Letrozolin käyttäjiä?

Dextrasta en ole kysynyt. Kävin siellä kerran ja sovittiin että palaan sinne tarvittaessa. Olen julkisella hoidossa toistaiseksi. Sain työterveyden normaalin gynen kautta Letroja ja irrotuspiikkejä 3kk annoksen, kun näki että olen käyttänyt niitä aiemmin, ne ovat tehonneet ja koska olin jonossa julkisen puolen hoitoihin :couchpotato:. Yksityiset yleensä mieluummin ultraa ennen hcg-pistosta, koska se on varmempaa ja luonnollisesti myös liiketoimintakysymys.

Sen sijaan julkisella multa kysyttiin, haluanko käydä ultrassa ekan testikierroksen jälkeen, jossa katsottiin vaste, vai haluanko vain lääkereseptit. Sanoin haluavani ultrat. Vastetta seurattiin 4 kiertoa ja aina tulos oli sama 1-2 johtavaa, mutta LH-huippua ei saatu kiinni. Nousua tuli mutta ei plussaa. Sen takia varmennuksena hcg-pistos vaikka kierto on säännöllinen ja lääkärien mielestä ovuloin itsekin. Se kuitenkin helpotti itseä, kun tiesi että varmaan irtoaa :wacky: ja ei ähelletä puolinukuksissa joka toinen päivä turhaan :dead:.
 
Tsemppiä ihanaa että homma etenee! Miksei saa terolutteja syödä?
Itse en saa aikaseks edes soittaa julkiselle.. Noooooh jospa viimeistään loka-marraskuussa... Yritän tosin toitottaa itselleni että olen jo raskaana :hilarious::rolleyes:

Kiitos :) Ei ollu sen kummempaa syytä terojen lopetukseen, kun että kokeillaan alkaisko kierto olla tasaantunut ilman niitä. Ja sekin, kun kerroin että saan niistä turvotusta ja painonnousua ja kipeitä finnejä :rolleyes:

Ja kiitos kaikille muillekin tsempeistä ja kokemuksista metformiinin suhteen. Eilen nappasin jo ekan pillerin, kauhulla odotan jos tulee sivuvaikutuksia...
 
Hei! Sen enempää lukematta kerron oman kokemukseni Letrozolista. Esikoista yritimme 1,5v lääkkeiden ja inseminaatioiden avulla, taulokierrolla sai sitten alkunsa. Sen jälkeen 6 vuotta ilman ehkäisyä sen kummemmin raskautta yrittämättä. Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta ja pco. Kierrot pitkiä, välillä useamman kuukauden. Kun päätimme yrittää toista, kävin heti yksityisellä ja sain Letrozol-reseptin auttamaan ovulaatiossa. 1. yrityskierrolla en ovuloinut ja jouduin turvautumaan keltarauhashormoniin menkkojen alkamiseksi. Toisella kierrolla luulin ovuloineeni kp 20 mutta olin mahataudissa juuri silloin. Menkkoja ei kuitenkaan kuulunut ja tein monta negatiivista raskaustestiä ja olin turhautunut. Sitten lopulta noin 4 viikkoa luullusta ovulaatiosta tein vielä yhden testin ennen kuin aloittaisin keltarauhashormonit taas. Testi olikin positiivinen! Sittemmin kävi ilmi että olin ovuloinut vasta joskus kp 34 sittenkin ja siitä raskauduin. Tänään alkoi rv 23 ja terve tyttö tulossa :Heartred Raskauduin siis heti kun saatiin vaan ovulaatio tapahtumaan! Olin varautunut taas pitkään yritykseen. Otin Letrozolia kp 5-9 2 tbl/pv. Uskon että raskautumiseen vaikutti myös edeltävä painonpudotus (ylipainoa löytyy 25kg) ja siihen oli apuna Metforem, siitä oli todellakin apua! Toivon onnea raskautumiseen teille kaikille vielä yrittäville :)
 
Heippa kaikille!

Olen seurannut tätä ketjua jo yli puoli vuotta ja tän seuraaminen on jeesannut jotenkin! Tietää, että on monia muitakin samassa tilanteessa olevia ja ei oo ainoa näiden asioiden kanssa. Halusin avata teille vähän omaa arkkua, josko se auttais muitakin uskomaan!

Meillä miehen kanssa oli tarkoitus alkaa yrittämään lasta vasta nyt syksyllä, mutta viime keväänä eri aiheisen lääkärikäynnin yhteydessä lääkäri huolestui kun mulla ei kuukautisia ole. En pitänyt sitä mitenkään epänormaalina, kun nuoruudesta asti olleet epäsäännölliset ja minipillerit vei menkat kokonaan pois. Ilman hormonaalista ehkäisyä oltiin oltu jo pitkään, mutta olin jotenkin tottunut menkattomuuteen.. Ilman luomumenkkoja meni siis ainakin 5v.

Oli tarkoitus aloittaa lapsen yrittäminen vasta tänä syksynä, mutta päätettiin jättää ehkäisy jo heti. Hieman huolestuttiin tossa vaiheessa, kun ei enää silleen nuoria olla. Ikää molemmilla silloin 30v. Tulee jos tullakseen ajateltiin.

Ekaksi yleislääkärille, tutkimuksia, lähete gynelle. Lähetettä ei kuulut niin yksityiselle ja ultrassa todettiin munasarjojen olevan täynnä rakkuloita. Ei kuulemma kuitenkaan PCO kun muut oireet ei täyty. Oon hoikka eikä karvan liikakasvua, ehkä jopa päinvastoin. Primolutit käyttöön 6kk ajaksi ja tavoitteena saada oma kierto käyntiin. Alkoi jo vähän ressaamaan, että entä jos me ei saadakkaan vauvaa? Onneks meillä ei ollut edelleenkään kiire, se helpotti nimittäin.

Tässä välissä päästiin jo julkiselle gynelle ja sieltä lähete lapsettomuuspolille. Primot ei saaneet luomukiertoa käyntiin ja lapsettomuuspolilla todettiinkin aivan selvä PCO. Molemmissa munasarjoissa yli 25 rakkulaa. Todettiin PCO:n lisäksi ovuloimattomuus. Kaikki muuten suurinpiirtein ok.

Kaikkien tutkimusten eli kolmannen käynnin jälkeen terot käynnistämään kierto ja letrot käyttöön. 2 tablettia päivässä ja seurantaultra. Totesivat, että turha tässä on odotella, kun vika on todettu. Ultrassa todettiin, että nätisti kasvoi yksi rakkula ja vielä verikokeisiin todentamaan ovulaatio tapahtuneeksi. Sitten samalla annostuksella 2. ja 3. kierto ja sen jälkeen yhteys polille uudestaan. Kaikki meni jotenkin tosi nopeesti, koska nyt on se aika, jolloin meidän alunperin piti vasta jättää ehkäisy pois. Kokonaisuudessaan ensimmäisestä yleislääkärin käynnistä tän asian tiimoilta on vasta reilu vuosi. Yleensä kun tutkimuksiin pääsee vasta vuoden yrittämisen jälkeen.

Letroilla munarakkuloiden kasvaminen tuntui aina voimakkaasti ja kipeesti. Ovulaatiota en koskaan tikutellut, uskon todellakin tunteneeni sen kun makasin kippurassa sängyllä. Se oli sen arvoista, kun tiesi minkä takia! Nyt vikassa kierrossa kivut loppu äkisti kp 14, kun normisti ovulaatio kp 16-18. Ajattelin, ettei ovulaatiota tässä kierrossa tapahtunut.

Kalenterissa oli huomiselle merkintä: soita lapsettomuuspolille, että mitä seuraavaksi. Menkat ei kuitenkaan alkaneet ja harmistuin, että se ovis jäi tulematta. Ovulaatio oli ainoa mikä sai mulla menkat luomuna tulemaan. Päätin kuitenkin tehdä raskaustestin eilen ja huomenna sit soitellaankin lapsettomuuuspolin sijasta äitiysneuvolaan! Plussasin eilen ja nyt vaan toivotaan et kaveri on oikeassa paikassa ja jaksaa pysyä mukana.

Tämän myötä toivon isosti tsemppiä kaikille lasta toivoville ja toivottavasti tämä tarina voi puolestaan jeesata teitä eteenpäin matkallanne.
 
Heippa kaikille!

Olen seurannut tätä ketjua jo yli puoli vuotta ja tän seuraaminen on jeesannut jotenkin! Tietää, että on monia muitakin samassa tilanteessa olevia ja ei oo ainoa näiden asioiden kanssa. Halusin avata teille vähän omaa arkkua, josko se auttais muitakin uskomaan!

Meillä miehen kanssa oli tarkoitus alkaa yrittämään lasta vasta nyt syksyllä, mutta viime keväänä eri aiheisen lääkärikäynnin yhteydessä lääkäri huolestui kun mulla ei kuukautisia ole. En pitänyt sitä mitenkään epänormaalina, kun nuoruudesta asti olleet epäsäännölliset ja minipillerit vei menkat kokonaan pois. Ilman hormonaalista ehkäisyä oltiin oltu jo pitkään, mutta olin jotenkin tottunut menkattomuuteen.. Ilman luomumenkkoja meni siis ainakin 5v.

Oli tarkoitus aloittaa lapsen yrittäminen vasta tänä syksynä, mutta päätettiin jättää ehkäisy jo heti. Hieman huolestuttiin tossa vaiheessa, kun ei enää silleen nuoria olla. Ikää molemmilla silloin 30v. Tulee jos tullakseen ajateltiin.

Ekaksi yleislääkärille, tutkimuksia, lähete gynelle. Lähetettä ei kuulut niin yksityiselle ja ultrassa todettiin munasarjojen olevan täynnä rakkuloita. Ei kuulemma kuitenkaan PCO kun muut oireet ei täyty. Oon hoikka eikä karvan liikakasvua, ehkä jopa päinvastoin. Primolutit käyttöön 6kk ajaksi ja tavoitteena saada oma kierto käyntiin. Alkoi jo vähän ressaamaan, että entä jos me ei saadakkaan vauvaa? Onneks meillä ei ollut edelleenkään kiire, se helpotti nimittäin.

Tässä välissä päästiin jo julkiselle gynelle ja sieltä lähete lapsettomuuspolille. Primot ei saaneet luomukiertoa käyntiin ja lapsettomuuspolilla todettiinkin aivan selvä PCO. Molemmissa munasarjoissa yli 25 rakkulaa. Todettiin PCO:n lisäksi ovuloimattomuus. Kaikki muuten suurinpiirtein ok.

Kaikkien tutkimusten eli kolmannen käynnin jälkeen terot käynnistämään kierto ja letrot käyttöön. 2 tablettia päivässä ja seurantaultra. Totesivat, että turha tässä on odotella, kun vika on todettu. Ultrassa todettiin, että nätisti kasvoi yksi rakkula ja vielä verikokeisiin todentamaan ovulaatio tapahtuneeksi. Sitten samalla annostuksella 2. ja 3. kierto ja sen jälkeen yhteys polille uudestaan. Kaikki meni jotenkin tosi nopeesti, koska nyt on se aika, jolloin meidän alunperin piti vasta jättää ehkäisy pois. Kokonaisuudessaan ensimmäisestä yleislääkärin käynnistä tän asian tiimoilta on vasta reilu vuosi. Yleensä kun tutkimuksiin pääsee vasta vuoden yrittämisen jälkeen.

Letroilla munarakkuloiden kasvaminen tuntui aina voimakkaasti ja kipeesti. Ovulaatiota en koskaan tikutellut, uskon todellakin tunteneeni sen kun makasin kippurassa sängyllä. Se oli sen arvoista, kun tiesi minkä takia! Nyt vikassa kierrossa kivut loppu äkisti kp 14, kun normisti ovulaatio kp 16-18. Ajattelin, ettei ovulaatiota tässä kierrossa tapahtunut.

Kalenterissa oli huomiselle merkintä: soita lapsettomuuspolille, että mitä seuraavaksi. Menkat ei kuitenkaan alkaneet ja harmistuin, että se ovis jäi tulematta. Ovulaatio oli ainoa mikä sai mulla menkat luomuna tulemaan. Päätin kuitenkin tehdä raskaustestin eilen ja huomenna sit soitellaankin lapsettomuuuspolin sijasta äitiysneuvolaan! Plussasin eilen ja nyt vaan toivotaan et kaveri on oikeassa paikassa ja jaksaa pysyä mukana.

Tämän myötä toivon isosti tsemppiä kaikille lasta toivoville ja toivottavasti tämä tarina voi puolestaan jeesata teitä eteenpäin matkallanne.


Kiitos sinulle, että jaoit tarinasi ja paljon onnea plussasta :Heartblue Juurikin nämä onnistumistarinat saa uskomaan, että kyllä se pieni meille vielä suodaan. Tsemppaa ihan hirmusesti :Heartred Täällä on oltu vähän allapäin nämä pari päivää. Kävin omakannasta lukemassa, ja siellä oli munasarjojen koko, ja suurethan ne oli verrattuna siihen mitä pitäisi. Rakkuloita myös yli 30, toisessa hiukan vähemmän. Paljon ollaan miehen kanssa asiasta puhuttu ja päätettiin, että ei lannistuta. Metformiinin aloitus oli aika tuskan takana, kun hirmu isoja ne pillerit ja en oo koskaan pystyny nielemään tabletteja :grin noh onneks oon saanu ne alas, vaikka työtä vaatiikin. Sivuvaikutuksia ei vielä oo tullu.
 
Huomenna olisi aika aukiolotutkimukseen ja jännittää hirveästi! :nailbiting: Olen yrittänyt lukea kaikki mahdollinen aiheesta ja kaksi asiaa jäi mietityttämään.

1. Aukiolotutkimus itsessään lisää mahdollisuutta tulla raskaaksi. Eli vaikka "paikat olisivat auki" niin varjoaineen ruiskuttaminen puhdistaa paikat ja jotkut tulevat tämän tutkimuksen jälkeen raskaaksi. Tutkimuksessa on riskinsä ja pahimmassa tapauksessa se voitehdä enemmän haittaa kuin hyötyä.

2. Annetaankohan Pregnyl/hcg piikkiä ilman inseminaatiota ja ultraa? Olen nimittäin todennut että ennen Letrozolin aloitusta yksityinen lääkäri ultrasi ja mittasi munarakkuloiden kokoa kp 13 ja sanoi löytäneen yhden hyvänkokoisen (23mm) ja että minä todennäköisesti ovuloin seuraavana päivänä. Ovulaatiotestit taas näytti ovulaation vasta kuusi päivää myöhemmin. Tästä olen päätellyt että mitä jos kehoni pystyy kypsyttämään follikkeleita mutta ei irrottamaan munasolua oikeaan aikaan, jolloin pelkkä irrotuspiikki voisi olla vastaus ongelmaan. Kuulostaako tämä todennäköiseltä ja kuunnllaankohan minua huomenna?

En haluaisi että tämä kierto menisi hukkaan ja että pääsisimme vasta ensi kierrossa toivomaan raskautta kun tehdään inseminaatio

Kaipaisin pohdintoja ja mielipiteita :anyone
 
Huomenna olisi aika aukiolotutkimukseen ja jännittää hirveästi! :nailbiting: Olen yrittänyt lukea kaikki mahdollinen aiheesta ja kaksi asiaa jäi mietityttämään.

1. Aukiolotutkimus itsessään lisää mahdollisuutta tulla raskaaksi. Eli vaikka "paikat olisivat auki" niin varjoaineen ruiskuttaminen puhdistaa paikat ja jotkut tulevat tämän tutkimuksen jälkeen raskaaksi. Tutkimuksessa on riskinsä ja pahimmassa tapauksessa se voitehdä enemmän haittaa kuin hyötyä.

2. Annetaankohan Pregnyl/hcg piikkiä ilman inseminaatiota ja ultraa? Olen nimittäin todennut että ennen Letrozolin aloitusta yksityinen lääkäri ultrasi ja mittasi munarakkuloiden kokoa kp 13 ja sanoi löytäneen yhden hyvänkokoisen (23mm) ja että minä todennäköisesti ovuloin seuraavana päivänä. Ovulaatiotestit taas näytti ovulaation vasta kuusi päivää myöhemmin. Tästä olen päätellyt että mitä jos kehoni pystyy kypsyttämään follikkeleita mutta ei irrottamaan munasolua oikeaan aikaan, jolloin pelkkä irrotuspiikki voisi olla vastaus ongelmaan. Kuulostaako tämä todennäköiseltä ja kuunnllaankohan minua huomenna?

En haluaisi että tämä kierto menisi hukkaan ja että pääsisimme vasta ensi kierrossa toivomaan raskautta kun tehdään inseminaatio

Kaipaisin pohdintoja ja mielipiteita :anyone
Mulla oli ovitrelle ukyrab jälkeen ensimmäisessä letro kierrossa ilman inseminaatiota.
 
Huomenna olisi aika aukiolotutkimukseen ja jännittää hirveästi! :nailbiting: Olen yrittänyt lukea kaikki mahdollinen aiheesta ja kaksi asiaa jäi mietityttämään.

1. Aukiolotutkimus itsessään lisää mahdollisuutta tulla raskaaksi. Eli vaikka "paikat olisivat auki" niin varjoaineen ruiskuttaminen puhdistaa paikat ja jotkut tulevat tämän tutkimuksen jälkeen raskaaksi. Tutkimuksessa on riskinsä ja pahimmassa tapauksessa se voitehdä enemmän haittaa kuin hyötyä.

2. Annetaankohan Pregnyl/hcg piikkiä ilman inseminaatiota ja ultraa? Olen nimittäin todennut että ennen Letrozolin aloitusta yksityinen lääkäri ultrasi ja mittasi munarakkuloiden kokoa kp 13 ja sanoi löytäneen yhden hyvänkokoisen (23mm) ja että minä todennäköisesti ovuloin seuraavana päivänä. Ovulaatiotestit taas näytti ovulaation vasta kuusi päivää myöhemmin. Tästä olen päätellyt että mitä jos kehoni pystyy kypsyttämään follikkeleita mutta ei irrottamaan munasolua oikeaan aikaan, jolloin pelkkä irrotuspiikki voisi olla vastaus ongelmaan. Kuulostaako tämä todennäköiseltä ja kuunnllaankohan minua huomenna?

En haluaisi että tämä kierto menisi hukkaan ja että pääsisimme vasta ensi kierrossa toivomaan raskautta kun tehdään inseminaatio

Kaipaisin pohdintoja ja mielipiteita :anyone

Meitä aukiolotutkimus ei auttanut mutta kyllähän se aina joitain näyttää auutavan. Lääkäritkin siitä mainitsevat. Mut en kyl oo kuullu sen haittavaikutuksista paitsi kivusta toimenpiteen aikana/jälkeen.

Mä oon saanu irrotuspiikin ilman inssiä (yksityisellä) mutta en ilman seurantaultraa.

Tsemppiä huomiseen! Todennäköisemmin menee hyvin kuin huonosti. Itsellä se tuntui vähän menkkakivuilta mutta vain muutaman sekunnin.
 
Meitä aukiolotutkimus ei auttanut mutta kyllähän se aina joitain näyttää auutavan. Lääkäritkin siitä mainitsevat. Mut en kyl oo kuullu sen haittavaikutuksista paitsi kivusta toimenpiteen aikana/jälkeen.

Mä oon saanu irrotuspiikin ilman inssiä (yksityisellä) mutta en ilman seurantaultraa.

Tsemppiä huomiseen! Todennäköisemmin menee hyvin kuin huonosti. Itsellä se tuntui vähän menkkakivuilta mutta vain muutaman sekunnin.

Riittikö ultra vaikka kp10-12 tmv ja sit sai piikin? Kysyn sitä ens kerralla mut mietin onks se suoraan et ei tod saa.. Nooh aina voi kysyä..
 
Riittikö ultra vaikka kp10-12 tmv ja sit sai piikin? Kysyn sitä ens kerralla mut mietin onks se suoraan et ei tod saa.. Nooh aina voi kysyä..

Riippuu siitä missä vaiheessa sun follit on esim noilla kiertopäivillä. Eli gyne haluaa nähdä et johtofollikkeli on jo erottunut ja et niitä on enintään kaksi, ja en tiedä kattooko ettei oo esim kystaa ym. Eli jos johtof. ei oo erottunut niin joutuisi menemään myöhemmin vielä uudelleen. Ultran avulla ja johtofollikkelin koon perusteella voi päättää myös pistopäivän, ettei pistä liian aikaisin. Tietty monet pistää (ja mäkin 2 kertaa) sillon kun ovistesti näyttää plussaa.
 
En tullut raskaaksi letroilla, vaikka ovulaatio saatiin aikaan. :sad001 7-6 kiertoa takana ja nyt eteenpäin hoidoissa. Seuraavaksi varataan aikaa inseminaation suunnitteluun ja pistosohjaukseen
 
^Meillä ollaan samassa menossa.
6 letroavustettua kiertoa yritettiin. Ovulaatio ei ole ainakaan kotitestien mukaan ole ollut ongelma ennen letrojakaan ja noiden letrokiertojen jälkeen oli vielä luomukierto, josta ultrattiin dpo3 ja kuulemma näki, että ovulaatio on tapahtunut. Muutama viikko sitten kävimme lääkärin kanssa läpi jatkosuunnitelmia ja nyt yritetään letro+menopur-avustuksella inseminaatiota tästä kierrosta. Toi menopurin pistäminen jännittää ja ahdistaa, kun en ikinä ole koskaan joutunut itseäni pistämään.
 
En tullut raskaaksi letroilla, vaikka ovulaatio saatiin aikaan. :sad001 7-6 kiertoa takana ja nyt eteenpäin hoidoissa. Seuraavaksi varataan aikaa inseminaation suunnitteluun ja pistosohjaukseen

Voih, halit sinne :Heartred
Täällä alkoi tänään viimeinen mahdollisuus letrojen kanssa ennen meidän aikaa julkiselle.
Täysin varma olo kuitenkin ettei tässäkään tärppää ja vaan ajalle "joudutaan". Toiveissa oli niin kovin että tärppäisipä ennen sitä aikaa mutta plaah, ei siltä näytä.
Noh, onneksi pääsee kuitenkin hoitoihin ja saa sieltä toivottavasti lisäapua :Heartred:confused004
 
Pahoitteluy Buubi ja Zinnia :Heartred tosin samassa veneessä melkein ollaan. Mullahan oli 5 letrokiertoa ja viime kierrossa vaihdettiin pistettävään lääkkeeseen + inssi. Ei tulosta, ja nyt tässä kierrossa sama kaava. Pe alkaa pistelyt, ens viikolla seurantaultra ja toiv. 2 viikon päästä 2.inssi.
Ja Jesssu, onneksi onnistuminen ei ole uskosta kiinni niin vielä voi teitä onnistaa ennen vastaanottoa, peukut sille! :thumleft
 
Tsemppiä kaikille jatkoihin!

En pitkään aikaan ole kirjoitellut, kun tuli edellisessä kierrossa tunne ettei letrot vaikuttanut taas toivotunlaisesti. Kaikki ovistuntemukset puuttuivat, eikä ollut mahdollisuustta tikutellakkaan. Kierrollekkin tuli taas pituutta 34vrk..:sorry:

Tänään alkoi viimeinen kierto letroilla 3tbl./päivä. Sitten kun tärppiä ei tule, niin yhteys polille että mitä seuraavaksi. :confused005
 
Sainkin ajan vasta kahden viikon päähän, joten tässä kierrossa pitää turvautua vielä letroihin. Ne on sentään pitänyt kierrot säännöllisinä. Onneksi niitä on kaapissa vielä yhteen kiertoon.
Harmittaa niin, kun kuvittelin, että tässä kierrossa voisi tapahtua jotain.
 
Oho kp1. Eli viime kierto jäi lyhyemmäksi kuin koskaan eli 28pvää. Hitsi ku mul on 2vkon päähän varattu gyne, eli ovis ehkä jo ollu silloin tai tulossa. En voi vaihtaa kun ei enää aikoja lapsettomuusgyneille. Ellen mene helsinkiin.. Täytyy pohtia.
 
Voi että, tänne kyllä sais alkaa pikkuhiljaa sadella plussia, ollut niin hiljasta :oops:

Täällä oli muutama, kellä ollut metformiini käytössä, niin onko se vaikuttanut teillä ovikseen? Jostain luin, että voi pitkittyä sen tulo.. Aiemmissa kierroissa tässä vaiheessa on ollut havaittavissa erilaisia oireita, mut nyt ei oo ollu vielä mitään.. On muuten alkanu metformiinin sivuvaikutukset näkyä, mutta ei onneks mitään suolistovaivoja vaan ruokahaluttomuutta ja pissattaa kokoajan. En tiiä uskaltasko jo ens viikolla aloittaa sen tavoiteannoksen, eli 2tbl päivässä.
 
Hellou ladyt! :)

Itse en saanut metformiinia vaikka siitä puhuttiin. Jouduin käymään sokerirasituksessa ensin ja se oli ok. Jos olis ollut koholla, niin sitten olis aloitettu.

Mulla tuli nyt kp 15 sofin ovistestiin selvä plussa. Samantien värähti testiviiva tummemmaksi kuin kontrolliviiva. Luojan kiitos isäntäkin oli vain parin sadan kilsan päässä töissä, nii tuli kotona käymään :facepalm:

Me puhuttiin jo ennen hoitoja, siitä mitä jos.. yritetään nyt julkisella nämä kaikki konstit ja sitten annetaan olla. Onhan meillä kuitenkin edellisistä liitoista lapset.

Nyt pitäis pari viikkoo odotella, että onnistuiko tämä letro kierto.. nih ja mulla on ovis vaihdellut kp10-15 näiden aikana, jos edes on tullut. :bored:
 
Nyt pitäis pari viikkoo odotella, että onnistuiko tämä letro kierto.. nih ja mulla on ovis vaihdellut kp10-15 näiden aikana, jos edes on tullut. :bored:

Tarkoitatko letrokiertojen aikana? Mulla alko nyt letrokierto 3. Ekassa sain upeen ovisplussan, mut viime kierrossa en saanut plussaa. Mut ehkä silti plussasin, koska kierto jäi lyhyemmäksi kuin koskaan, 28pvään. Jotenkin luulin et letrojen kanssa ois selvää että ovuloi :/ haluisin tuntea sen kunnolla, niinkuin keväällä tärppikierrossa.. en nyt ehkä mene edes gynelle, ehkä vasta ensi kierrossa.
 
Takaisin
Top