Laskettu aika tammikuussa 2020

Minkä hintaisia ultria teidän suunnalla on/missä käytte? Olen lukenut, että hintahaitari on suuri.
 
Olipahan jännä peli! Hyppäsin ylös tuulettamaan niin hirmuinen repäisykipu. Se on kyl inhottavaa, sama jos yskäsee.

Me ei käyty esikoisesta varhaisultrassa. Eka ultra oli siis nt. Mulla oli niin vahvat oireet, että olin varma kaiken olevan hyvin. Katotaan nyt sit miten raskaus etenee, todennäköisesti en varaa varhaisultraa.
 
Ei sit kauaa tarvii odottaa toivottavasti teillä siellä kaikki hyvin ☺

Ei taida olla kaikki hyvin, kun viikkonäytöllinen digi näytti enää viikkoja 1-2, vaikka pitäisi olla 3+.Tänään rv 6+0.

Nyt mietinkin, että pitäisikö perua koko ultra ja vain jäädä odottamaan vuotoa.
 
Voi wk_78, ikävä tilanne siellä! Ootko aiemmin testannu digillä? Jos vaan sulla nousee hcg hitaammin eikä vielä näytä tuota? Tai jos viikot onkin pienemmät?
 
Mä katoin kans eilen peliä ja noita repäisykipuja on jatkuvasti kun tän flunssan takia yskin ja aivastelen ja just jos nousee nopeesti tuolilta. Lisäks mulla alamaha on välillä ihan kivikova ja tuntuu inhottavalta jos joku osuu siihen.

En oo ehtinyt onneks kahdesti kauheesti miettiä koko raskautta kun töissä riittää vauhtia ja kotona sama meno jatkuu esikoisen kanssa. Illasta on niin väsynyt et melkein nukahtaa ennen esikoista. Hyvä vaan etten oo ehtinyt miettimään kun muuten maalailisin kans piruja seinille. Menis vaan tää eka kolmannes nopeesti ohi niin vois jo vähän iloita ja suunnitella tulevaa :)
 
Voi wk_78, ikävä tilanne siellä! Ootko aiemmin testannu digillä? Jos vaan sulla nousee hcg hitaammin eikä vielä näytä tuota? Tai jos viikot onkin pienemmät?

Äitienpäivänä oli digin mukaan viikkoja 1-2, rv 4+0, viime viikolla 2-3, rv 5+0. Jossain välissä pahoinvointi hävisi, ja nyt tosiaan digin mukaan viikkoja taas vain 1-2, rv 6+0. Ovulaation ajankohdasta olen varma, sillä mittailin aamulämpöjä ja kirjasin ne ylös.
 
Muokattu viimeksi:
Äitienpäivänä oli digin mukaan viikkoja 1-2, rv 4+0, viime viikolla 2-3, rv 5+0. Jossain välissä pahoinvointi hävisi, ja nyt tosiaan 1-2, rv 6+0. Ovulaation ajankohdasta olen varma, sillä mittailin aamulämpöjä ja kirjasin ne ylös.
Voi hemmetti. :sad001 Jos hcg on oikeasti laskussa niin km/kkm on todennäköinen. Toisaalta, digitesti ei välttämättä ole täysin varma mittausmetodi.

Suosittelisin että käyt ultrassa joka tapauksessa. Mulla edellisessä raskaudessa todettiin kkm tapahtuneen 7+jotain. Tämä huomattiin 8+4 ultrassa, ja pääsin sen perusteella tyhjennykseen. Ilman ultraa tilanne olisi voinut jatkua vielä kauan.
 
Voi hemmetti. :sad001 Jos hcg on oikeasti laskussa niin km/kkm on todennäköinen. Toisaalta, digitesti ei välttämättä ole täysin varma mittausmetodi.

Suosittelisin että käyt ultrassa joka tapauksessa. Mulla edellisessä raskaudessa todettiin kkm tapahtuneen 7+jotain. Tämä huomattiin 8+4 ultrassa, ja pääsin sen perusteella tyhjennykseen. Ilman ultraa tilanne olisi voinut jatkua vielä kauan.

Vaikea on uskoa, että digi olisi väärässä, kun oli kuitenkin 6h yöllinen tauko vessassakäymisissä. Mutta kaipa minä sen ultran käyn. Sen verran vähän uskon tämän raskauden jatkumiiseen, että pistin hiusvärit päähän.

EDIT: Suihkusta tultuani huomasin, että vuoto on alkamassa.
 
Muokattu viimeksi:
Wk_78 muistelen että digistä luki että kun raskaus on tarpeeksi pitkällä ja hcg:tä älyttömät määrät suhteessa testin herkkyyteen, esim herkkyys 25, pissassa miljoonia, niin testi voi seota siitä ja näyttää sekavia.

Kävisin kyllä ultrassa niin saat tiedon missä mennään. Voimia :Heartred toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin!
 
Toivotaan, että kaikki on hyvin! Onko sinulla kipuja, vuoto ilmeisesti alkanut?
 
Menkkamaista jomotusta on hieman. Siteeseen ei ole tullut mitään, mutta pyyhkiessä tulee kyllä.
 
Takaisin
Top