Voimia wk_78! Sinuna menisin myös sinne ultraan, niin saat varmuuden asian laidasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei jotka mietitte varhaisultraa ja kiskurihintoja niin kannattaa soittaa omaan neuvolaan ja pyytää sieltä lähetettä. Näin mä pääsin ja ihan ilmaiseksi! En olisi ollut valmis maksamaan yli 200e jonka se täällä olisi maksanut yksityisellä...
Onpas tänne tullut paljon uusia loppuviikon aikana!
Hei jotka mietitte varhaisultraa ja kiskurihintoja niin kannattaa soittaa omaan neuvolaan ja pyytää sieltä lähetettä. Näin mä pääsin ja ihan ilmaiseksi! En olisi ollut valmis maksamaan yli 200e jonka se täällä olisi maksanut yksityisellä...
Oliko sulla joku erityinen syy ultraan pääsyyn, että piti esim määrittää raskauden kesto? Oma kokemus on, ettei neuvolasta tipu lähetteitä alkuraskauden ultraan edes monen peräkkäisen keskenmenon taustalla. Paikkakunnittain toki vaihtelee moni asia neuvoloidenkin suhteen.
Missä päin Suomea asut? Lahdessa ja Helsingissä Perhe Arte mussä v.ultra ~80€, Vantaalla Kaunis odotus mikä myös edullinen.
Itse meen Fertinovalle/ovumiaan Jyväskylään, varhaisultra vähän alle 115€
Ja meillä Keski-Suomessa eka neuvola myös viikoilla 9+.
Itsellä osuu juhannusviikolle milloin neuvola laskujen mukaan 9+0, omien 8+2
Ei ollut. Pyysin vain että pääsisin sinne. Ei tarvinnut selitellä erityisesti.
Sulla sitten kävi vaan hyvä tuuri neuvolan suhteen. :) Hieno juttu, nuo on kyllä kalliita yksityisellä. Mutta ei tosiaan ymmärtääkseni kovin yleistä päästä neuvolan kautta ar-ultraan, edes syystä.
Onnea matkaan! :)Aijaa, no sittenpä sattui mulle hyvästi, en tiennytkään että on niin hankala päästä. Tänään se olis, jännittää niin kamalasti!!
sydän sykki, kokoakin jopa 1,2cm
voi että oon onnellinen
rv oli oikeassa:)