Voi Clipperin teet on myös mun suosikkeja
onneksi tuo mun teen kittaaminen vähentyy aina kesäisin kun on kuuma, mutta mites sitten syksyllä, ihanat pimentyvät illat, mitä ihmettä sitä juo ennen glögikautta
Mä kanssa rakastan juustoja, niiden kanssa pitääkin olla tarkkana! Ja toivotaan tosiaan ettei tää homma ole niihin lakuihin kaatunut, ajattelen vaan että jotkut ei tiedä siitä lapsesta ennenkuin se on syntymässä ja ihan hyviä niistäkin on kai tullut. Ehkä rauhoitun.
Kiitti ultratsempeistä, iltapäivällä aika, kerron heti kuinka meni. Mietin tässä nyt vaan, kun neuvolasta pistivät kanssa lähetteen raskausajan määritykseen. Ja aika tulee sitten joskus. Haittaako se jos käy itsenäisesti muualla? Ja mitä jos tuo heidän antama aikansa ei käykkään, voinko siinä tapauksessa sanoa että käyty jo, vai tarviiko silti käydä? Ei sillä, hauskahan se olisi nähdä joka tapauksessa useaampaankin otteeseen että onko siellä kaikki ok. Mun on vaan kovin vaikea töistä päästä lähtemään tälläsille käynneille esim kesken päivän.
Joo ja eka neuvolakäyntikin tuli jo perjantaille
Mietittiin sen hoitajan kanssa et jos tosiaan on jo näinkin pitkällä niin hyvä käydä samantien, eikä haittaa jos oonkin pienemmillä viikoilla kun luultua kerta siellä ei mitään sen ihmeellisempää vielä tehdä.
Ensikertalainen miettii mihin näistä kuuluu ottaa mies mukaan?