään klo8 aamulla. Toki tää oli vasta eka testi tähän kiertoon.

Muoks. Ainiin ja tänään olis aikataulusyistä ainakin ollu hankalaa meillä tehä inssi kun miehen ois pitäny lähtee toiselle puolen kaupunkia keskellä työpäivää antamaan siittiöt, sit pari tuntia pesuun ja mun ois pitäny mennä uudestaan klinikalle.
 
Täällä kp10. Ovista en meinannut tikuttaa, mutta lämpöjä ajattelin seurailla.
Tämä tuntuu henkisesti jotenkin vaikeimmalta kierrolta. Ahdistus on ollut asian tiimoilta nyt aika paljon läsnä. :happy8
Lähipiiriin putkahtelee vauvoja ja positiivisia testejä. Vaikka oon todella ilonen heidän puolesta, omat tunteiden vuoristoradat keskenmenosta piirtyy vahvasti mieleen näinä viikkoina..

Täällä myös aamun stressittömät fiilikset kääntyneet järjettömään ahdistukseen ja epätoivoon. Lähipiiri sikiää kun sienet sateella ja raskaudet alkavat yhdestä ja ekasta peitonheiluttelukerrasta. Yritän olla onnellinen muiden puolesta mutta tällä hetkellä se on todella vaikeaa. Tekisi mieli erakoitua ja lopettaa yhteydenpito kaikkien kanssa kun nämä jatkuvat raskausuutiset vaan saa pään hajoamaan. (Ja tätä en missään nimessä tarkoita kelleen teille tässä ketjussa, samassa veneessä ollaan kaikki samaa köyttä vetäen:Heartred)
Alkaa kyllä tämä kaikki olemaan todella voimia vievää.:sad010
 
Täällä kp 23 menossa, eli Dpo 7. Menkkamaiset kivut loppuivat siihen yhteen päivään. Hermot on vain olleet tooooooodella kireinä nyt pari päivää

Itsellä aikoinaan tärppäsi juuri se inssi, jossa rakkula oli juuri irronnut :Heartbigred
 
Takaisin
Top