Lätinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamimam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko tulla jakamaan tämä ilouutinen. Kävin tänään lävistäjän luona näyttämässä tuota napaani, jota olen yrittänyt kovasti suolaliuoksella hoitaa. Lävistäjä sanoi, että napa on vain ärtynyt - ei siis tulehtunut. Suositteli ottamaan lävistyksen pois ja jättämään suolaliuoksen käyttämisen nyt sikseen. Voi vitsi mikä helpotus! :cheers

Raskaus puolivälissä ja jo toista kertaa flunssassa. Yleensä kiskon kaikki mahdolliset lääkkeet, mutta nyt kun ei voi, niin on tää ihan syvältä. Silmät vuotaa, nenä vuotaa, keuhkot tukossa. Olisko tää nyt sitä miesflunssaa? :bored:

Olkaahan varovaisia ulkona, kun kelit vaihtelee. Meillä oli satanut viime yönä ohut kerros lunta ja unnistuin pyllähtämään takamukselleni, kun lumen alla olikin peilijää. Ei sattunut ja aika pehmeästi laskeuduinkin, mutta käytiin sitten varmuuden vuoksi päivystyksessä ultrassa. Kaikki hyvin ja eläväinen vauva siellä mylläsi menemään. Hyvillä mielin odotellaan keskiviikon rakenneultraa. Huomenna ostamaan nastakengät.

Etelässäkin on luvattu pakkasta nyt muutamana yönä peräkkäin tällä viikolla.

Hei kaikki! Minä olin täällä teidän matkassa joulukuun loppupuolelle, kunnes pahin tapahtui. Tänään kuitenkin uusi plussa :Heartred Joulukuussa kkm:n yhteydessä todettiin kohdun anomalia, herttamainen kohtu. Joku täällä heinäkuisissa kirjoitteli myös epätyypillisestä kohdustaan. Jos tunnistat itsesi, olisi mukava kuulla, kuinka raskaus on edennyt :)

Tsemppiä ja kaikkea hyvää toiselle puoliskolle! :Heartred

Hei kaikki! Minä olin täällä teidän matkassa joulukuun loppupuolelle, kunnes pahin tapahtui. Tänään kuitenkin uusi plussa :Heartred Joulukuussa kkm:n yhteydessä todettiin kohdun anomalia, herttamainen kohtu. Joku täällä heinäkuisissa kirjoitteli myös epätyypillisestä kohdustaan. Jos tunnistat itsesi, olisi mukava kuulla, kuinka raskaus on edennyt :)

Onnea Sammie uudesta plussasta! Ihanaa, että näin nopeasti tärppäsi uudelleen :Heartred

Ihana kuulla! Onnea plussasta <3

Ihanaa, onnea Sammie!! :smiley-bounce012:Heartred Laitan sulle täällä viestiä :)

Takaisin