Lätinäketju

Siis mistä te näätte noita riskilukuja kun itelle tuli vaan kirje että tulos normaali ja lisääntynyttä riskiä ei ole :think005

muoks. Ilmeisesti omakannasta mutta eipä mulla siellä näy edelleenkään yhtään mitään :banghead: ei edes labrojen tuloksia... neuvolasta ilmoitettiin vaan eilen että virtsatietulehdus ja antibiootti määrättiin siihen
 
Mä kävin aatonaattona labrassa ja virtsakokeiden tulokset tuli samana päivänä, mutta mullekaan ei ole tullut verikokeiden tuloksia vielä Omakantaan.

muoks. tosin veriryhmää ei voinut sillon ennen joulun pyhiä ottaa niin kävin ottamassa sen erikseen tiistaina.
 
No en olisi noilla luvuilla vielä huolissani, itselläni siis 1:6. NIPT-testin tulokset tulee parin viikon sisällä.
 
Mä en ihan kaikkia viestejä ehtinyt lukemaan, kun niitä on niin paljon, mutta luen kyllä. Kivoja ja kiintoisia lätinöitä :grin Myös tietty surullisia joukossa :sad001 Täällä siis 28v hermoheikko ja itsensä hengiltä stressaava ekaa odottava. Ja ei ole ollut helppoa, vaikkakin olen todella onnellinen raskaudesta :love7
Edit: Niin ja laskettu 26.7. Tällä viikolla maanantaina (10+1)olinkin yksityisellä ultrassa, kun olin ihan varma, että kaikki ei ole kunnossa kaikkien ihme kipujen ja tuntemusteni kanssa, mutta olihan siellä kaikki ok :joyful: Tonne nt-ultra ketjuun siitä jo kirjottelinkin
 
Muokattu viimeksi:
Tänään alkoi niukka ruskeahko vuoto. Viikkoja nyt 10+6. Lisäksi alaselkää/mahaan sattuu vähän, sellaista samantyyppistä jomotusta kuin aiemminkin. Tää vuoto vaan huolestuttaa.
 
Ah, kotona viimeinkin! Oltiin toista viikkoa reissussa, alkoi olla jo aikakin päästä omaan sänkyyn. Omat viikot jo päälle 12, ylihuomenna pääsee nt-ultraan viimein. Labroissa kävin ennen joulua, mutta veriryhmä/vasta-ainekokeita eivät tosiaan enää pystyneet ottamaan pyhien vuoksi niin on nekin nyt ennen ultraa.

Vähän on olleet aaltoilevat tuntemukset sen suhteen, mahtaako kaikki olla hyvin. Onneksi joulun jälkeen tapaninpäivänä löysin dopplerilla sykkeen! Seuraavalla kertaa ei sitten löytynytkään, ja uudenvuoden aattona jälleen löytyivät. Tiesin olla huolestumatta liikaa jos en löydä koska viikkoja oli vasta 11 - 12, mutta onnekseni näin kävi.

Nyt en sitten taas niitä sykkeitä löytänyt ja kummastuttaa, kun vuoden vaihtuessa osa oireista loppui kuin seinään! Lähinnä siis aamupahoinvointi, mitä tässä on kyllä jo odottanutkin, mutta ei osaakaan nyt sitten taas nauttia. Ehkä tämä piina tästä pian päättyy.. :nailbiting:
 
Voi perse, menivät ja peruivat mun tän aamun nt-ultran :arghh: eihän sitä oo odotettukaan kuin kuuta nousevaa viimeiset 1,5 kk.... se vain, että alkaa päivärajat tulla vastaan kun tänään 13+0. äh, niin kyrsii!!!
 
Kamala päivä. Mies makaa flunssassa kotona ja esikoinen on ekaa päivää päiväkodissa.. stressaa ihan hulluna että miten tuo pieni pärjäilee siellä.
 
Voi perse, menivät ja peruivat mun tän aamun nt-ultran :arghh: eihän sitä oo odotettukaan kuin kuuta nousevaa viimeiset 1,5 kk.... se vain, että alkaa päivärajat tulla vastaan kun tänään 13+0. äh, niin kyrsii!!!

Voi kurjuus! Tiedätkö jo uuden ajan? Tosi ärsyttävää. :sad001
 
Mulla on vuoto lisääntynyt ja kipuja ja oon tänään soitellut joka paikkaan että pääsisin johonkin ultraan varmistamaan onko mennyt kesken. Hyytymiä ei oo tullut ollenkaan ja se on mun ainut jäljellä oleva lohtu. Sain kuitenkin päivystyslähetteen naistenklinikalle ja meen sinne heti aamulla..
 
Mulla on vuoto lisääntynyt ja kipuja ja oon tänään soitellut joka paikkaan että pääsisin johonkin ultraan varmistamaan onko mennyt kesken. Hyytymiä ei oo tullut ollenkaan ja se on mun ainut jäljellä oleva lohtu. Sain kuitenkin päivystyslähetteen naistenklinikalle ja meen sinne heti aamulla..
Voi ei. Tsemppiä ja täällä ollaan hengessä mukana :Heartred
 
Takaisin
Top